ongelma

rv 30

Onko kenelläkään tietoa, että mitä hiivatulehduslääkettä voi ottaa raskaana? Vai lähteekö pelkällä maitohappobakteeri-tableteilla? Ei varmaan..

Kiitos!

6

113

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minulle neuvolan terveydenhoitaja antoi ohjeeksi ostaa kolmen päivän kuuri esim. Gyno-daktarin-emätinpuikkoja - ilman asetinta. Jos kuuri ei auta, eli oireet jatkuvat, on mentävä lääkäriin, sillä tulehdus vaatii reseptilääkkeen.

• jgfhhf

Okei kiitos tiedosta, täykiin varmaan kokeilla tuota :)

• Tämäkin käy

Canesten-emätinpuikkoja voi myös käyttää turvallisesti ilman asetinta raskausaikana, neuvolalääkäriltä varmistettu.

• lisäksi voide!
        Tämäkin käy kirjoitti:

Canesten-emätinpuikkoja voi myös käyttää turvallisesti ilman asetinta raskausaikana, neuvolalääkäriltä varmistettu.

ja kannattaa yhdistää tähän se voide; yhteisvaikutus tehoaa paremmin!

• -----------

Multa lähti ihan maitohappobakteerilla, eli piimää pikkuhuosunsuojaan. :-)

• AM

Canestenia terkkari minullekin ehdotti, kun kyselin. Aiemmin oon käyttäny reseptin kanssa flukonatsolia ihan krooniseen tulehdukseen mutta se ei kuulemma ole sopiva! Itsellä tuo Canesten ei kyllä aikanaan auttanut, joten toivon nyt ettei tulehdusta tule.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      80
      5579
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      126
      3907
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      44
      3743
    4. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      66
      3424
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2858
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      7
      2389
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      26
      2170
    8. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      204
      2071
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      435
      1739
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1678
    Aihe