Kultarakas

pieni lintuni

Mulla on niin ikävä sua. Merkitsit minulle niin paljon. Jokainen hetki kanssasi oli täydellistä niin kuin vanhojen sielunkumppanien kanssa tuntuu. Kunpa vastaisit minulle. Haluaisin puhua asiat läpi kanssasi. Eikö se vapauttaisin meidät molemmat tuskalta. Viimeinen kertamme on syöpynyt sieluuni tuskana. Sen jälkeen et ole vastannut minulle vaikka tiedän että haluaisit sydämestäsi. Oletko onnellinen? Minä en ole.

13

258

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viisas pöllö

Onnea matkaan, mutta eiköhän tuo pitäisi selvittää muuta kautta kuin tänne kirjoittamalla?

• ikäävän se on

Pitäis pitäis mutta kun ei ole paljon muita vaihtoehtoa, vain kepillä kokeilua ja tuskaa.

• N-1-5-9

lisää vihjeitä kiitos

• Anon rohkeutta

En ole onnellinen koska jäi tunne, että jotain jäi kesken. Sanoja sanomatta, ja kysymyksiä kysymättä. Surua on niin kauan, kun se tapahtuu, levollinen kohtaaminen. Näin arvelen.

Ajatukset pyörivät samassa suunnassa jatkuvasti, kumpa siellä olisi rohkeampaa otetta. Miettinyt olen pääni puhki - autathan tulemalla vastaan.
      Tunnet minut kuitenkin paremmin kuin minä sinut. Virkistävää unta toivotan.

• ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

ei se mahdotonta ole se vaan vaatis sitä pinnistystä että laittaisin sen tekstiviestin ja tiedän jo etukäteen ettet sitä lähetä vaikka kuinka toivon

• outoa.

Missä sun sydän on ? tiedät ,mutta olet hyvin kylmän ja välinpitämättömän oloinen.

• ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

olen vain pettynyt ja luottamus mennyt toisiin!

• Tyto Alba

Olisin voinut itse kirjoittaa vastaavan aloituksen omalle sielunkumppanilleni (miehelle). Hän ei ole kylläkään viestittänyt minulle mitään ainakaan suoraan, jollei sitten täällä tai jollain muulla palstalla... En voi sanoa olevani onnellinen ilman häntä, kun hän on mielessäni 24/7. Toivoisin, että hän vuorostaan ottaisi yhteyttä minuun. Yksin en pysty ystävyyttä muodostamaan. Vain pieni ystävällinen viesti kännykkääni riittäisi. Vastaisin varmasti. Numero hänellä kyllä pitäisi olla, sillä olen hänelle muutaman laittanut, vaan ei ole niihin uskaltanut(?) vastata.

• Tyto Alba

Viime kesänä työpaikallasi unohduit mies tuijottamaan minua siinä pöydän ääressä. Kovasti olit paperihommia siinä tekevinäsi... Tuli siinä ihan vaivautunut olo, kun tunsin katseesi menevän lävitseni.

• cold as ice

Mä ainakin olen kylmä ja välinpitämätön kun en halua ihmisiä lähelleni. Se on vain mun tapa suojata reviiriäni. Ja toivon, että sitä kunnioitetaan.

• N-1-5-9

en tiedä kelle menee ap;n viesti mutta itse olen myös surullinen koska tänään kun keskutelimme niin kyselin tiettyjä asioita aika viileesti mutta siinä vaiheessa ei ollut oikein aikaa ja mikäli häneltä löytyy aikaa ja halua nähdä minua pe
      jossain kahdestaan ilman ylimääräisiä korvia ja katseita niin aion kyllä kertoa hänelle miten suunnattoman paljon hänestä tykkään ja olen ihan täysin myyty nainen. sen takia kyselin paljon pienessä ajassa kun aika oli rajallinen
      myöhemmin minulla oli taas suunnaton ikävä häntä kuten nytkin

• rakaskulta

tää viestisi on varmaan sinulta minulle :P

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      44
      2915
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2691
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      35
      2411
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      50
      1918
    5. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      32
      1884
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1523
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1473
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      102
      1213
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1193
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      72
      1041
    Aihe