Uusimman Hymy-lehden haastattelu, jossa Souvareiden Lasse Hoikka kertoi viinan lopettamisesta. OK. ei siinä mitään, mutta mitä Hän samalla kertoi avioliittonsa hajoavan?? Etsiikö "vanhus" jotain parempaa kuin yli kolmekymmentä vuotta aviossa olevan vaimonsa. Kaikki Hän kärsi, kaikki Hän kesti, mutta pois jouti. Luuleeko Souvari-pappa saavansa faniensa hyväksynnän, tuskin. Kunnes kuolema erottaa, vai miten se menikään.
Hymy,,ilyttää!!
8
4555
Vastaukset
- samanikäinen mummeli
Kuule ei se aina ole pelkästään miehen vika jos liitto hajoaa, voihan se olla niinkin että vaimo kyllästynyt ja löytänyt uuden kun mies aina menossa. Ei se Lassekaan vielä ikäloppu ole, mies parhaassa iässä.
- Turhaa hurskastelua
Voi sentään, sinäkö ole oikea henkilö arvostelemaan joidenkin eroa. Katsotko sen olevan oikeutettua, kun kyseessä ns. julkisuuden henkilö? Koetko olevasi isokin menetys ex-fanina? Avaa silmäs niin huomaat, että kyllä ne muutkin eroavat pitkän avioliiton jälkeen. Monet kasvaa erilleen. Kun lapsetkin aikuistuvat ei ole mitään syytä väen väkisin olla yhdessä, jos se on pakkopullaa.
- fani.
kyllä tuo souvari musiikki antaa voimaa tähän elämään.menkää livenä kuuntelemaan.turhaa arvostelua lassesta ex-fanilla.vaikka elämä on välillä vaikeata,silti souvarit jaksaa meitä faneja ilahduttaa hyvällä musiikilla..
- Meitä on moneksi
"Etsiikö "vanhus" jotain parempaa kuin yli kolmekymmentä vuotta aviossa olevan vaimonsa. "
- voi elämä mitä ääliöitä täällä on kommentoimassa jonkun artistin avioeroa. Suuri osa faneista ei noin niuhoja taida onneksi olla. Olisi ex-fani vaan iloinen siitä, että korkki on kiinni. Se jos mikä vaikuttaa keikkailuun ja siihen, että artisti arvostaa yleisöään. - TORPEEDO 5
Todennäköiset syyt!?!
Suositun orkesterin jäsen on kyseessä joka todennäköisesti on tuonut rahan tuohon talouteen.
Naisten tapa ohjailla ja hallita parisuhdetta on huonotuulisuus ja romantiikan puute!
Jos sellaista on ilmassa , ensin Jeppe juo.
Kun juominen alkaa rasittaa kehoa on syytä poistaa juomisen syy.
Aika vaihtaa emäntää!!!
Matti Nykäsellä näyttää onnistuneen!
Miettikää naiset tätä! - kukatietää
Vain vaimo tietää, mikä on totuus tässä asiassa ja on todellakin ollut mukava naurava, joustava ja kaikkea mahdollista. mutta, sitä nuoruutta kun pitää yrittää hakea. Aika pinnallista. Ja juomiseenhan löytyy aina joku tekosyy... Kun vaimo ei ymmärrä, yms selityksiä. Mikä on oikea totuus??
- Äinään Miäs
Mä luuln että Pesiksellä oli hautajaiset,se olikin jono souvareiden keikalle.
- minäkinjonotansinne
...niin, siinäs näette!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821289Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021078Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä611050Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais12999Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ161978Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103953Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68866Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍119791- 77725
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121724