taas yks turha avautuminen

miesmäsixis

Vittu! kun elämässä tullut tarpeeksi turpiin, henkisesti, ei meinaa jaksaa. Sitä uskoo, että tätä se elämä ja kaikki ihmissuhteet ja tapahtumat aina tulee olemaan, miksi ees yrittää mitään!. Ihmissuhteet on valmiiks jo vaikeita koulukiusaamisen, sosiaalisen osaamattomuuden ja huonon itsetunnon takia Sitten kun jotain yrittää niin psyyke raiskataan vielä pahempaan kuntoon hyväksikäyttäjien ja muiden ilkeiden toimesta. Tai ehkä olen vain ymmärtänyt kaiken väärin... Eikä tää katkeruus, murhe ja oman perseyden märehtiminen niitä mua katkeroittaneita haittaa. Nää tunteet vaan pikkuhiljaa tuhoaa mut. Varmaan paljon tästä johtuu pohjimmiltaan omista toiminta- ja ajatustavoista, voi kun osais ja tietäis miten tässä pitäis lähtä muuttuun ja yrittään ees jotain. Pitää yrittää löytää jotain toivonkipinää.

3

252

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • cee....

      oletko työssäkäyvä ?muuta eri kaupunkiin ,vaihda maisemaa.jätä kaikki vanha taakse.niin minäkin joskus tein.rohkeesti vaan.uusia ihmisiä,uusia paikkoja. kun ryvet tarpeeksi kauan suossa niin voit upota vielä syvemmälle ja sieltä pois pääsy voi olla tuskaa.tai sitten voit tehdä loppuelämääsi muutoksen.se on vain sinun itse päätettävä.

    • sama täälä

      Sama täälä. Otin avioeron valovuousia sitten. sen jälkeen eli vuosia lasten kans yksin ,kunnes tapasin narsistin, luonnevikasen ihmisen, jonka kans elin 6 vuotta. Pilas koko mun elämän. Sain itteni irti siitä helvetistä, kallisti lakimiehen kautta. Nyt oma asunto, työ, lapset, suku. Mutta oma psyyke vain antaa periks. Ei jaksa käydä baareissa vaikka mieli tekis tutustua uusiin ihmisiin. Yksin ei oo kiva olla, mutta ko ei jaksa lähtee mihinkään eikä ottaa ihteään niskast kiinni. On vaan niin helppoa ko tulee vkl. sulkea koko maailma ympäriltä ja rypeä itsesäälisä. Mutta ko vaan tuntuu että voimat ei vain riitä uudistumiseen !

    • että näin täällä

      Olen itse romuna, kun eräs ihminen teki tunnetasolla mulle erittäin ikävästi, ja sit ajoin vielä samaan miinaan ja halpaan toisen kerran, kun tyyppi osasi puhua juurikin niillä oikeilla sanoilla, joilla sai vedottua mun tunteisiin. Sitten olisi pitänyt jatkaa ystävänä - sen verran olen oppinut että kierrän vastaisuudessa kyseisen tyypin kaukaa. Ja kyllä annoin hänen kuulla kunniansa, vaikka tuskin itse ymmärtää tehneensä mitään väärää...Kuitenkin olin muutaman päivän poissa tolaltani koska mulla on aikalailla tuota ikävää historiaa takana (ja vielä tiesi, kun kerroin heti alussa)

      Harmittaa vaan kun siin meni sitten yhteiset kaverit. Nyt vottaa päähän kun täytyy kasata luottamuksen, itsetunnon ja sydämen palasia kasaan. Itse pyrin toimimaan toisin ja kohtelemaan lähinnäisiäni arvokkaasti ja kunnioittavasti ja ehdottoman vilpittömästi. Välillä kyllä ihmetyttää mikä kumma ihmisiä oikein vaivaa, kun käyttäytyvät niin julmast sellaisia ihmisiä kohtaan, jotka eivät todellakaan ansaitsisi, mutta niin se vaan on että tunne-elämältään vajaat ja keskeneräiset saavat toiset henkisesti pitkäksi aikaa toimintakyvyttömäksi. Että silleen...

      Periksi ei voi antaa, vaan aika ja hyvät kokemukset parantaa, koska ei se elämä kaikesta huolimatta aina ole pelkkää sontaa..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      52
      1779
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      41
      1575
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      47
      1529
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      3
      1477
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1457
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      4
      1375
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      6
      1294
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      9
      1253
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      2
      1122
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      2
      1102
    Aihe