Onko kenelläkään tietoa, että mitä hiivatulehduslääkettä voi ottaa raskaana? Vai lähteekö pelkällä maitohappobakteeri-tableteilla? Ei varmaan..
Kiitos!
ongelma
6
117
Vastaukset
Minulle neuvolan terveydenhoitaja antoi ohjeeksi ostaa kolmen päivän kuuri esim. Gyno-daktarin-emätinpuikkoja - ilman asetinta. Jos kuuri ei auta, eli oireet jatkuvat, on mentävä lääkäriin, sillä tulehdus vaatii reseptilääkkeen.
- jgfhhf
Okei kiitos tiedosta, täykiin varmaan kokeilla tuota :)
- Tämäkin käy
Canesten-emätinpuikkoja voi myös käyttää turvallisesti ilman asetinta raskausaikana, neuvolalääkäriltä varmistettu.
- lisäksi voide!
Tämäkin käy kirjoitti:
Canesten-emätinpuikkoja voi myös käyttää turvallisesti ilman asetinta raskausaikana, neuvolalääkäriltä varmistettu.
ja kannattaa yhdistää tähän se voide; yhteisvaikutus tehoaa paremmin!
- -----------
Multa lähti ihan maitohappobakteerilla, eli piimää pikkuhuosunsuojaan. :-)
- AM
Canestenia terkkari minullekin ehdotti, kun kyselin. Aiemmin oon käyttäny reseptin kanssa flukonatsolia ihan krooniseen tulehdukseen mutta se ei kuulemma ole sopiva! Itsellä tuo Canesten ei kyllä aikanaan auttanut, joten toivon nyt ettei tulehdusta tule.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta703550Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1483503Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463322- 532769
- 322036
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘301962Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k401695- 481676
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä961625- 391390