yamaha 40 hp

Kallekainuusta

Nissähän vika, kun veneeni terhi 400 BS ja Yamaha 40 hp ei tahdo kiihtyä vesihiihdossa? Potkuri on 10 3/4 x 16 - G olisko tuo nousukulma?
Kiitos jos joku osaa kertroa minulle.

7

519

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aryh6yiij32

kaikessa yksinkertaisuudessa sulla on liian iso potkuri, vaihda aonakinpykälää pienempään !

• upposukeltaja11

Kuinka hyvin yleensä nelikymppisellä pystyy hiihtämään? Muistelen itse kun omistin Buster L:än jossa 40 Yamaha vakiorusetilla niin ei sillä kyllä enää hieman vantterampi kaveri vedestä noussu... Laiturilta jos lähti suoraan pintaan niin pääsi matkaan mutta syvällä mentiin silloinkin.

• Kallekainuusta

Edellinen moottorini oli suzuki 28 hp ja silläkin onnisti. Onhan laji toki tekniikkaa vaativa. vaatii polvilla pumppaamista. Mutta kyllä tuo potkurin nousu 16 lienee suurin syy. Sain vinkin, että vaihdat esim. 14 nousuiseen, lisääntyvät koneen kierrokset 500-700 r/min

• argon16

13-14 tuuman nousu on hyvä.. Sillä pääsee ~35 solmuun, mikä on vesihiihdossa hyvä ja kone varmasti jaksaa kiertää kevyesti..

• Kallekainuustta

Kiitos asiallisista vastauksista!!!! Mukavia veneilykelejä!!!!

• kallekainuusta
        Kallekainuustta kirjoitti:

Kiitos asiallisista vastauksista!!!! Mukavia veneilykelejä!!!!

Kiitos kaikille vastauksista. Laitoin 14 nousuisen Jalas potkurin ja nyt kiihtyy.... Turvallisia kesän veneilyjä..

• bella-mies

kyllä onnistuu veto hyvin 30 mercurylläkin joka busterin persiissä. myös bella 530 perässä olevalla yammun 40 hp onnistuu veto hyvin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      160
      3489
    2. Juniorivalmennus Jokereissa..

Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau
      Nuorten jääkiekko
      61
      2735
    3. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      33
      2120
    4. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      130
      1687
    5. Päivämääriä

Minä päivämääränä näit kaivattusi viimeksi?
      Ikävä
      80
      1583
    6. Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?

Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?
      Ikävä
      83
      1544
    7. Introverttinä osastolla

Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s
      368
      1472
    8. Kerro mulle mitä pitäs tehdä

Sun mielestä? Anna neuvo?
      Ikävä
      97
      1215
    9. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      1125
    10. On tullut aika lukita kaupunginjohtajan ovi, ja hlö pihalle

Ei kahta eikä yhtäkään selitystä, ylimielisyys on kääntyi varomattomuudeksi, ja kaupungin jo ennestään kuihtuva talou
      Pyhäjärvi
      195
      1106
    Aihe