Olen ostamassa kuula asetta n.300€. Haluan että ase on tehokas ja kestävä.
Tullut katseltua milgearista
Mk.16 Mod 0 SCAR-L, tan (Dboys )
ja
MilGear Custom Warrior I Type 96 (m160), vihreä
Tekeekö nuilla airsoft snipuilla mitään, onko tarkkoja? Tykkään snipuista mutta koska en softaa paljoa niin ei välttämättä loppuin lopuksi ole jännää ammuskella tölkkejä yksikseen, koska sähkökäyttöisessä on taas ihan eri tunnelma.
Äänestäkää ihan vapaasti jompaa kumpaa, ja pyydän että kehotatte jos on huomattavasti parempiakin saatavilla tuohon hintaan.
Sähkö vai snipu
15
252
Vastaukset
- Umpzakiska
Itse ehdotan tuota Scaria vaikka kokemusta ei ole, mutta kannattaa ootella muidenkin mielipiteitä.
- Jupedilukuu
Joo ihtekki kahtellut tuota Scaria, mutta onkos tuo Dboys ihan hyvä?
Sähkö asetta ostamassa, joten jos tähän samaan keskusteluun sopii kysyä nii tuohon samaan hintaan olisin sähköä ostamassa, tehokasta, kestävää ja laadukasta. Ei AK:ta eikä Mp5 tai muita konepistooleja, AK:n omistan jo ennestään. - SoftaajaPro
Sähköllä aina hauskempaa! Snipulla taas kykit jossain puskassa puol tuntia ja vaihat sit toiseen puskaan ja nii edespäi. Dboysista en sitten taas tiedä kun ei ole kokemusta kyseisestä merkistä. Itse suosittelisin G&G:n aseita. Ovat hyvästä materiaalista, nopeudet kunnossa ja luotettava toimivuudestaan, ja ainahan aseisiin jotain pikkuvikoja tulee mutta ne sitten korjataan/korjautetaan ja jatketaan.
- Air_softa
Joo laitan tuon sähkö aseen, toivon että saisi tämän viikonlopun aikana tilattua nii tulis ensiviikolla. Haluan siis aseen joka on kestävä, tehokas (120m/s vähintään), laadukas tuohon alle 300€ hintaan. Ehdottakaa ja toivottavasti paras ase löytyy, kiitos jo etu käteen!
- erthl
ite ottasin ton MilGear Custom Warrior I Type 96 (m160), vihreä koska mulla on se xD se lähtee 160 tolla m160 jousella ja on hyvä kanattaa käyttää 0,28g kuulia
vielä kun otat samalla siitä sen scopen 38€ ja etujalat 15€ niin täydellinen paketti - Air_Softia
Kaverilla on tämmönen
http://plasticsoldier.eu/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=975&category_id=217&option=com_virtuemart&Itemid=107&lang=fi&vmcchk=1&Itemid=107
Mukana tulee kaikki tarvittava ja on kuulemma hyvä. Jos jonkun kiväärin hommaan niin ilmeisesti tuollaisen Warrior MB-01C. Lueskelin että tuossa Type 96:sessa on hopup ja tarkuus vikoja. - joku joku
ok
- Ehottaisinscaria
Kyl mä ostaisin ton scarin vaikka ei oo kokemusta
- pioo
d-boys on paska
- sammppaa_
tuo scar on hyvä ja Dboys on hyvä merkki. itselläni ak-74 joka on kalash/Dboys ja toiminut 2 vuotta hyvin ja ongelmitta. elikkä Dboys on hyvä merkki ja luotettava, monella kaverillaki on kyseisen merkkinen ase ja on toiminut loistavasti. sitten tuo Warrior type 96. laitan /- puolet.
hyvät lähöt
todella tarkka
hyvät metalli osat
paino (realistinen)
- aikas vähän kiristys mahdollisuuksia
-hoppi hieman hankalassa paikassa.
kummatkin aseet todella hyviä, mutta nyt vain sun pitää päättää haluatko ampua snipulla vai rynkyllä.. ((= ONNEA - Air_softa
En osannut päätää kumpaakaan joten ajattelin laittaa listan ihan uusiksi, eli tämmöstä tuli hankittua:
-Magpul PTS Masada, A&K
-LiPo-laturi balancerilla, E_Sky EK2-0851
-VB 7,4 V 1800 mAh 20C LiPo-akku
Yhteensä: 401€
Muovisotilaasta kaikki.
Ase on tarkka (Snipu)
nopea sarjatuli (Scar)
tehokas (Snipu)
Hintaa tuli ihan pikkasen lisää, mutta nyt on ainaki kunnon pelit ja vehkeet. =) - pullahiiri34
osta Dboys HK-419 laita kiikari tähtäin kiinni ja se on rynky että sähkö snipu kestävä hyvä. Mul on ollu toi kolmisen vuota suunillee ja toiminu ku unelma
Mut sit taas jos oot se kuka ampuu jostai kukulalta toi sia ja sul on rahaa ostaa kaikkii snipu varusteita nii ehkä see ja jos ostaat käytää snipuu niii tiputat ihan hyvin porukkaa sillä alas. Mutta valinta on sinun - ?????????
Onko tämä hyvä vai ei ???????????? http://proairsoft.com/acatalog/info_PROM4A1.html
- kokemusta on
Ei kannata ostaa asetta jossa lähtönopeus alle 100, niis kantomatka on erittäin surkee. osta mielummi snipu jos jousarin haluut
- Marked One
Jousitoimiset rynkyt ovat kyllä huonoja pelattavia, mutta kaipa niilläkin saa tiputuksia, kunhan kärsivällisyyttä riittää ja ase kestää. Pitää sanoa, että tuo kyseinen malli näyttää paljon pätevämmältä kuin nämä Cybergunin vastaavat, joten voi olla, että kestääkin kauemmin. Ainakin saumat ja valujäljet näyttävät siistimmiltä kuin monessa muussa vastaavassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531389- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231198- 1391025
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten336829Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50633Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602