Onko kenelläkään tietoa, että mitä hiivatulehduslääkettä voi ottaa raskaana? Vai lähteekö pelkällä maitohappobakteeri-tableteilla? Ei varmaan..
Kiitos!
ongelma
6
119
Vastaukset
Minulle neuvolan terveydenhoitaja antoi ohjeeksi ostaa kolmen päivän kuuri esim. Gyno-daktarin-emätinpuikkoja - ilman asetinta. Jos kuuri ei auta, eli oireet jatkuvat, on mentävä lääkäriin, sillä tulehdus vaatii reseptilääkkeen.
- jgfhhf
Okei kiitos tiedosta, täykiin varmaan kokeilla tuota :)
- Tämäkin käy
Canesten-emätinpuikkoja voi myös käyttää turvallisesti ilman asetinta raskausaikana, neuvolalääkäriltä varmistettu.
- lisäksi voide!
Tämäkin käy kirjoitti:
Canesten-emätinpuikkoja voi myös käyttää turvallisesti ilman asetinta raskausaikana, neuvolalääkäriltä varmistettu.
ja kannattaa yhdistää tähän se voide; yhteisvaikutus tehoaa paremmin!
- -----------
Multa lähti ihan maitohappobakteerilla, eli piimää pikkuhuosunsuojaan. :-)
- AM
Canestenia terkkari minullekin ehdotti, kun kyselin. Aiemmin oon käyttäny reseptin kanssa flukonatsolia ihan krooniseen tulehdukseen mutta se ei kuulemma ole sopiva! Itsellä tuo Canesten ei kyllä aikanaan auttanut, joten toivon nyt ettei tulehdusta tule.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k542409Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖281769Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt701444Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me2421340- 1271191
Yritin saada
Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.13990Kronikat..
Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu11973vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos23958- 68933
- 61881