Olisiko mitään ideaa perämoottorillisen avoveneen "parkiksi" kotirannassa.
Ei ole laituria ja sanovat, ettei venettä voi pitää rantahietikolla, aallot raapivat pohjan rikki.
Mikä avuksi?
missä veneen paikka ?
11
495
Vastaukset
- 10
Meilläpäin veneet säilytetään rantakärryillä
- käyttäjä huorien
myy veneesi ja ryyppää ja käytä rahat huoriin
- rahat meni
käyttäjä huorien kirjoitti:
myy veneesi ja ryyppää ja käytä rahat huoriin
Tein niin kuin neuvoit! Sain soutuveneestäni 257 € ! Vaimo vei setelirahat, onneksi taskun pohjalle jäivät nuo 7 egee, ostin niillä sokeria ja hiivaa, ja tein kiljua! Nyt on löysät housuissa jo toista viikkoa, muttei harmita ku olen niin ihanasti kännissä!
- 15
ranturi. googlaa.
- RanTuristi
Meillä ranturi ja toimii hyvin meren rannassa kun veneen saa hinattua sen verran ylemmäs, ettei vene korkeankaan vedenpinnan aikaan jää aaltojen riepoteltavaksi.
Muutenkin ranturissa esim poijupaikkaan verrattuna joitakin etuja: Vene helppo lastata jo ennen veteenlaskua, eikä tarvita myrkkymaaleja pohjassa.- ostan, heti!!!
Aina on ihanaa kun mainosmiehet vastaa...
- 26
ostan, heti!!! kirjoitti:
Aina on ihanaa kun mainosmiehet vastaa...
mikäs sun suositus olis jos ei ranturi? meinaan sehän on varsin halpa vehje vielä jos ei ihan kromattu sähkövinssillinen malli tarvi olla.
- 7+6
Osta kaksi metrin pätkää K-Raudan painekyllästettyä 10X10 mäntypalkkia. Starkista tai Puukeskuksesta ostettu ei käy koska ne ei ole marine sertifioituja.
Niin se vene vedetään sitten niiden pallkien päälle ettei pohja kosketa hiekkaa. Kannattaisi käydä rannikkolaivurin kurssi niin olisi nämä perusasiat hallinnassa.- 2+4
Siis nykyään pitää käydä rannikkolaivurin kurssi että ymmärtää soutupaatin telakoimisen?
- ratatuille
"Osta kaksi metrin pätkää K-Raudan painekyllästettyä 10X10 mäntypalkkia. "
Kyseiset sentin kanttiinsa olevat rimat katkesivat aivan naurettavan helposti ensimäisessä nostoyrityksessä. Onko mahdollisesti muita neuvoja ennenkuin kysyn muualta?
- RanTuristi
En ole mainosmies, vaikka ranturia mainostankin, Sillä tein ranturini itse painekyllästetystä puutavarasta ja irtorenkaista. Mallia otin tällaisesta:
http://www.laiturit.fi/html/rantatelakka.html
Sen verran täytyy mainostaa, että materiaalit tuohon erikseen ostettuina maksoivat niin paljon, ettei ostetun ja itsethdyn väliseksi hinnaneroksi jäänyt kuin muutama kymppi. Happoteräksisistä pulteista ym. tarvittavasta nimittäin kertyy yllättävän paljon hintaa kun niitä pienissä erissä joutuu ostamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057