Xbox 360 4gt,liian pieni muisti?

TodellaTyhmäIhminen

Eli onko toi 4gt:n muisti liian pieni esim.jos pelaan vaan black opsia ja ostan siihen ne map packit?

9

853

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 7687

voithan toki muistitikulla lisätä muistia

• Nimimerkki on pakoll

Olet todellakin todella tyhmä ihminen. Ei oo liian pieni jos pelaat yhtä peliä. Voit tarkistaa paljonko ne kartat vie tilaa marketplacesta

• TodellaTyhmäIhminen

No vitustako minä niitä tiiän,ja kysyin sen takii ku ajattelin ostaa ton boxin ni piti vaan saada varmistus siitä että on tarpeeksi iso kiintolevy -.-

• Riittää

Muistihan ei vieläkään tarkoita kiintolevytilaa.
      Eli ei Xboxissa ole liian pieni muisti, jos kuitenkin tahtoo lisää kiintolevytilaa niin voi ostaa lisäkiintolevyn tai tiku kuten tuossa jo mainittiinkin.

• 58467

ei sitä tartte olla näsäviisas. kaikkihan tuon tajuaa mitä tuo tarkoittaa

• Riittää
        58467 kirjoitti:

ei sitä tartte olla näsäviisas. kaikkihan tuon tajuaa mitä tuo tarkoittaa

No jos tietokoneeseen menet kysymään esimerkiksi lisämuistia niin myyjä antaa sulle muistikamman.
        Kiintolevy taas on eri, ei se nyt näsäviisasteluakaan ole jos käyttää oikeaa kieltä.

• TodellaTyhmäIhminen
        Riittää kirjoitti:

No jos tietokoneeseen menet kysymään esimerkiksi lisämuistia niin myyjä antaa sulle muistikamman.
        Kiintolevy taas on eri, ei se nyt näsäviisasteluakaan ole jos käyttää oikeaa kieltä.

No kuules,mä en ole nörtti joka tietää jokasen pikku osan mikä mun tietokoneessa tai pelikonsolissa on...et ei tarvi tulla näsäviisastelee!

• Riittää
        TodellaTyhmäIhminen kirjoitti:

No kuules,mä en ole nörtti joka tietää jokasen pikku osan mikä mun tietokoneessa tai pelikonsolissa on...et ei tarvi tulla näsäviisastelee!

Kunhan vain yritän opettaa hieman jokaisen perus sanastoa.
        Sama kuin ostaisin hernekeittoa kaupasta mutta sanoisin myyjälle että tahdon sipsejä, myyjä antaa sipsejä.

Ei tartte suuttua.

• TodellaTyhmäIhminen
        Riittää kirjoitti:

Kunhan vain yritän opettaa hieman jokaisen perus sanastoa.
        Sama kuin ostaisin hernekeittoa kaupasta mutta sanoisin myyjälle että tahdon sipsejä, myyjä antaa sipsejä.

Ei tartte suuttua.

joo,totta..oli eilen vähän huono päivä :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      193
      8696
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4858
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4308
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      62
      3867
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3246
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      3060
    7. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      54
      2790
    8. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2716
    9. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2511
    10. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      42
      2415
    Aihe