Olen ihan uusi koiranomistaja ja etsiskelin netistä paikkaa, jossa voin jakaa iloja ja suruja koiran kanssa elämisestä. Löysin tämän sivun, mutta luettuani muutaman viestin täältä täytyy todeta, että ei kiitos. Hirveästi riitaa, kademieltä ja kiusaamista. Kirjoitustavoista päätellen kuitenkin aikuisia ihmisiä! Hirveä palsta.
Uudeksi palstalaiseksi?
4
59
Vastaukset
- 7+9
Muutamia viestejä lukemalla päättelit yllättävän paljon.
Voitko perustella esimerkiksi mainitsemasi kademielen?Miten se lukemissasi muutamissa viesteissä ilmenee, kuka kadehtii ja ketä?- ihana rauha ja kesä
Täällähän on niiiiin mukavaa ja rauhallista nykyään keskustella. Nyt kun se mansen ukkeli joutu lopettaa kirjottelut. Sen siit saa ku flirttailee julkisesti julkisel palstal.
Heti rauhottu palsta 150 %.
- heko heko juu
Mikähän siinä onkin että aika ajoin tänne palstalle ilmestyy juurikin näitä "uusia" ihan sattumalta ja aina sama ruikutus käynnistyy???
missähän mahtaa olla taas palstan "kuningattaret" ja muumilaakson väki? Tuliko tielle äkisti hattivatteja vai peräti mörkö? =)))))))))))- palstal:Ainen
Heipsan sun heiluvilles ♥ . Kiva nähä sua taas. Muistathan nyt kirjotella asiallisesti ja sääntöjen mukaisesti.
Oliko mukava viikon loppu ?
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242381Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3441971Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä241856Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101663Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581478Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121022Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu17990- 63855
- 55840
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2798