Linnan pohjoispuolella kaltereiden takana oleva romuvarasto pilaa kansallisen kaupunkipuiston kauniin rantareitin.
Eikö sitä voisi siirtää johonkin muualle?
Romuvarasto rumentaa rantareitin
23
414
Vastaukset
- Yks kakka, kaks ...
Ehkä se kuitenkin kuuluu sinne.
Olisko nykyaikainen tilataide silmällesi miellyttävämpää.
Mielikuvitusta vain- kaikki ei voi olla sinulle miellyttävää, joku toinen tykkää.
Kierrä lenkki toisin päin, silmäsi eivät ole selässä kai.- Hämeen neito
Ei auta kiertosuunnan muuttaminen, aina se näkyy ja rumentaa.
- Resevrin Luutnanti
Ei se ole romu varasto vaan tykistö museö, jossa on voitokkaan Armeijamme käytöstä poistettua kalustoa.
- Erverstikersantti
Voitokas armeijamme osoitti kuntonsa Kannaksen halkijuoksukilpailussa kesällä 1944.
- Paluu menneisyyteen
Juuri näin.
aloittaja taitaa olla vain niin nuori, että ei ymmärrä tuontapaista historiaa. Isoisä ei ole varmaankaan kertonu minkä tien kautta on kuljettu tähän, että hänkin saa rauhalliseti kulkea rantareittiään. Tärkeetä kai on vain, että kuteet on sävyistät, oikealla logolla merkattu. - Hämeen Hemmo
Murhavehkeitä ne ovat!
Kuinkahan monta viatonta ihmistä niilläkin on murhattu.
Ja vielä kehdataan laittaa näytille. Häpeämätöntä! - Tietsä?
Kuinkahan monta esi-isääsi on pelastettu, äideistä ja lapsista puhumattakaan. Tiedä vaikka suakaan ei olis, jos noita aseita ei olis sillon ollu.
- Hämeen Hemmo
Montakohan veronmaksajaa enemmän olisi ilman noita murhavehkeitä.
- Hämeen neito
Onneksi ne murhaajien työkalut ruostuvat ja lahoavat vähitellen.
Ottaisiko ongelmajätelaitoskaan niitä vastaan.- Hämeen hemmo
Tuskinpa ottaisi.
- Juoksten katsottu
Olisko kauniimpaa jos siellä olis Jassit ja Hornetit.
Mitäs niillä tehtiinkään? Ai, niin, leluja isoille pojille. - juokse ohi vaan
Lessut ei ees tiiä mikä on tykki :D
- Hämeen neito
Mikä se on muuta kuin naisten ja lasten murhaaja.
- Schauman
Onko kaupungin "omasta mielestään" silmäätekevät iskeneet silmänsä "taas kerran" mahdolliseen kiinteistöbisnekseen??
- joonathtan G
Pelottavan näköisiä vehkeitä ,mutta itse pelkäisin oikein sydämmeni pohjasta jos niiden tykin piippujen kyljessä olisi punatähti mikä ei kai kuitenkaan silloin 44 ollut enään kaukana etteikö olisi myös täällä HML tasolla jylissyt
- Hämeen Hemmo
Yhtä vaarallisia murhakaluja ne ovat, olipa niissä sitten punatähti tai hakaristi.
- joonathan G
Hakaristillä varustettuja tykkejähän täällä suomessa oli 40-alkupuolella ja ei ne niin vaarallisia suomalaisille ollut sen sijaa punatähtiset sitten olivatkin ja rohkenempa eppäillä että olisivat olleet vieläkin vaarallisempia jos noi veteraanit ei niitä olis hiukan toppuutellu ,meinaan silloin kun koittivat ihan väkisinkin marssia kai ihann vaasahan asti.
- Hämeen Hemmo
Olihan niiitä natsisaksalaisia tykkejä täällä nerokkaan johtajansa Hitlerin johdolla (Rytin sanoja lainaten) auttamassa suursuomalaisia fasisteja rajan siirtämisessä Uraliin.
- HekoHekoHeko
Hämeen Hemmo kirjoitti:
Olihan niiitä natsisaksalaisia tykkejä täällä nerokkaan johtajansa Hitlerin johdolla (Rytin sanoja lainaten) auttamassa suursuomalaisia fasisteja rajan siirtämisessä Uraliin.
"Vienanlahdesta Laatokkaan piirrämme miekalla rajan" lauloivat Hitlerin juoksupojat marssiessaan Itä-Karjalaan kesällä 1941.
Piirtämättä jäi.
- Kauniin ystävä
Kyllä ne romut pitää viedä pois ihmisten silmistä.
Pilaavat kauniin maiseman. - Jotain on tehtävä
On kumma että noin kaunilla paikalla saa pitää romuvarastoa.
Kyllä asialle pitää kaupungin virkailijoiden tehdä jotain. - Katsojan silmässä
Oletko varma, ettet itse rumenna? No, leikki, leikkinä, anteeksi!
Tähänkin tarkennus. Tämä "romuvarasto" on siellä ihan siksi koska siinä nyt sattuu olemaan entinen kasarmi. Viekää samantien rumat (hienot) vanhat rakennukset ja pian muutenkin romahtava linna rumentamasta maisemaa. Itse alueen toisella rannalla asuvana voin kertoa että lenkin monasti kiertäneenä, ne maisemat ovat siellä toisessa suunnassa? Mikä maisema se on katsoa jotain valtion nykyisessä käytössä olevia toimistoja? Kertokaapahan minulle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531449- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231208- 1401034
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten337831Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50643Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602