Sähkö vai snipu

Air_softa

Olen ostamassa kuula asetta n.300€. Haluan että ase on tehokas ja kestävä.
Tullut katseltua milgearista

Mk.16 Mod 0 SCAR-L, tan (Dboys )
ja
MilGear Custom Warrior I Type 96 (m160), vihreä

Tekeekö nuilla airsoft snipuilla mitään, onko tarkkoja? Tykkään snipuista mutta koska en softaa paljoa niin ei välttämättä loppuin lopuksi ole jännää ammuskella tölkkejä yksikseen, koska sähkökäyttöisessä on taas ihan eri tunnelma.

Äänestäkää ihan vapaasti jompaa kumpaa, ja pyydän että kehotatte jos on huomattavasti parempiakin saatavilla tuohon hintaan.

15

252

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Umpzakiska

      Itse ehdotan tuota Scaria vaikka kokemusta ei ole, mutta kannattaa ootella muidenkin mielipiteitä.

    • Jupedilukuu

      Joo ihtekki kahtellut tuota Scaria, mutta onkos tuo Dboys ihan hyvä?
      Sähkö asetta ostamassa, joten jos tähän samaan keskusteluun sopii kysyä nii tuohon samaan hintaan olisin sähköä ostamassa, tehokasta, kestävää ja laadukasta. Ei AK:ta eikä Mp5 tai muita konepistooleja, AK:n omistan jo ennestään.

    • SoftaajaPro

      Sähköllä aina hauskempaa! Snipulla taas kykit jossain puskassa puol tuntia ja vaihat sit toiseen puskaan ja nii edespäi. Dboysista en sitten taas tiedä kun ei ole kokemusta kyseisestä merkistä. Itse suosittelisin G&G:n aseita. Ovat hyvästä materiaalista, nopeudet kunnossa ja luotettava toimivuudestaan, ja ainahan aseisiin jotain pikkuvikoja tulee mutta ne sitten korjataan/korjautetaan ja jatketaan.

    • Air_softa

      Joo laitan tuon sähkö aseen, toivon että saisi tämän viikonlopun aikana tilattua nii tulis ensiviikolla. Haluan siis aseen joka on kestävä, tehokas (120m/s vähintään), laadukas tuohon alle 300€ hintaan. Ehdottakaa ja toivottavasti paras ase löytyy, kiitos jo etu käteen!

    • erthl

      ite ottasin ton MilGear Custom Warrior I Type 96 (m160), vihreä koska mulla on se xD se lähtee 160 tolla m160 jousella ja on hyvä kanattaa käyttää 0,28g kuulia
      vielä kun otat samalla siitä sen scopen 38€ ja etujalat 15€ niin täydellinen paketti

    • Air_Softia
    • joku joku

      ok

    • Ehottaisinscaria

      Kyl mä ostaisin ton scarin vaikka ei oo kokemusta

    • pioo

      d-boys on paska

    • sammppaa_

      tuo scar on hyvä ja Dboys on hyvä merkki. itselläni ak-74 joka on kalash/Dboys ja toiminut 2 vuotta hyvin ja ongelmitta. elikkä Dboys on hyvä merkki ja luotettava, monella kaverillaki on kyseisen merkkinen ase ja on toiminut loistavasti. sitten tuo Warrior type 96. laitan /- puolet.

      hyvät lähöt
      todella tarkka
      hyvät metalli osat
      paino (realistinen)
      - aikas vähän kiristys mahdollisuuksia
      -hoppi hieman hankalassa paikassa.

      kummatkin aseet todella hyviä, mutta nyt vain sun pitää päättää haluatko ampua snipulla vai rynkyllä.. ((= ONNEA

    • Air_softa

      En osannut päätää kumpaakaan joten ajattelin laittaa listan ihan uusiksi, eli tämmöstä tuli hankittua:

      -Magpul PTS Masada, A&K

      -LiPo-laturi balancerilla, E_Sky EK2-0851

      -VB 7,4 V 1800 mAh 20C LiPo-akku

      Yhteensä: 401€

      Muovisotilaasta kaikki.
      Ase on tarkka (Snipu)
      nopea sarjatuli (Scar)
      tehokas (Snipu)

      Hintaa tuli ihan pikkasen lisää, mutta nyt on ainaki kunnon pelit ja vehkeet. =)

    • pullahiiri34

      osta Dboys HK-419 laita kiikari tähtäin kiinni ja se on rynky että sähkö snipu kestävä hyvä. Mul on ollu toi kolmisen vuota suunillee ja toiminu ku unelma

      Mut sit taas jos oot se kuka ampuu jostai kukulalta toi sia ja sul on rahaa ostaa kaikkii snipu varusteita nii ehkä see ja jos ostaat käytää snipuu niii tiputat ihan hyvin porukkaa sillä alas. Mutta valinta on sinun

    • ?????????
      • kokemusta on

        Ei kannata ostaa asetta jossa lähtönopeus alle 100, niis kantomatka on erittäin surkee. osta mielummi snipu jos jousarin haluut


    • Marked One

      Jousitoimiset rynkyt ovat kyllä huonoja pelattavia, mutta kaipa niilläkin saa tiputuksia, kunhan kärsivällisyyttä riittää ja ase kestää. Pitää sanoa, että tuo kyseinen malli näyttää paljon pätevämmältä kuin nämä Cybergunin vastaavat, joten voi olla, että kestääkin kauemmin. Ainakin saumat ja valujäljet näyttävät siistimmiltä kuin monessa muussa vastaavassa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1389
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1198
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      139
      1025
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      336
      829
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      633
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe