naisten hurmauksesta

iam cool????????????

onko siinä vastuu ja kuka saa hurmata? Mitä jos jäbällä on LOOKKIA mutta eipä sitten paljon muuta! Miten voi oikeanlaisen löytää ku kaikki vaatii yhtä ja toista aivan tuhottomasti mutta jos ei ole paljon mitä tarjota? Six oonki saanu aikaslailla kusipään maineen jolle ei mikään kelpaa ku yritän tuumailla vähän voiko juttu toimia mua sanotaan vaikka ja miksi mutta omasta mielestä en liiemmin mitn. väärää kellekkään tehny eikä yleensä tartte hurmata edes ku ajaudun kaikenmoisiin pattitilanteihin niin monet tuppaavat meikäläiseen ihastumaan vaikka itse ihan asiallisesti yritän vaan joka paikassa olla enkä yritä mitn.

4

201

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • no tuota..

En osaa vastata, kun varsinainen kysymys ei mulle auennut?

Vaikutat aika nuorelta, jos käyt kouluja lisää tai saat elämänkokmusta lisää, niin kyllä sultakin löytyy varmasti tarjottavaa naiselle. Oikeastaan ne parhaimmat asiat mitä voit tarjota, eivät tule koulunpenkiltä vaan sydämensvistyksestä. Eli kohtele muita niin kuin haluaisit itseäsi kohdeltavan.

• sama..

Eli jos tiivistän sanomani: jos koet voivasi tarjota naiselle vain seksiä, se kannattaa sanoa alkuvaiheessa, ettei toisen unelmat pääse kasvamaan ja lopulta murskaantumaan.

• picky??

mulla on vähän sama juttu. jotkut miehet eivät vaan tajua ettei vois vähempää kiinnostaa! ei olla samanlaisia, ei ole mitään yhteistä! ehkä sitten olen tottunut torjumaan, mutta tajutonta kun jotkut ovat So in Love, kun eivät oikeasti tunne. oon saannut ihan tarpeeksi kundeista jotka hullaantuu toisesta parissa minuutissa, ne on nähty..ei tule toimimaan.

• Et vain osaa hommaa

Serustelu on sitoumus, joka tehdään ihmisen kanssa josta pitää niin paljon, että haluaa hänen kanssaan viettää aikaa. Ideana ei ole se, että kokeillaan vähän jokaista kivaa naista sillä mielellä, että toimiskos juttu sun mielestä vai ei.
        Asetelma on silloin jo lähtöisin pielessä eikä sinulla ole tunteita tarpeeksi jo alussakaan. Asetat myös itsesi kuvioissa toisen yläpuolelle siksi, joka tekee päätöksen. Olet siis aika lailla kiinni omassa navassasi ja sillä asenteella ei edes kykene rakastumaan, et näe muita kuin itsesi.

Tutustu itseesi nyt sitten kunnolla ja sitten muihin, löydät siellä vastauksen kysymykseesi, ja lakkaa harrastamasta pikatutustumisia ja irtoseksiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      106
      4572
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3393
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2380
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      39
      1418
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1343
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      38
      1196
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1102
    8. 159
      1026
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      978
    10. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen