En

10+14

aina tiedä mitä vastauksia haluat kuulla, en halua olla liian rohkea, en myöskään liian vaitonainen. Siksi joskus on kirjoituksia laidasta laitaan, kuitenkin positiivisella asenteella. Sana tähän päivään on kuitenkin, luota muhun.

20

310

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ???

Höh, tämän pitäisi teoriassa olla vain välivaihe jollekin todelliselle, mutta joillekin tämä tosiaan on koko elämä ja mitään muuta eivät haluakaan. Ja provoja laittelevat että vastauksia saisivat.

• sää oot se

mies joka leikkii naisten kaa palstoilla , eks ookkin ?

• oijoi

jooo, just se

• Ei valjennut

Miksi pitäisi tai voisi tietää mitä vastauksia toinen haluaa ? Sehän selviää kun keskustelee sen ihmisen kanssa !
      On kuitenkin pikkuinen aavistus että luottamus menee tuolla tavalla. Jos teet
      sitä mitä ainakin allekirjoittaneen mieleen tuli.
      Luottamus on helposti menetettävissä, se kannattaa muistaa.

• Ei ole

luottamusta enää. Kaiken jälkeen sinun täytyy tietää se itsekin.
      Ei sen leikkimisen jälkeen mitä olet pitänyt.

• En oiken ymmärtänyt

mäkään, mitä ihmeen kirjotuksia meinasit. Vai kirjotatko stooria ladylle kun ladylle, mieshän ap on, ainakin käsialasta päätellen.?
      Ei kuulosta kovin luottamusta herättävältä ettei voi kirjottaa sit sille tietylle henkilölle vaan kaikille muille. Mikä idea ?
      Aika kevyesti otat sanan luottamus jos kyseessä on tosiaan se palstojen innokkain mies.

• Luottamuksen perusta

Kun puhut minulle tiedät kaiken mitä tarvitsee tietää. Mutta jos haluat toisin, se
      on sitten sinun tahtosi. Aikuisen ihmisen pitää ymmärtää luottamuksen merkitys.
      Kun sen kerran menettää voi olla että sitä ei saa koskaan takaisin. Sillä ei pidä
      eikä kannata leikkiä.

• 10+14 (samat on)

Ei mulla ole muuta vaihtoehtoa kun luottaa suhun. Sunhan on se seuraava siirto, vai mitä? Ja haluan kuulla ne oikeat vastaukset, muuten.

• haha.

?

• he he

?

• höh h
        he he kirjoitti:

?

??

• Luottamuksen perusta

on aina kahden ihmisen keskinäinen yhteys ja keskinäinen kommunikointi.
      Sinulta hänelle, häneltä sinulle. Vain te kaksi, ei muita.
      Ei voi ajatella niin että leikkii positiivisella asenteella, silloin on luottamus mennyt ja sen on aiheuttanut ihan itse. kenellään ei saa leikkiä.

• asialliset vast.

olet siis ymmärtänyt ehkä viimeinkin kuinka huonosti olet kohdellut minua ja lukematonta muuta naista elämässäsi. miksi J-äijä??? haluaisin vastauksen vain yhteen ainoaan kysymykseen. lue tarkkaan ja vastaa tän illan aikana. teetkö lopun kaikesta pahasta mitä haluat minulle ja muille aiheuttaa ja teet tilit kaikesta aiheuttamastasi kärsimyksestä. jos niin milloin en odota tuomiopäivään asti,

• Luottamuksen perusta
        asialliset vast. kirjoitti:

olet siis ymmärtänyt ehkä viimeinkin kuinka huonosti olet kohdellut minua ja lukematonta muuta naista elämässäsi. miksi J-äijä??? haluaisin vastauksen vain yhteen ainoaan kysymykseen. lue tarkkaan ja vastaa tän illan aikana. teetkö lopun kaikesta pahasta mitä haluat minulle ja muille aiheuttaa ja teet tilit kaikesta aiheuttamastasi kärsimyksestä. jos niin milloin en odota tuomiopäivään asti,

Minä en ole mies vaan nainen.

• Sehän on helppo

tietää ja ratkaista. Vain puhumalla ja kysymällä häneltä. Eikö se ole itsestään selvää ??

• Ei noin.

Luottamuksella ja positiivisella asenteella leikkimisellä ei ole mitään yhtymäkohtaa. Toinen sulkee aina pois toisen, eli luottamus on kyllä mennyttä.

• Enpä tiedä

rohkenetko todella tällaisella palstalla pyytää luottamusta, oletko käyttäytynut tavalla, joka herättää luottamusta? Itse en haluaisi luottaa ihmiseen, joka ei halua tulla avoimeen ja rehelliseen tapaamiseen. Kaiken lisäksi vielä kirjoittelisi nimettömillä palstoilla.

Mitään tulevaisuutta ei ole, ei ole mitään odotettavaa, et ole läsnä nyt. Miksi kuvittelisin jotakin muuta. Luotan vain omaan sisäiseen ääneeni, en nimettömiin palstoihin, enkä johonkin ihmiseen, joka ei ole antanut edes tutustua itseensä elävässä elämässä.

• et sillee...

avoimeen ja rehelliseen tapaamiseen. mitä tapahtuikaan viimeksi kun yritin sitä, kertaanko sulle. viimeisen yhteydenotto pyynnön jonka esitin sinulle täällä palstalla johti siihen että teit rikosilmoitusen minusta, jatkoit samaa nettihäiriköintiä montakohan virtuaali-mariaa tuolla pyörii bittimaailmassa.annoin sinulle täällä uuden numeroni joka on edelleen käytössä, käskin silloin soittaa. lähitin ransun kautta pyynnön,plus että ihan sinne oulun pojjille soitin ja käskin insinöörin kilauttaa ai nii pistinpä vielä kortinkin!

• Enpä tiedä
        et sillee... kirjoitti:

avoimeen ja rehelliseen tapaamiseen. mitä tapahtuikaan viimeksi kun yritin sitä, kertaanko sulle. viimeisen yhteydenotto pyynnön jonka esitin sinulle täällä palstalla johti siihen että teit rikosilmoitusen minusta, jatkoit samaa nettihäiriköintiä montakohan virtuaali-mariaa tuolla pyörii bittimaailmassa.annoin sinulle täällä uuden numeroni joka on edelleen käytössä, käskin silloin soittaa. lähitin ransun kautta pyynnön,plus että ihan sinne oulun pojjille soitin ja käskin insinöörin kilauttaa ai nii pistinpä vielä kortinkin!

outoja juttuja sulla, en tiedä lainkaan kuka olet ja mistä puhut. Esitit yhdeydenottopyynnön palstoilla? En lähde minnekään tällaisten palstakirjoitusten vuoksi, joten jospa sinäkin miettisit ihan hänen omaa sähköpostiaan.

• älä ala arpomaan

tiedät, että haluan kuulla sinun olevan tosissasi. Ei vastauksia tarvitse sen kummemmin miettiä sen jälkeen. Ja jos et ole, niin anna senkin kuulua. Luotan siihen mitä sanot ja teet.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      9
      2781
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2621
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      18
      2317
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      49
      1894
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1473
    6. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1463
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1173
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1154
    9. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      71
      1005
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      958
    Aihe