Se on nyt VAKAVA-koe sitten tehty. Haluaisin vähän kuulla että millaisilla pisteillä ihmiset on aiempina vuosina päässeet esimerkiksi Jyväskylään yleiseen kasvatustieteeseen? Tai kuinka kaukaa varasijoilta olette päässeet? Jonkunlaista tuntumaa kaipaisin...
VAKAVA-pisteet ja varasijat
jännittää...
3
681
Vastaukset
- tytteliiii89
http://www.helsinki.fi/vakava/tilastoja.html tuosta linkistä voit käydä tilastoja katsomassa! :)
ps. Mulla meni aivan surkeesti koe, pidän peukut pystyssä kaikille muille hakijoilla, sillä näköjään ainakaan itsellä ei tuo hirmunen luku-urakka auttanut mitään, kun kysymyksestä 82 lähtien alkoi mulla takkuilemaan ja pahasti..... :( - tiedonhaluinen....
hei,
mulle tuli vakava kokeen jälkeen kutsu okl:n haastatteluun, mutta kirjeen mukana ei tullut pisteitä... :( mistä te olette saaneet tietää pisteenne? - laura-katariina
mulla sama homma.. kutsu tuli, pisteet ei..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.475139- 783486
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3212128Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2651875Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151719Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain531306Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ951270- 701222
Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331187Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2821152