Heeij kaikki :D ihan kiinostuksesta kysyn että olenko teistä kivan näköinen ja oloinen?
Pituutta on 160 ja painan 45. Mulla on blondit pitkät hiukset jotka on kerrostetut ja suoristan. Olen laiha ja harrastan lentopalloa. Kengän kokoni on 36 (:
Omistan myös vihreet silmät ja pienen suun. Ja pikku "virheitä" mulla on kasvoissa ja sellainen arpi kaulan sivulla, kiitos isoveljeni (: Olen ympärivuoden hyvin ruskettunut, en silleen rumasti vaan kevyesti ja nätisti (:
Meikkaan aika reilusti. Paljon ripsaria, kajaalia ylös ja avlkoista alas sisä rajaukseen. Nude huulet ja aurinkopuuteri kasvoilla (:
ja olen päälle 15 (:
Pojat, mitä mieltä olette minusta?
12
222
Vastaukset
- qaswdeäåö'
pissis
- ON se hieno
Hyvältä kuulostaa ja mukavan oloiselta ainakin vaikuttaa
- lljhggyffd
Kirjotustyylin peruisteella vaikuttaa ihan mukavalta, mut ulkonäöllisesti veikkaisin pissikseksi... en tajuu miten jotku pojat voi tykätä semmosista... eihän niillä oo luonnetta/ asennetta mihinkään puhumattakaan ulkonäöstä..!
- piipiipiipiipipii
sisäään ulos! sisään ulos! miten ois jo!
- just niin
Vähän liian lyhyt mun makuun *cough* 190 cm 16v :D
- 16v poju
miten ulkonäkö liittyy luonteeseen -.-? Onko kaikki "massasta" poikkeavat saatananpalvojat ynnämuut(ei millään pahalla älkää tulko piirtämään väärinpäin olevia ristejä oveen tai kaatako mun mummon hautakivee, okei?) enemmän luonnetta omaavia? Ihminen saa pukeutua miten haluaa tai jättää pukeutumatta (poliisi voi kyllä vähän jututtaa) ja minusta aloittaja kuulosti ihan kivalta. :)
- makexiahexi
aika lissulta kuulostaa, mutta ulkonäkö voi pettää (: Tunnen itsekkin mukavia pissiksiä, tosin en kyllä suhdetta sellaisen kanssa haluaisi. Mutta on näitä ikäviäkin lissuhoroja, joten paha pelkän ulkonäön perusteella sanoa mitään (:
- Hmmm?
Mitä haet kertomalla kuinka kaunis olet, tänne? Hyväksyntää? Niin kuin näet, sitä et täältä saa, ainakaan vakavassa mielessä.
Ja kuullostat aika pissikseltä, ei pahalla. :\ - Juolukatonhyviä
JOo mulla ei oo mitää sanomista teille ylempiarvoisille, ei sua tule=).
- caroban
jösses 14 vee ja painaa 45 kg ja kengänkoko 36... O.o
- dghgd
minusta hän kertoi olevansa päälle 15
- asdasdasdasdasdadasd
aika rimpula tyttö. . . ja vielä pelaa lentopalloa? ei taijja lihasta olla ei ei ei..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242401Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3442017Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261883Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101693Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581498Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121042Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181019- 55870
- 63865
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2818