Niin miten tehdään, avaimesta käyntiin ja makeavasikierto hoitaa jäähdytyksen ilman merivettäkin, vai pitääkö raakavesipuolellekin järjestää jotenkin veden kierto. Toivoisin nyt vähän tarkempaa vastausta kuin vain että mun mielestä on ehdottomasti tehtävä niin tai näin.
Aq145 koekäyttö kuivilla
8
156
Vastaukset
Se glykoli puoli hoitaa kyllä jäähdytyksen jonkin aikaa mutta raakavedellä jäähdytetään se makeapuoli.
Jos pumpun siipi on kiinni niin se ei kestä kuivana kovinkaan paljoa, joten siihen tarvitset raakavettä. Myöskin pakopuoli jäähtyy raakavedellä.
Jos vain haluat varmistaa että lähtee käyntiin laskun jälkeen niin voit hurauttaa sen ihan hetkeksi käyntiin mutta jos ajattelit käyttää vähänkään pitempään niin raaka kiinni.
Näkyy olevan vetolaitteella joten muutaman egen "mikkihiirenkorvilla" saat kierron tai sitten paljulla.
Huuhtelymuhvi näkyy olevan oikea nimi http://www.biltema.fi/osteri/data/webpics_all/Web images Sorted/25/huge/25-341_h.jpg
Nuo on perämoottorille, saatat tarvita isommat.- D32007
Itse olen käyttänyt D3:ssa juurikin noita mikkihiiren korvia. Puutarhaletku kiinni ja avot. Jos ei ole juoksevaa vettä ollut tarjolla olen pistänyt letkun korviin kiinni ja päähän suppilon johon kaataa sitten samalla vettä
- nuurdikki
Kiitokset, taidan koekäyttää kuiviltaan ja vaihdan sitten impellerin uuteen.
kiitokset kattavista vastauksista. - relaa.
En itse tekisi noin. Impellerin siivet kuumenevat pyöriessään kuiviltaan ja voivat sulahtaa pumpun seinämille. Poista mielummin impelleri paikaltaan koekäytön ajaksi, ja kunhan et kauaa pyöritä niin makeavesijäähdytys kestää kyllä.
- exvolvoilija
Muista myös, että pakoputken kumipalje palaa aika pian puhki, jos sitä ei jäähdytetä raakavedellä. Itse en käyttäisi kuivana kuin max. 15s, ja silloinkin siipipyörä poistettuna.
- pöyhkeä
vetolaite ylös ja vesiputki irti vetolaitteesta ja siihen kiinni puutarhaletku.
Sitten vaan paine päälle letkuun ja kone voi käydä vaikka kuinka kauan.
Toi Biltsun mikkihiirikorvat ei toimi ainakaan penta 280-290 vetolaitteen kanssa. pöyhkeä kirjoitti:
vetolaite ylös ja vesiputki irti vetolaitteesta ja siihen kiinni puutarhaletku.
Sitten vaan paine päälle letkuun ja kone voi käydä vaikka kuinka kauan.
Toi Biltsun mikkihiirikorvat ei toimi ainakaan penta 280-290 vetolaitteen kanssa.Ja lisäyksenä, koneen käydessä vetolaitteen tulee olla suurinpiirtein ajoasennossa. Muuten voit rikkoa vetonivelen, ja sitäkin todennäköisemmin vetonivelen palkeen.
Ja kuivana ei todellakaan kannata käynnistää kuin enintään 5 sekunniksi.
- 26
tolla purjehduspuolella ne on koekäyttäneet aikapaljon kuivilla. kuulemma tuntuu paremmalle niin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j492288- 262023
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271485Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!161414- 1211361
- 181055
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71954Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut107904Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad78876Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333863