Kysymyksiä

Nuorimies_

Haluaisin kovasti löytää sen oikean tytön itselleni ja elää hänen kanssaan elämäni loppuun asti. Unelmani on saada heti ensimmäinen suhteeni kestämään, eli joudun vakavasti harkitsemaan kenen kanssa haluan parisuhteeseen. Tähän asti minulla ei tosin ole ollut mahdollisuuttakaan tavata tyttöjä eli unelmani ei toteudu tällä menolla. Kysynkin nyt teiltä jotka asiasta tiedätte, onko mahdollista löytää heti ensimmäisellä kerralla se oikea ihminen?

Toinen kysymys olisi, onko tällaisella tavallisella (ehkä hieman tavallista älykkäämmällä) sosiaalisista tilanteista vetäytyvällä pojalla mahdollisuutta päästä toteuttamaan unelmansa vai joutuuko hän nöyrtymään sen tosiasian edessä, että maailmassa huolitaan vain ne jotka ovat esillä ja äänessä koko ajan? Vaikka minultakin varmasti rakkautta riittäisi viimeiseen asti, luulen ettei kukaan halua tulla tutustumaan minuun mikäli olen aina hieman syrjäänvetäytynyt. Mutta se on luonteeni, en voi muuttaa itseäni... Maksanko siis luonteestani liian kovan hinnan?

15

157

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nuori_nainen_

      Minulla on samanlaisia toiveita ja ajatuksia. :) Eli haluaisin olla yhden ihmisen kanssa loppuelämäni eli olen heti hyvin vakavissani liikenteessä -en harrasta irtosuhteita enkä edes "säädä" mitään humalassa. Sellaisesta menee vain rikki.

      Kyllähän se oikea on mahdollista löytää heti ekalla kerralla - jos molemmat ovat vakavissaan siis. Mutta eihän toista ihmistä voi heti tuntea läpikotaisin, joten tietty tutustumis/seurusteluvaihe tarvitaan.

      Maailmassa on myös ujoja tyttöjä, jotka eivät heti ole tyrkyttämässä itseään kaikille. Ehkä sinun kannattaisi tutustua heihin. :) Ujojen ja vetäytyvien on vaan hankala pariutua, kun kynnys edes jutella toiselle on niin suuri. Joten kyllä siinä tulee vähän raja vastaan eli ei voi elää ja olettaa, että joku tulee kotoa hakemaan. Sen verran sosiaalinenkin täytyy olla, että hakeutuu ihmisten ilmoille ja viestittää olemuksellaan, että vaikka on vähän syrjässä niin silti muut voivat tulla juttelemaan. Eli ei kannata jurottaa jossain yksin kädet ristissä, koska sellainen usein viestittää muille, ettet tahdo että kukaan tulee lähelle!

      • Nuorimies_

        Juu tämä hyväsydäminen ajatus on minulla ollut nyt jo kolmisen vuotta, en missään vaiheessa ole ajatellut suhdetta johon toinen ei haluaisi sitoutua. Minulle suhde tarkoittaa elinikäistä yhdessäoloa, suunnatonta rakkautta kummaltakin puolelta :) En voi ymmärtää ihmisiä jotka hakemalla hakevat jatkuvasti uusia suhteita..

        Tosiaan minulle ainoa hyvältä tuntuva tie on hankkia ystävyyssuhteita netin kautta, nimittäin olen ollut koko ikäni aivan kaveriton enkä ole ollut mukana missään harrastuksissa. Koulussa olin aikanaan aivan syrjäytynyt (välillä myös ongelmallinen) ja koko lukioaikakin näyttäisi menevän ilman yhtä ainoata kontaktia muihin ihmisiin vapaaehtoisesti. Olen myös vakaumuksellisesti täydellinen absolutisti joten sitäkään kautta en aio itselleni ''rohkeutta'' hankkia. Mutta en tosiaankaan haluaisi olla näin eristäytynyt koko ikääni, en varsinkaan kun ajattelen miten joku ihana tyttö saattaisi olla onnellinen seurassani


      • Kohtalaisen sexy
        Nuorimies_ kirjoitti:

        Juu tämä hyväsydäminen ajatus on minulla ollut nyt jo kolmisen vuotta, en missään vaiheessa ole ajatellut suhdetta johon toinen ei haluaisi sitoutua. Minulle suhde tarkoittaa elinikäistä yhdessäoloa, suunnatonta rakkautta kummaltakin puolelta :) En voi ymmärtää ihmisiä jotka hakemalla hakevat jatkuvasti uusia suhteita..

        Tosiaan minulle ainoa hyvältä tuntuva tie on hankkia ystävyyssuhteita netin kautta, nimittäin olen ollut koko ikäni aivan kaveriton enkä ole ollut mukana missään harrastuksissa. Koulussa olin aikanaan aivan syrjäytynyt (välillä myös ongelmallinen) ja koko lukioaikakin näyttäisi menevän ilman yhtä ainoata kontaktia muihin ihmisiin vapaaehtoisesti. Olen myös vakaumuksellisesti täydellinen absolutisti joten sitäkään kautta en aio itselleni ''rohkeutta'' hankkia. Mutta en tosiaankaan haluaisi olla näin eristäytynyt koko ikääni, en varsinkaan kun ajattelen miten joku ihana tyttö saattaisi olla onnellinen seurassani

        Kuulostat todella seksikkäältä, juuri tuollaiselta hyvätapaiselta ja karismaattselta komistukselta, jonka kiiltokuvamaisen pinnan alla kuitenkin sykkii aavistus likaisuutta ja ylimielisyyttä. Juuri tuollainen 75 %-hyvä ja 25%-paha vetoaa meihin tyttöihin. Aina välillä kun heikät jonkun piikittelevän ja mahdollisesti hivenen julmankin kommentin imartelun ja kohteliaisuuksien rinnalle, niin housuthan siinä kastuu. Paketti täydeltä hyvyyttä ja aavistus kauheata ja terävää pahuutta: MIES.


      • ? :P
        Kohtalaisen sexy kirjoitti:

        Kuulostat todella seksikkäältä, juuri tuollaiselta hyvätapaiselta ja karismaattselta komistukselta, jonka kiiltokuvamaisen pinnan alla kuitenkin sykkii aavistus likaisuutta ja ylimielisyyttä. Juuri tuollainen 75 %-hyvä ja 25%-paha vetoaa meihin tyttöihin. Aina välillä kun heikät jonkun piikittelevän ja mahdollisesti hivenen julmankin kommentin imartelun ja kohteliaisuuksien rinnalle, niin housuthan siinä kastuu. Paketti täydeltä hyvyyttä ja aavistus kauheata ja terävää pahuutta: MIES.

        Mitäs tuo selitys oli xD Anteeksi, en saanut selvää...


      • Kohtalaisen sexy
        ? :P kirjoitti:

        Mitäs tuo selitys oli xD Anteeksi, en saanut selvää...

        Sitä vain, että mielenkiintoinen mies on 75-prosenttisesti hyvä(kohtelias, empaattinen) ja 25-proisenttisesti paha(julma, ylimielinen, kiero). Imartelun seassa kukkiva aavistus vihaa ja ivaa saa housut kastumaan.


    • Kiikunkiikunkiikkuu

      Tällä haavaa itellä sellanen fiilis että vedän itteni hirtehen. Jaksa tätä paskaa...

    • L0ll00l0

      Älkää lässyttäkö näitä juttuja tääl netissä. ei se mitään hyödytä

    • lässytä lässynläs

      miksi sinäkin lässytät lässyttäjille ettei saisi lässyttää? Jos lässytys auttaa niin antaa lässyttää ja toiset lässyttäjät olkoon lässyttämättä jos toisten lässyttäminen ei kiinnosta.

    • tyttö15v

      Aloittaja: Sulla on asenne kohdallaan. :) Usko pois, suuri osa meistä tytöistä on niitä, jotka ei välitä näistä "ihkuista fruittaripoitsuista" tai vastaavista. Toki varmaan jokainen tyttö on käynyt läpi sen "emot, fruittarit, iihiih ihkut pojat" -vaiheen, mutta sen mentyä ohi sitä vasta tajuaa, mitä oikea rakkaus on. :) Mä olen juuri päässyt ohi siitä vaiheesta, ja olo on ihana. Sitä tajuaa, että jokainen on ihminen, oli sitten ruma tai läski, kaunis tai lihaksikas. Okei, kyllähän komeat pojat vetää ekana puoleensa, mutta sen kuvankauniin komistuksen takan voi piillä vaikka millainen paskapää tahansa, eikä mahdollisesta suhteesta tule loppujen lopuksi mitään.
      Musta on vaan todella ikävää huomata, ettei ikäiseni pojat vielä tajua samaa. Ne katsoo edelleenki niitä ihkuja pissiksiä, eikä huomaakaan meitä hiljaisempia ja rumempia tyttöjä. Eikä mussakaan mitään vikaa ole, loppujen lopuksi.
      Älä siis missään nimessä yritä olla muunlainen kuin olet. Sunlaisiasi tänne tarvittaisiin enemmän. Oikeasti. :) Olet varmasti ihana ja rakastettava ihminen, etkä todellakaan niiden pissisten arvoinen!

      • :D

        Voi kiitos sulle kauniista sanoista! =D Tosiaankin, miten paljon parempi maailma olisikaan jos jokainen ihminen malttaisi odottaa sitä oikeaa ja -mikä vielä tärkeämpää- ymmärtäisi romantiikan ja suuren rakkauden päälle! Minunkin elämäni on muuttunut paljon helpommaksi kun ajattelen ''kyllä saan vielä rakastaa, se oikea saattaa olla jo ihan lähellä... En vain vielä tunne häntä'' :D Kyllä minuun ainakin vetoaisi voimakkaasti tyttö joka olisi vähän sosiaalisesti arempi, hän varmasti silloin haluaisikin viettää aikaa kanssani koska olisin hänelle se tärkein henkilö :) Pääasia että hän olisi suloinen ja rakastaisi...


      • 8765092746
        :D kirjoitti:

        Voi kiitos sulle kauniista sanoista! =D Tosiaankin, miten paljon parempi maailma olisikaan jos jokainen ihminen malttaisi odottaa sitä oikeaa ja -mikä vielä tärkeämpää- ymmärtäisi romantiikan ja suuren rakkauden päälle! Minunkin elämäni on muuttunut paljon helpommaksi kun ajattelen ''kyllä saan vielä rakastaa, se oikea saattaa olla jo ihan lähellä... En vain vielä tunne häntä'' :D Kyllä minuun ainakin vetoaisi voimakkaasti tyttö joka olisi vähän sosiaalisesti arempi, hän varmasti silloin haluaisikin viettää aikaa kanssani koska olisin hänelle se tärkein henkilö :) Pääasia että hän olisi suloinen ja rakastaisi...

        Täällähän puhutaan asiaa - kerrankin! Olisivatpa ihmiset aina tuollaisia upeita persoonia..


      • tyttö15 ^^
        :D kirjoitti:

        Voi kiitos sulle kauniista sanoista! =D Tosiaankin, miten paljon parempi maailma olisikaan jos jokainen ihminen malttaisi odottaa sitä oikeaa ja -mikä vielä tärkeämpää- ymmärtäisi romantiikan ja suuren rakkauden päälle! Minunkin elämäni on muuttunut paljon helpommaksi kun ajattelen ''kyllä saan vielä rakastaa, se oikea saattaa olla jo ihan lähellä... En vain vielä tunne häntä'' :D Kyllä minuun ainakin vetoaisi voimakkaasti tyttö joka olisi vähän sosiaalisesti arempi, hän varmasti silloin haluaisikin viettää aikaa kanssani koska olisin hänelle se tärkein henkilö :) Pääasia että hän olisi suloinen ja rakastaisi...

        Niinpä. =3 Liian useat ihmiset lähtee nykyään sellaisiin kevyisiin suhteisiin, jotka kestää noin viikon ja sitten loppuu. Okei, ymmärrän, jos juttu ei luista, mutta jos sen tietää jo ennen suhdetta, mitä järkeä alkaa olla yhdessä? En vaan ymmärrä. Olen siinä iässä, että mun kai pitäisi myös harrastaa näitä viikon suhteita, mutta en vain osaa. Ehkä mä oon vähän liian nopeasti aikuistunut tai jotain, mutta sellainen "teinien sekoilu" ei kiinnosta ollenkaan. :P
        Oh, se olisi ihanaa tietää että on jollekin se kaikkein tärkein. Niin käsittämätön ajatus, että olisi jollekin korvaamaton ja rakkain, mutta samalla niin ihana. ^^ Noh, tässä on vielä elämä aikaa, joten me massasta erottuvat; ei luovuteta! :)


      • ;3
        tyttö15 ^^ kirjoitti:

        Niinpä. =3 Liian useat ihmiset lähtee nykyään sellaisiin kevyisiin suhteisiin, jotka kestää noin viikon ja sitten loppuu. Okei, ymmärrän, jos juttu ei luista, mutta jos sen tietää jo ennen suhdetta, mitä järkeä alkaa olla yhdessä? En vaan ymmärrä. Olen siinä iässä, että mun kai pitäisi myös harrastaa näitä viikon suhteita, mutta en vain osaa. Ehkä mä oon vähän liian nopeasti aikuistunut tai jotain, mutta sellainen "teinien sekoilu" ei kiinnosta ollenkaan. :P
        Oh, se olisi ihanaa tietää että on jollekin se kaikkein tärkein. Niin käsittämätön ajatus, että olisi jollekin korvaamaton ja rakkain, mutta samalla niin ihana. ^^ Noh, tässä on vielä elämä aikaa, joten me massasta erottuvat; ei luovuteta! :)

        Nämä ajatukset ovat todella ihania! Onpa mahtava nähdä että nykyaikana vielä muutkin nuoret osaavat arvostaa näitä asioita, ja ylipäätään edes ajatella noin :D Tuntuu nykyään olevan vähän sellainen muodissa, että hankitaan se tyttö- tai poikaystävä ihan vain kehuskelun vuoksi ja koska ''muillakin on''. Sitten nämä yleensä ovat juuri niitä viikon suhteita. Siitäkin olen kuullut, että etsitään väkipakolla joku jotta ''opittaisiin suhteista''. Netistäkin löytyy tietoa, jos pitää oppimisen takia aloittaa suhteita niin perustan mielellään koulun tätä tarkoitusta varten. Ihmiset eivät osaa aina ajatella niin pitkälle: suhde saattaa kestää 2 kuukautta mutta sen jälkeen suru on valtava kun ei jaksa enää. Toisaalta, päättyyhän avioliittokin joka tapauksessa joko eroon tai toisen kuolemaan :/ Tämä on tietysti se asia miksi minulle myös yksinäisyyskin kelpaa, eipähän ole ketään suremassa perään jos aika jättää... Mutta etsin joka tapauksessa ensisijaisesti itselleni sitä oikeaa, en väkipakolla mutta toivoen parasta :)

        Heh ja pitää vielä sanoa: olen ehkä joidenkin mielestä outo 18v nuori, mutta kammoan näitä sekoilevia teinejä niin etten voi edes kävellä ohi jos näen tuolla jossain sellaisen porukan... heh :)


    • Karpalotonhyviä

      Joo.. sä kuolet yksin, kuten minäkin =).

      • tyttö15 :>

        Älähän maalaile piruja seinille! Ei kukaan kuole "yksin", onhan kaikilla perhe tai tuttuja tai edes _joku_. Ei me yksin kuolla täällä. :) Vaikka mäkään en löytäisi loppujen lopuksi koskaan sitä oikeaa, olis mulla kuitenkin rakastavat ystävät ja näin pois päin.
        Mulla ei tosin ole mikään kiire etsiä sitä suhdetta, mieluummin odotan kunnes se oikea tulee vastaan, enkä hyppää jonkun sydämen särkijän kaulaan. Voikun muutkin tässä maailmassa tajuaisi tämän.. Ehkä ne hulttipojat ja -tytötkin siinä tajuaisivat jotain. :\


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1586
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      187
      426
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe