Miten valloitetaan ravun sydän? Miten saada rapu ulos kuorestaan ja rakastumaan? Mihin esim. kannattaisi pyytää treffeille? Millaisista yllätyksistä ravut tykkää? jne.
Vastaukset 5
- nii-i...
nii-i nii-i.. sama ongelma..
- Jouskarinainen!
Hmm... rapumies kyllä minun seurassa tykkää olla, muttei me seurustella.
Olisihan se ihanaa jos jotain ihanaa tapahtusi. ;)
ps. laitois kysymyksen tonne jouskari-palstalle - "Rapu ja jouskari" - Cancergirl
Tee hänelle selväksi että olet turvallinen. Että sinun kanssa on mukava olla. Kokkaa, menkää syömään jonnekkin.
itse en pidä yllätyksistä, koska rapuna olen laskelmoiva, haluan varautua aina kaikkeen.
ÄLä ole liian helppo nakki, älä tuputa itseäsi, älä hukuta lahjoihin ja rakkauteen. koska silloin rapu kyllästyy tai vetääntyy. Aina pitää olla jotain haastetta;)
Ja kaikkein tärkeintä: ole oma itsesi, jos rapu huomaa että feikkaat tai olet oudon yli-innokas kaikessa, peli on menetetty.
jutelkaa paljon asioista. Analysoi hänen luonnettaan paljon, millainen hän on. ravut rakastaa kun niitä analysoidaan, mutta älä kuitenkaan kritisoi hänen tekemisiään tai päätöksiään. anna hänen itse kertoa. - 20+14
se on vaan se tunne mikä tulee jos on tullakseen tai sit ei, ei sitä kannata väkisin yrittää. :)
- Jotain....
Ole helppo, ja vie syömään ja tutustu eka kaveripiireissä, jolloin ravut ovat avoimempia. Analysoi rapua, ja naurata!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3511031- 69711
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et36619- 39557
- 39532
- 63523
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht318491- 74458
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22449Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19441