Oli ajatuksissa lähteä Helsinki Pride 2011 -tapahtumiin soolona. Onko se ihan pöhköä vai löytyykö muita kanssasisaria, jotka ovat lähdössä ihan yksin? Olen 23 -vuotias lesbo espoolainen nuorinainen, joka ei ole ennen tämän kaltaisissa tapahtumissa käynyt. Mutta nyt haluaisin päästä pitämään "kaltaisten" kanssa hauskaa. Olen aluksi melko ujo, mutta avaudun kyllä mukavassa seurassa nopeasti.
Helsinki Pride:iin yksin?
15
576
Vastaukset
- ...
Ei todellakaan ole pöhköä, itsekin olen käynyt niissä toisinaan yksin ja tulen varmaan nytkin menemään :)
- ujo'
Rohkeaa se on, ei pöhköä.
- Yksin, muttei yksin
Yksin tutustuu helpommin uusiin ihmisiin, kuin että menisi sinne isommalla porukalla.
Yksin siis kannattaa mennä, voi vaikka tutustua tulevaan tyttikseen;)
Ite meen kyllä kavereiden kanssa, mut tapanani on kuljeskella siellä yksinkin ja jutella muiden kanssa.Kerran sainkin päivällä tutustumani tytön illalla tanssikaveriksi:) - esbu_
Kiva et joku otti asian esille, mä harkitsen kans osallistumista yksin, hetero-kaverit ei varmaan suostu mukaan :D
- Em
Joo mun heterokaverit ei ollut myöskään kauheen innostuneita, joten en lähde sinne ketään raahaamaan :)
- No hei camoon!
Em kirjoitti:
Joo mun heterokaverit ei ollut myöskään kauheen innostuneita, joten en lähde sinne ketään raahaamaan :)
Mä en ole kiinnostunut jääkiekosta, se ei oo mun juttuni.
Eikä yksikään lätkäfanikavereistani raahannut katsomaan lätkään menneenä kautena :DD - esbu_
No hei camoon! kirjoitti:
Mä en ole kiinnostunut jääkiekosta, se ei oo mun juttuni.
Eikä yksikään lätkäfanikavereistani raahannut katsomaan lätkään menneenä kautena :DDNo ihan totta joo, aika hyvä esimerkki :]
- ei koskaan tiedä;)
Tuo on niin totta, yksin ollessa liikenteessä tutustuu paremmin muihin ja voi olla, että elämän suuri rakkauskin löytyy;) Olettaen, että uskaltaa jutella muillekin :)
- Em
Voihan sinne toki löytää etukäteenkin jonkun toisen kaveriksi. Huutelee vaan kadulla, että onko joku täältä Espoosta Helsinkiin lähdössä :D
Mäkin oon näillä näkymin lähdössä liikenteeseen yksin. Sinänsä epäilyttää kun olen ulkopaikkakuntalainen enkä Helsinkiäkään kovin tunne ja biletys/baarikulttuuri on mulle vielä aika etäinen mutta elättelen toivoa että jos olen yksin niin tulisi tutustutta uusiin ihmisiin eikä vaan nökötettyä jonkun mukaan raahatun kaverin kanssa nurkassa. :D
- ...
Kerta se ensimmäinkin:) Jokainen on ollut varmaan ekaa kertaa näissä baareissa, joten et sinä ainut ole:) Kun tulet, nin koet minkälaista on ja olet kokemusta rikkaampi:) Ajattele positiivisesti :)
- corpsebride21
Milloinkas se Bride olikaan ja missä?
Haluttais tulla, mutta toisaalta pelkään tuttujen (esim. Työkavereiden) näkevän minut siellä. Olisi helpompaa olle ulkopaikkakuntalainen..- praidi
Tzekkaa helsinkipride.fi koko ohjelmisto.
- millahirvonen
itse aion ainakin sinne prideen yksin lähteä, en usko että hetero ystäväni haluavat tulla mukaan, mutta yritän hänt' suostutella.
ei ole todellakaan pöhköä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2364590Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii763025- 472463
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451767- 211501
- 781439
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘851275PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden143965- 69938
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86894