Minulla on kauhea pelko päällä, koska kuukautiseni ovat yli viikon myöhässä. Myös rintani ovat todella arat ja jotenki isommat. Olen alkanut oikeasti miettimään, olenko raskaana.
Mitä kaikkia oireita muita tulee ku on raskaana? olen tehnyt testin joka oli negatiivinen, mutta aloin miettii et jos tein sen väärin tai vastaavaa. Olen kyllä käyttänyt suojaaki, eli jos oon, nii on aika huono tuuri käyny. Vai voisiko tämä olla oire jostan muusta? aina ku kosken rintoja, niitä vihlasee todella paljon.
Olen 21v nainen.
olenko raskaana?
epätietoinen...
2
<50
Vastaukset
- Niinuliiini
Joskus kuukautiset voi olla enemmän kuin viikon myöhässä. Sitähän sanotaan, että viikon päästä kannattaa tehdä testi, mutta jos näyttää negatiivista eikä menkkoja vielä viikkoon kuulu, pitää tehdä uusi testi. Eli odota nyt vielä ja tee uusi testi, jos menkkoja ei kuulu viikkoon. Vaihtoehtoisesti voi tietysti mennä terkkarille pyytämään, että tekisivät raskaustestin. Tsemppiä! :)
- epätietoinen....
joo no kahen tunnin jälkee ku kirjotin ton viestin niin ne alkokin, huoli ohi :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "873998Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242881No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452302- 341311
- 10899
- 131875
- 6834
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124746- 11740