Kenelle voi kertoa?

$tefi

Kenelle voi kertoa biseksuaalisuudestaan? Olen miettinyt, että olen asian suhteen ehkä hieman liiankin avoin ja luottavainen. En kävele kadulla megafonin kanssa asiaa julistamassa, mutta jos asia tulee puheeksi suoraan tai epäsuorasti, kerron totuuden. Tähän mennessä kaikki ovat ottaneet asian hyvin, mutta entä jos joskus tuleekin kertoneeksi väärälle ihmiselle ja juttu päättyy huonosti? Mietittekö kuinka tarkkaan, kenelle kerrotte totuuden?

4

249

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • työkamu

siis ite kerron harvalle. Mutta pitäs aina aatella niin, että ne ihmiset ketkä ei hyväksy sua sellasena kun oot, niin painukoot helvettiin, ne ei oo sun arvosiasi :)

• höh..?

"Mutta pitäs aina aatella niin, että ne ihmiset ketkä ei hyväksy sua sellasena kun oot, niin painukoot helvettiin, ne ei oo sun arvosiasi :)"

???Miksi pitäisi ajatella noin? Tuollainen ajattelu on silkkaa ylimielisyyttä jolla korotat biimäisyytesi kautta oman itsesi yli muiden. Sanalla sanoen, et suvaitse poikkeavia mielipiteitä.

Miksi sitä ylipäätään pitäisi kellekkään toitottaa? Ei heterotkaan huutele olevansa heteroja. Kertoo kun se on paikallaan, ja muutoin antaa olla, ei se ulkupuolisille kuulu. On pelkästään epäkohteliasta puhua omia seksiasioita ulkopuolisille ja jos vaikuttimena on vielä itsekorostuksen tarve, kyseessä on suorastaan moukkamainen teko.

• itsensä salaaja

mäkin oon bi seksuaali enkä voi kertoo kellekkään ku asun pikku kaupungis jos on melkeen kaikki ihmiset sellaisii et ne ei hyväksy erillaisuutta mut en mä oo kertonu kellekkään vaik oon jo kauan tiennyt olevani/ ollut bi seksuaali..ja vanhemmille en koskaan kerro koska ne on niin suvaitsemattomia ja vanhoillisia eivätkä hyväksy normista poikkeavaa erillaisuutta ihmisessä etenkään tälläst ne ei hyväksys mut oon sellainen kuin oon enkä muuksi muutu...et ilmapiiri mis asun on todella kireä ennakkoluuloja syrjintää ja helvetin suvaitsemattomia ihmisiä täynnä SAATA*A ...siksi oon aina haaveillut asuvani isossa kaupungissa koska siellä ollaan ja osataan olla suvaitsevallisia mut tääl perkel*een pikku kaupungissa heti haukutaan jos joku tietää et on vaik bi ja sit vinoillaan jne et vitu* Lapsellista käytöstä saata*a jumalauta.........muutan kyl sit joskus omaan kämppään johonkin isoon kaupunkiin vaik en osaiskaan liikkua siellä :D xDpää asia et mut hyväksyttäis helvett* sellaisena kuin mä oon .....mut jos joku ei tykkää siitä et minkälainen suuntautuminen mul on ja ei hyväksy niin sit voi vitt* painuu Vaikka sinne helvettii* siitä valittamasta perkel*!!! mä oon aina bi ja sitä ei voi muuttaa........ -_- jumaliste suvaitsemattomilla ihmisillä on helvetin pahoja ongelmia asenteessaan saata A

• itsensä salaaja

ja oon 18v naine

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4098
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe