vali,vali......

VALIVALIVALI

....MIksi juopot saavat päänsilitystä,paijausta ja heitä pitää ymmärtää ja tukea.Mutta syöpäsiras saa tulla toimeen miten parhaakseen näkee?
Näin on ainakin meillä.Itse olen syöpäläinen,vanhempani hyysääväät ex miniäänsä joka on juoppo!Ja,tukea tulee katkolta,A-klinikasta ym.ym.pitää ymmärtää kun on niin vaikeaa.Itsekin alan juomaan niin johan yhteiskunta tukee ja paijaa kun on niin vaikeaa.Viis perheestä kunhan viinaa riittää,toki syöpäni ei tykkää mutta pääasia että paijataan ja huomataan!

6

72

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tenutanenveli

Joo alappas ryyppäämään kokopäivätoimisesti,niin äitisi ja iskä alkaa hyysää sinuakin ,kunhan muistat oksentaa välillä parhaalle matolle ja milloin minnekkin ja tuo rannoilta ryyppyremmiä iskän pöytään pulloineen, no kannattaa koikeilla jos vaikka toimisi.Tenutanen

• VALIVALIVALI

Kiitos vinkistä!
      Alotan heti ensviikol,pääsisköhän sitä sit katkolle,A-klinikkaa.Päänsilityst,paijaamist ja,voivotteluu,Ku elämä on niin vaikeeta ja surkeeta :( Tää syöpähän ei oo mitää mut juominen se vast onkii!!!!!

• entinen syöpäpotilas

Jokainen ihminen tekee valintansa omalle elämälleen. Kateus on myrkkyä.

• OIOIOIOIOIOI

Voi sinua,,etkö ymmärrä että alkoholismi on sairaus,,sieltä vakavimmasta päästä? Meistä kaikista ei tule alkoholisteja vaikka joskus oluen ottaisimmekin, mutta ei kaikista tule myöskään syöpäläisiä,,suvaitsevaisutta ja ymmärtämystä kaikille!

• VALIVALIVALI

En ymmärrä!
      Valitettavasti ymmärrystä ei riitä,juoppous on itse aiheutettua,syöpäni ei.
      Miksi juopoille on kaiken maailman tukipalveluja,mutta syöpää sairastaville ei,vasta viime metreillä.Rankkojen hoitojenkaan aikana, on selvittävä omien voimien mukaan ei tule kädestä kiinni pitämistä,eikä mitään muutakaan.
      Minun puolesta kaikki juopot voi laittaa ketunrautoihin ja käydään kaatamassa viinaa kurkkuun,koska muiden vikahan se on että juoppo juo!!!!!!!

• En kadehdi

Minä en ymmärrä, kuinka kadehdit alkoholistia. Sinun tulee kysyä läheisiltä, miksi sinä et saa tukea, entä ystävät. On syöpäpotilaiden tukiryhmiä, yksin ei tarvitse olla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      20
      1761
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      144
      1738
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      318
      1413
    4. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1108
    5. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      209
      1102
    6. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      139
      1048
    7. Salainen kastekoulutus

Millainen on helluntailainen kastekoulutus ja kauanko se kestää ?
      Kaste
      285
      975
    8. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      3
      945
    9. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      11
      945
    10. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      49
      898
    Aihe