Eli tietoja tarvitsisin ihmisiltä jotka ovat tilanneet Ebaystä ja tavara on toimitettu Kiinasta.
Tilasin esineen(n. 100g) Ebaystä 02.05.2011 ja seuranta sivustolta näkee päivältä 08.05.2011 että "departure from outward office of exchange" ja toiselta seuranta sivustolta että: "Passed China Customs" ja että viimeisin Paikka ollut :"Beijing International Airport" eli paketti on lähetetty?
No mietin että luulisi koneen tulevan melkeinpä suoraa tietä Suomeen, elikä miksikä päiväksi uskaltaisin pakettia odottaa? Ehtiikö yli huomiselle kun kuitenkin lentokone jolla paketti tulee on lähteny jo 08.05 eli kolme päivää sitten.
Neuvoja ja omia kokemuksia otetaan vastaan!
Kiitos!
Koska tulee perille?EBAY
2
157
Vastaukset
En ole tilaillut EBayn kautta koskaan mitään mutta omalle kohdalle sattui tuote tulemaan Helsingin tulliin 4-päivässä. Tullimuodollisuuksien jälkeen jolloin olin todistetusti maksanut verot ym maksut, ( auto DVD laite ) tuote oli hyppysissäni viikossa viikonvaihde mukaanluettuna. Perjantaina siis tilasin ja paketti oli kotiovella seuraavana perjantaina iltapäivästä. Nopeaa toimintaa sanoisin ja vastapuolikin lähetti sen mitä tilasin.
Välillähän nuo tullimuodollisuudet kestää etenkin jos tilailee elektroniikkaa Kiinasta mutta ei se sentään viikkoja kestä. Periaatteessa kannattaa varautua 2-viikon odotukseen. Riippuu tietenkin mitä tilaa ja joutuuko tuote niin tullattavaksi että siitä joutuu maksamaan myös tullit.
Pitäisi itse taas tilata kyllä puhelin ja vaikka se hieman kestääkin niin 2-viikkoa on pieni aika siitä että tuotteet tulleineen on puolet suomen hinnoista :)- pitkät odotusajat
Mulla on pisimmillään kestänyt 6 viikkoa, tai vähän yli. Mutta sieltä se lopulta tuli. Kävi niin että ehdin jo aloittaa "item not received" -prosessin ebayssa, ja kiinalainen myyjä ehti jo hyvittää tuotteen hinnan minulle, mutta tuote tuli kuitenkin. Maksoin takaisin kiinalaisen papyal-tilille rahat.
Yleensä sieltä kestää reilut 4 viikkoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .452897Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen452835Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631232618Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3341684- 711074
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101051Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193907Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101762Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26760- 43702