Hei!
Syön Yasmine -pillereitä, aina kaksi laattaa putkeen ja sitten viikon tauko.
Vappuviikolla minulla oli toinen laatta menossa. Otin pillerin normaalisti aamulla klo.8.30. Seuraavana YÖNÄ (28-29 huhtikuuta) alkoi oksennustauti, ja oksensin neljä kertaa.
Tällöin pillerin otosta oli tietysti kulunut yli 12 tuntia, eli en usko että se tuli ulos.
Aamulla otin pillerin normaalisti, mutta muutama tunti pillerin oton jälkeen oli vielä ripulia, joka esiintyi koko päivän. Ripulia jatkui muutama päivä, en kumminkaan oksentanut. Pillereiden syöntiä jatkoin normaalisti.
Oksennustauti alkoi siis 28-29 välisenä yönä, ja olin yhdynnässä 1.5, eli noin kolme päivää myöhemmin...
Pillereitä söin vielä viikon, ja nyt alkoi taukoviikko.
Vaikuttikohan tuo ripuli ehkäisytehoon ? En meinaa ymmärtää noita pillereiden ohjeita, hieman epäselvät ovat.
Tottakai nyt stressaan tehon laskemista, ja jännitän tulevatko kuukautiset vai eivät, ja stresssikin saattaa jättää ne välistä..... Apua?
Kiitos jos/kun jaksoitte lukea, ja hyvää kesän odottelua!
E-PILLERIT JA VATSATAUTI !
16+14=30
2
591
Vastaukset
- JaninaKulta
Ikävä kyllä pillereiden teho saattaa heiketä oksennustaudin aikana. Elävä esimerkki tästä on kaverini, joka sai 19 vuotiaana just vauvan. Eli raskaustestiin ja rakastelut tauolle, ku vatsatauti iskee,
Ei oksennustauti välttämättä yksinään, mutta jos syöt hiilitabletteja, niin se kyllä heikentää tehoa aika hyvin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874158Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283127No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760