Iinatin päiväkoti Oulussa- En suosittele

Jatkakaa keskustelu

-tarhanopettaja valehtelee (lapsi oli ilman sukkia pihalla syksyllä niin harjoittelija oli kuulemma pukenut lapsen. Harjoittelija ei ollut ollut edes kyseisenä päivänä töissä, kun asiaa selvitin! ) Ja monta muuta kertaa sama juttu!

- lapsille tulee naarmua, kuhmuja,jne. joiden tulotavasta ei kukaan tiedä mitään. Kukaan ei koskaan näe tapahtumaa missä nämä tulevat! Tarhanjohtaja tietää asiasta mutta ei tee asialle mitään.

-lapsella on ruoka-aine allergioita mutta hänelle annetaan siltikin allergisoivia ruokia, kun lastentarhanopettaja antaa lapselle siedätyshoitoa! Olen keskustellut asiasta kyseisen opettajan kanssa tuloksetta. Lastentarhanjohtaja tietää asiasta mutta ei tee mitään.

- Minä olen vanhempi joka välittää lapsestaan, vaikka se näköjään hankalaa onkin. Hoitohenkilökunta ei enää tervehdi minua kun haen lapseni tarhasta tai vien hänet tarhaan. Tällaista mallia IInatin päiväkodissa Oulussa annetaan aikuisen käyttäytymisestä ja mallin antajat ovat kasvatusalan ammattilaisia lapsenhoitajia sekä lastentarhanopettajia.

- Valitkaa lapsellenne toinen päiväkoti jos vain mahdollista. Me viemme ensi syksynä lapsemme toiseen päiväkotiin, Onneksi!

6

3307

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dfghsdh

      Onnistuukoihan se tuolla asenteella siellä toisessa päiväkodissa sen paremmin?

      • omat lapset jo isoja

        Olisi hyvä, että vanhemmat viettäisivät muutaman päivän hoitajina
        päiväkodeissa. Silmät aukeaisivat sille, ettei se oma kullanmuru ole
        se ainoa lapsi sielää päiväkodissa. Lapsille tulee naarmuja, mustelmia ja
        muita pieniä kolhuja niin ettei sitä hoitaja välttämättä huomaa.
        Jos haluat pitää lapsesi pumpulissa niin hoida ihan itse lapsesi.
        Silmäsi aukeavat viimeistään siinä vaiheessa kun lapsi menee kouluun.
        Voi puuttua sukat syksyllä, mutta voi puuttua myös takki ja hattu vaikka
        ne ovat olleet päällä kouluun lähtiessä.


    • ehdotus.

      Jos olet vanhempi joka oikesti välittää lapsestaan, niin sinulla on kaksi vaihtoehtoa:
      1. Hoida lapsesi itse.
      2. Anna lapsen sopeutua normaalielämään ja luottaa hoitajiinsa, äläkä haraa vastaan.

      • todistus esiin

        Onko sinulla lääkärintodistus ruoka-aineallergioista. Vain se todistus
        pätee päiväkodissa. Ainakin meillä tulee erillinen ruoka keittiöstä sellaiselle
        lapselle jolla on jokin ruoka-allergia.
        Vanhemman sana ei paina siinä mitenkään jos todistus puuttuu.
        Erilaisia pyyntöjä(käskyjä) tulisi pilvinpimein, esim.meidän Maija ei
        saa syödä tomaattia, tai Matti on allerginen kaurapuurolle, kaura pois.
        Silloin jos se todistus on toimitettu päiväkotiin niin hoitaja on tehnyt väärin
        antaessaan ruokaa, jossa tätä allergisoivaa ainetta on.


    • tilghaeihgaeh

      Just joo tota MINÄ MINÄ MEIDÄN MEIDÄN, OLLAAN MAAILMANNAPOJA TAAS!
      HOITAJAT ON VAA SELLASIA PASKATÄTEJÄ JOTKA EI OSAA YHTÄÄ MITÄÄ

      Niin just mene ite hoitaa niitä "kullannuppuja" sinne tarhaan ni ymmärrät yskän heti. Kaikki vanhemmat jauhaa kokoajan meidän lapsi sitä tätä, melkee joka ikinen, työntekijöille se teidän yks kakara ei merkkaa oikeesti mitää muuta ku TYÖNÄ. ja piste. Työntekijöillä on myös OMA ELÄMÄ ja läheiset/lapset, jotka on ETUSIJALLA. aina. siihen heidän halveksimiseen ja oman elämän turmelemiseen teidän itsekeskeisten vanhempien on turha tunkeutua.

      IRTISANOKAA vaa kaikki lastenhoitajat ni loppu se marmatus.
      Onneksi päiväkodissa harva lapsi valtaa sydämen ja se on ihan totta, et joku lapsi siellä on tosi tosi ärsyttävä, mutta vanhemmille omista tuntemuksistaan ei onneksi tarvitse kertoa. teidän lapset on TYÖ, ei ELÄMÄ! joten lopettakaa arvosteleminen tai hoitakaa penskanne kotona.

    • Anonyymi

      Päiväkodin henkilökunta EI SAA antaa OMIN LUVIN allergiselle lapselle tätä allergisoivia ruoka-aineita. Kirjoittajahan kirjoitti, että lastentarhanopettaja antaa siedätyshoitoa, selvästikin itsenäisesti päättäen asiasta. Tuo on laitonta, ja kyseinen lto pitäisi saattaa edesvastuuseen. Tuollaisella toiminnallahan hän jopa vaarantaa lapsen hengen, ja ihan vähintäänkin lapsen terveyden. Silloin tällöin tulee kuhmuja runtuja kyllä, mutta se, että niitä tulee toistuvasti niin, ettei KOSKAAN muka kukaan huomaa mitään, ei ole mahdollista -> joku/jotkut pimittävät jotain. Myöskin selvä valehtelu siitä, että henkilö, joka ei edes ole ollut töissä, muka olisi pukenut lapsen, pitäisi johtaa kyseiselle työntekijälle annettavaan vakavaan varoitukseen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe