Minulla on kauhea pelko päällä, koska kuukautiseni ovat yli viikon myöhässä. Myös rintani ovat todella arat ja jotenki isommat. Olen alkanut oikeasti miettimään, olenko raskaana.
Mitä kaikkia oireita muita tulee ku on raskaana? olen tehnyt testin joka oli negatiivinen, mutta aloin miettii et jos tein sen väärin tai vastaavaa. Olen kyllä käyttänyt suojaaki, eli jos oon, nii on aika huono tuuri käyny. Vai voisiko tämä olla oire jostan muusta? aina ku kosken rintoja, niitä vihlasee todella paljon.
Olen 21v nainen.
olenko raskaana?
epätietoinen...
2
50
Vastaukset
- Niinuliiini
Joskus kuukautiset voi olla enemmän kuin viikon myöhässä. Sitähän sanotaan, että viikon päästä kannattaa tehdä testi, mutta jos näyttää negatiivista eikä menkkoja vielä viikkoon kuulu, pitää tehdä uusi testi. Eli odota nyt vielä ja tee uusi testi, jos menkkoja ei kuulu viikkoon. Vaihtoehtoisesti voi tietysti mennä terkkarille pyytämään, että tekisivät raskaustestin. Tsemppiä! :)
- epätietoinen....
joo no kahen tunnin jälkee ku kirjotin ton viestin niin ne alkokin, huoli ohi :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad671232- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että336701- 51661
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116646- 51638
- 101625
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76592
- 56574