miksi

evisal

ystäväni (nainen) luulee, että olen rakastunut häneen varattuun naiseen vaikka minä en ole näyttänyt hänelle minkäänlaisia ihastumisen tai rakastumisen merkkejä. välillä hän on hyvin etäinen ja toisinaan taas sitä rajaa, että tulisi syliin istumaan. melkein aina hän pyrkii koskettelemaan vaikka itse pyrin välttämään hänen läheisyyttään. hän kertoilee muille, että meikäläinen olisi rakastunut häneen.

7

211

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei on ei

Olisikohan parempi ottaa tämän naisen kanssa puheeksi asia, joka sinua vaivaa.
      Ensinnäkin se, että kertoo jotain tuollaisia muille tietämättä sen enempää onko totta vai ei. Itse ainakin sanoisin sellaiselle suorat sanat, että lopettaa sellaisten juttujen kertomisen, kun se ei pidä paikkaansa ja sitten sanoisin siitä koskettelemisesta, että en halua hänen koskevan itseäni, koska se ei tunnu hyvältä ja muutenkin olisi syytä pysyä omalla tontillaan. Tällaiset asiat siis, jos joku mies tekisi minulle noin, kun itse olen nainen.
      Toisaalta taas, on sellaisia ihmisiä, jotka antavat väärää viestiä tahtomattaan, mutta jos ette ole mitään siihen viittaavaa koskaan puhuneet/tehneet, jonka voisi tulkita rakastumiseksi tai ihastumiseksi, niin nyt olisi syytä avata se sanainen arkku.
      Jos ei sittenkään lopeta, niin kysypä uusia neuvoja vaikkapa poliisilta tai näiltä ihmisiltä, joille tämä nainen niitä tarinoitaan kertoilee..
      Toivon vaan, että ette ole työkavereita. Silloin tilanne on ymmärrettävästi tosi hankala.

• evisal

emme ole työkavereita, mutta kohtaamme raitilla useamman kerran viikossa. olen ottanut häneen etäisyyttä viime aikoina, mutta haluaisin pitää hänet ystävänä, kaikesta huolimatta.

• 12+5

Voihan hän olla suhun ihastunut ja saattaa tiedostaakin ettei sulla ole kiinnostusta, mutta ihastuneena sitä ei aina osaa pitää näppejään kurissa. Se että kertoilee muille sun tunteista on naurettavaa - voisko kyseessä olla väärinkäsitys?

• evisal

tuolle "muille" en tarkoittanut sanoa monikossa, mutta eräs lipsautti sen minulle vahingossa. tällä hetkellä olen ihastunut aivan eri naiseen, en tiedä olenko rakastunut. tästä naisesta hän kyselee ja sanoo, että minun ei tarvitse salata häneltä mitään, kun en halua siitä paljon puhua. lisäksi hän pitää ihastustani minulle liian nuorena vaikka ei ole itse kovin paljon vanhempi n. 7 vuotta. kaiken eniten minua askaruttaa, koska olen hänen miehensä hyvä kaveri.

• Det är säkert

Kyllä tilanne on päinvastoin, kun hän väittää.

• lillukoon liemissään

narsisti mikä narsisti.

• kokemuksen rintaääni

Mies ja nainen eivät voi olla kovin läheisiä ystäviä, muuten mopo karkaa käsistä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      324
      6205
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      48
      3676
    3. Sofia Virta: bänet!

Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.
      Maailman menoa
      149
      2861
    4. "Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"

"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää
      Maailman menoa
      227
      2190
    5. Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan

(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol
      Maailman menoa
      107
      1763
    6. Otan vielä joskus yhteyttä

Ja jos et vastaa, niin tulen sinne. Pakko puhua.
      Ikävä
      67
      1232
    7. Niin että miten

Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua
      Ikävä
      83
      1092
    8. Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet

Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni
      Sinkut
      145
      983
    9. Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun

Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan
      Suomalaiset julkkikset
      10
      958
    10. Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa

Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui
      Tv-sarjat
      11
      904
    Aihe