Eli onko toi 4gt:n muisti liian pieni esim.jos pelaan vaan black opsia ja ostan siihen ne map packit?
Xbox 360 4gt,liian pieni muisti?
9
886
Vastaukset
- 7687
voithan toki muistitikulla lisätä muistia
- Nimimerkki on pakoll
Olet todellakin todella tyhmä ihminen. Ei oo liian pieni jos pelaat yhtä peliä. Voit tarkistaa paljonko ne kartat vie tilaa marketplacesta
- TodellaTyhmäIhminen
No vitustako minä niitä tiiän,ja kysyin sen takii ku ajattelin ostaa ton boxin ni piti vaan saada varmistus siitä että on tarpeeksi iso kiintolevy -.-
- Riittää
Muistihan ei vieläkään tarkoita kiintolevytilaa.
Eli ei Xboxissa ole liian pieni muisti, jos kuitenkin tahtoo lisää kiintolevytilaa niin voi ostaa lisäkiintolevyn tai tiku kuten tuossa jo mainittiinkin.- 58467
ei sitä tartte olla näsäviisas. kaikkihan tuon tajuaa mitä tuo tarkoittaa
- Riittää
58467 kirjoitti:
ei sitä tartte olla näsäviisas. kaikkihan tuon tajuaa mitä tuo tarkoittaa
No jos tietokoneeseen menet kysymään esimerkiksi lisämuistia niin myyjä antaa sulle muistikamman.
Kiintolevy taas on eri, ei se nyt näsäviisasteluakaan ole jos käyttää oikeaa kieltä. - TodellaTyhmäIhminen
Riittää kirjoitti:
No jos tietokoneeseen menet kysymään esimerkiksi lisämuistia niin myyjä antaa sulle muistikamman.
Kiintolevy taas on eri, ei se nyt näsäviisasteluakaan ole jos käyttää oikeaa kieltä.No kuules,mä en ole nörtti joka tietää jokasen pikku osan mikä mun tietokoneessa tai pelikonsolissa on...et ei tarvi tulla näsäviisastelee!
- Riittää
TodellaTyhmäIhminen kirjoitti:
No kuules,mä en ole nörtti joka tietää jokasen pikku osan mikä mun tietokoneessa tai pelikonsolissa on...et ei tarvi tulla näsäviisastelee!
Kunhan vain yritän opettaa hieman jokaisen perus sanastoa.
Sama kuin ostaisin hernekeittoa kaupasta mutta sanoisin myyjälle että tahdon sipsejä, myyjä antaa sipsejä.
Ei tartte suuttua. - TodellaTyhmäIhminen
Riittää kirjoitti:
Kunhan vain yritän opettaa hieman jokaisen perus sanastoa.
Sama kuin ostaisin hernekeittoa kaupasta mutta sanoisin myyjälle että tahdon sipsejä, myyjä antaa sipsejä.
Ei tartte suuttua.joo,totta..oli eilen vähän huono päivä :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2732834Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka402259Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3471977- 1051697
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1051644Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121355- 661297
- 681243
- 551169
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781126