Lohjan PP-auto

Kirottukko?

PP-auto, Lohja siinä vasta kirottu paikka. Nämä kaverit ei kyllä ota vastuuta tekemisistään. Viime huollossa päättivät kiristää öljynpohjan kannen niiin tiukalle ettei sitä enää auki saa. He itse vielä huomasivat tämän virheen/ongelman seuraavalla kerralla ja kertoivat että olivat joutuneet "imemään" yläkautta öljyt. Laskutettiin lisätyöstä ja arvatkaa vaan ottiko vastuuta kämmistään. No EI, voivottelivat vaan ja antoi laskun käteen.

Olisi hienoa jakaa mielipiteitä paikallisista autohuolto -ja korjaamoista. Jotta osaisi jatkossa itse sekä muut välttää "huijari, huijaus ja himolaskutus yrityksiä.
Ei tuo auton ylläpitäminen ym siihen kuuluva ole muutenkaan meillä halpaa niin saati että amatöörit menevät tuhoamaan niitä ennestään.

6

900

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Gunnarlan rengas

Gunnarlan rengas!!! Ostimme uudet talvirenkaat sieltä ja asennettiin myös. No nyt ei lähde renkaat irti, ei mies eikä kone voimalla!! PRLK!!!!

• Huijattu Vantaalla

Täysin vastuutonta meininki on myös Tikkurilan AutoMax nimisessä paikassa. Vastuuta omista tekemisistä ei todellakaan oteta ja korjaustarpeen tutkiminen laskutetaan vielä asiakkaalla. Koettakaa välttää.

• ent.pp asiakas

Taitaa olla yhtä huono korjaamo kun kauppakin.
      Kerran asioineen en toista kertaa ko.liikkeeseen mene.
      Lopettavat palvelun heti kaupanteon jälkeen,jos tulee ongelmia.
      Takuuta ei siitä liikeestä saa minkään laista,eli takavalo takuu!

• Myös ent.asiakas

Myös Lohjan Autola kannattaa kiertää kaukaa. Viime huolto maksoi sata euroa enemmän kuin oli sovittu samoin huollon jälkeen yrittivät myydä turhia lisätöitä

• kari68

Lohjan Autola on ainakin Prkl:een kallis huolto. Perushuolto jäähdytinnesteenvaihto yli 800e!! :) Auto oli Seat Leon 2.0tfsi. Kannattaa ainakin kysyä hinta ennen kun vie kyseiseen huoltoon. Itse en kysynyt... :) ja huollon antama hinta-arvio ei saa ylittyä kovinkaan paljoa. En muista montako prosenttia saa arvio heittää.??

• apinaa koijataan
        kari68 kirjoitti:

Lohjan Autola on ainakin Prkl:een kallis huolto. Perushuolto jäähdytinnesteenvaihto yli 800e!! :) Auto oli Seat Leon 2.0tfsi. Kannattaa ainakin kysyä hinta ennen kun vie kyseiseen huoltoon. Itse en kysynyt... :) ja huollon antama hinta-arvio ei saa ylittyä kovinkaan paljoa. En muista montako prosenttia saa arvio heittää.??

Niinpä, kenen syy jos tulee ylläreitä ison laskun muodossa???

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      74
      3387
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3127
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      3002
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      66
      2661
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2182
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      61
      1729
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      25
      1707
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1695
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1679
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1618
    Aihe