Tilanne on seuraana: ..., että pitäisi lähteä juhannuksen aikaan viikon reissulle lappiin, mutta sillä edellytyksellä että koko ajan oltaisiin melko lähellä 5 - 6 km autolle ja silti kauniissa erämaa ympäristössä jossa on hiukan omaa rauhaa, mahdollisuus kalastaa ja pitää leiriä ja.
Vastaukset 2
- TTFS
Tuleeko mieleen sopivia kohteita.
- Amppeli
Ehkä itärajalle esim Hossan seuduille tai ymp.? Nuo Hettan, Kevon, Kekkosen, Oulangan ja muitten ihan rehellisten lappialueitten reitit on kyllä kaikki meleko kaukana sivistyksestä ja ihan erämaata silimän kantamattomii... Ite rakastan niitä seutuja ja oon nyt lähössäki vaeltaa ihan ylös rv7 menossa.. Syksyllä vielä uskaltasin oman kunnon mukaan tietty mutta en ihan loppumetreillä kuitenkaa... Syötteelläkin on kivoja reittejä kuin myös oon tykänny kamalasti Kolovananuurosta ja Korouomasta! Jos haluat nähä sitä karua erämaata niin sillon ei oo muuta vaihtoehtoo ku pohojosin lappi ja autotiet missä lie. Käy kattoon luontoon.fi sivuilta eri paikkoja ja selosteita, kilometrejä ym. Siellä on aika hyvästi infoa. Mukavaa reissua, nauttikaa!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 53907
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan64657- 55650
Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli46589Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik33563En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.32528Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk5513- 75457
- 37446
- 33435