miksi

evisal

ystäväni (nainen) luulee, että olen rakastunut häneen varattuun naiseen vaikka minä en ole näyttänyt hänelle minkäänlaisia ihastumisen tai rakastumisen merkkejä. välillä hän on hyvin etäinen ja toisinaan taas sitä rajaa, että tulisi syliin istumaan. melkein aina hän pyrkii koskettelemaan vaikka itse pyrin välttämään hänen läheisyyttään. hän kertoilee muille, että meikäläinen olisi rakastunut häneen.

7

210

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei on ei

Olisikohan parempi ottaa tämän naisen kanssa puheeksi asia, joka sinua vaivaa.
      Ensinnäkin se, että kertoo jotain tuollaisia muille tietämättä sen enempää onko totta vai ei. Itse ainakin sanoisin sellaiselle suorat sanat, että lopettaa sellaisten juttujen kertomisen, kun se ei pidä paikkaansa ja sitten sanoisin siitä koskettelemisesta, että en halua hänen koskevan itseäni, koska se ei tunnu hyvältä ja muutenkin olisi syytä pysyä omalla tontillaan. Tällaiset asiat siis, jos joku mies tekisi minulle noin, kun itse olen nainen.
      Toisaalta taas, on sellaisia ihmisiä, jotka antavat väärää viestiä tahtomattaan, mutta jos ette ole mitään siihen viittaavaa koskaan puhuneet/tehneet, jonka voisi tulkita rakastumiseksi tai ihastumiseksi, niin nyt olisi syytä avata se sanainen arkku.
      Jos ei sittenkään lopeta, niin kysypä uusia neuvoja vaikkapa poliisilta tai näiltä ihmisiltä, joille tämä nainen niitä tarinoitaan kertoilee..
      Toivon vaan, että ette ole työkavereita. Silloin tilanne on ymmärrettävästi tosi hankala.

• evisal

emme ole työkavereita, mutta kohtaamme raitilla useamman kerran viikossa. olen ottanut häneen etäisyyttä viime aikoina, mutta haluaisin pitää hänet ystävänä, kaikesta huolimatta.

• 12+5

Voihan hän olla suhun ihastunut ja saattaa tiedostaakin ettei sulla ole kiinnostusta, mutta ihastuneena sitä ei aina osaa pitää näppejään kurissa. Se että kertoilee muille sun tunteista on naurettavaa - voisko kyseessä olla väärinkäsitys?

• evisal

tuolle "muille" en tarkoittanut sanoa monikossa, mutta eräs lipsautti sen minulle vahingossa. tällä hetkellä olen ihastunut aivan eri naiseen, en tiedä olenko rakastunut. tästä naisesta hän kyselee ja sanoo, että minun ei tarvitse salata häneltä mitään, kun en halua siitä paljon puhua. lisäksi hän pitää ihastustani minulle liian nuorena vaikka ei ole itse kovin paljon vanhempi n. 7 vuotta. kaiken eniten minua askaruttaa, koska olen hänen miehensä hyvä kaveri.

• Det är säkert

Kyllä tilanne on päinvastoin, kun hän väittää.

• lillukoon liemissään

narsisti mikä narsisti.

• kokemuksen rintaääni

Mies ja nainen eivät voi olla kovin läheisiä ystäviä, muuten mopo karkaa käsistä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      53
      3455
    2. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      35
      3147
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2761
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      43
      2510
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      53
      1959
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1609
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1483
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1297
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1241
    10. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      20
      1138
    Aihe