Elikkä vaimoni petti minua, palasimme yhteen ja huomasin oireita joten testasin itseni. Ja ylläriylläri klamydia sieltä löytyi.
Joten tyttöystäväni väittää, että harrasti seksiä vain 5 min ja kondomin kanssa.
Joten valehteleeko hän käyttänennsä kondomia ja vain harrastaneensa seksiä kerran ja 5 min. Vai voiko tuo tauti noin helposti tarttua?
Muutenkin nainen on taitavasti valehdellu kaikesta ja alkaa luottamus ja toivo ihmiseen mennä koska olimme monta vuotta yhdessä ja meillä on lapsi jonka kanssa olin kotona syystä, että hänellä on vaikea sairaus.
Ja nainen koitti keksiä kaikkia syitä, että pääsi pettämään minua olen paska mies jne... Vaikka olen ollut kiltti, rakastava ja tehnyt naiselle kaiken mitä olen pystynyt.
Miten tästä edes pääsee yli, jos olisin paska ollut niin olisi varmaan helppoa mutta kun en ollut. Mutta vastakkaa jos tiedätte tuohon klamydia asiaan.
Klamydia kondomin kanssa?
PETETTY_PAHASTI
3
631
Vastaukset
- .
No ei se bakteeri tarttuakseen tarvitse kuin muutaman sekunnin....eikä kondomi suojaa täysin miltään sp-taudilta.
Vaimo? Tyttöystävä? - kukkanen kedon
en usko että jos on kondomia oikein käytetty alusta alkaen niin ei pitäisi klamydian tarttua..ja onhan vaimosi voinut puhua täyttä kukkua...
- --------------------
Kas kun sitä bakteeria voi olla sen kondomialueen _ulkopuolella_ jolloin tartunta on täysin mahdollinen! Ei se kondomi nyt peitä kuin osan genitaalialueesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1792688- 1642519
Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1182197Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee612073Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."31739"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!591444Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu2051428Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2251163Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää931138Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.3701073