mut isän "poika"edelleen

ei enää poikanen

mä olin kait 9.vanha kun mutsi ja faija päättivät laittaa hopeat jakoon ja lähtee eri teille,me katottiin pikkulikkojen kaa huuli pyöreenä sitä touhuu ja mielessä kummitteli kuka meidät ottaa mude vai faija,mude sai meidät sillä oli joo uus mies kiikarissa oikeen sellanen rasvamahanen inhoke mä vihasin sitä,mä olisin halunnut muuttaa faijan luo mut mä en saanu.meni muutama vuosi mä olin kuullu et eron jälkeen faija oli häippässy suomesta ja oli tehny rankkaa duunii jossain amerikoissa päin mä olin onnesta soikeena kun mä kuulin et faija tulee takasin suomeen,se muuttas kuulemma ihan lähelle meidän himaa..mutsi oli myrtsinä mä olin 9 kun ne oli eronnut nyt mä olin 13 melkein neljätoista mulla oli alkanut ensimmäiset merkit orastavasta miehuudesta jo näkymään tytöillä oli helpompaa ne pysty juttelleen mutsin kaa kaikista murrosikään liittyvistä jutuista mä olin yksin uuden faijan kaa en ollu puheväleissä en tuu varmaan koskaan olemaankaan,mä inhosin sitä.yritin lueskella kaikista lehdistä niitä juttuja mut en saanu vastausta...ja vihdoin oli se päivä ovella kun faija palasi suomeen mä olin vastassa sitä lentokentällä ikäsekseen nippa nappa 50 se oli hyvän näköinen tyyppi mä pelästyin mun ajatuksia...hei se on mun faija.faija oli ruskettunut ja paidan kauluksesta näkyi tuttu rintakarvoitus...mä kiihotuin tunsin että mulla alkaa stondaamaan...mitää tää oikein on mikä mul on?hei samu mitä äijä oot kasvanu sähän oot melkein jo mies vitsi mä olin ylpee.faija heitti mut himaan ja jatko matkaa omaan kotiinsa..vitsi mä olin levoton kun riisuin farkkujani huomasin että mä olin lauennut mun alkkarit oli märkänä spermasta oho mä aattelin mun oma faija sai tän aikaan...se oli mulle kova juttu.meni viikko puhelin soi se oli faija kyseli kuulumiset sanoin et hyvin menee taas sama juttu faijan ääni sai mulla aikaan kamalan stondiksen...kyseli on mutsi himassa olihan se faija kyseli lupaa lähtee mun kanssa kalamajalle kun viime kerrasta oli niin paljon aikaa,mutsi lupas voi vitsi että se viikko oli pitkä.vihdoin tuli perjantai faijan tuttu maasturi näkyi meidän portinpielessä otin kamani ja huusin kaikille moi sunnuntaina nähdään.se viikonloppu mullisti kaiken totaalisesti mun elämässäni.sinne majalle oli varmaan matkaa n.100 kilsaa ainakin niin pitkältä matka tuntui,vihdoin perillä,maja se ei ollut pikemmin hulppea huvila kaikilla herkuilla järven rannalla,mä sain valita huoneen ja mä otin vinttikamarin josta oli tosi mukavat näkymät järvelle,mä taisin nukahtaa kun kuulin faijan huutavan syömään faija oli riisunut paidan päältään sen karvanen lihaksikas rintakehä aiheutti mussa kuohuntaa,söin ja palasin kammariini mietin mikä omassa faijassa voi aiheuttaa tällaisen tunnekuohun?tuli ilta olin levoton,tuli lauantai käytiin kalassa ja sitten faija ilmoitti että sauna olisi valmis viiden minsan päästä mä melkein repesin,heitin vaatteeni pois menin saunaan jossa faija mua jo oottikin sillä oli bisseä mukana ja se tarjosi mullekin kun mä olin jo iso poika,syrjäsilmällä mä tsiikasin faijan kullia voi että se näytti isolta,kuin kaukaa sumuverhon takaa mä kuulin kun faija kysy onko kukaan kertonu mulle miks me aikoinaan mutsin kaa erottiin mä sanoin et ei mikä oli täysin totta faija kerto et sillä oli ollut syrjähyppy toisen kundin kaa jonkun työkaverin ja se oli tullu mutsin tietoon ja ero oli valmis,faija oli siis homo mä olin lukenu homoista kyllä mä tiesin mitä se sana piti sisällään.faija kysy et joko mä oon runkannu kun tuo sun pelis ei oo enää mikään pikkupojan vehe mä sanoin et oon,sit mä kerroin et kuinka faijan olemus saa mut ihan kuumak,johon faija ihan tyynesti et se kuuluu asiaan,ei sen enempää.kun poistuttiin saunalta faija taputti kunnolla mua perseelle ja sano et se on hyvän näkönen vautsi et mä olin onnesta mutkalla,istuttiin tuvassa paistettiin takassa makkaraa faija pyys mua lähemmäs itseään mä menin ja sit se suuteli mua mä antauiduin täysin mun senhetkisten tunteitteni valtaan mä tunsin kuinka mun kullini rupesi stondaamaan pyyhkeen alla faija huomas ja sano haluunko mä et mä teen jotain et olo helpottaa mä annoin luvan ja faija rupes imeen ei menny kauaa kun mä tulin mun faijani suuhun,mä näin kuinka faijan ainakin yli 20cm.aikamiehen kulli oli täydessä stondiksessa ja mä sain imee sitä mä tein loppuun asti mulle tuli hyvä olo.mä en mennyt enää vinttikamariin vaan jäin alas faijan luo ja yöllä mut korkattiin sen ensimmäisen tosi rajun anaaliyhdynnän muisto ei oo samunu mielestäni eikä varmaan koskaan sammukaan.aikanaan koitti sunnuntai me erottiin ja vannoin että kukaan ei koskaan saa tästä tietää nyt itse melkein 50 homona muistelee ensimmäistä kokemustaan miehen kanssa ja se mies oli oma faija se oli turvallinen ja hellä mutta kuitenkin raju kokemus joku voi sanoa yäk tai muuta mutta mulle se on helmi muistojen joukossa.ps.faija on jenkeissä sillä on aivan ihana"momo"joka rakastaa sitä.

1

6766

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kliffaa

      olipa todella maukas tarina.voi kumpa oisin saanut olla mukana.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1635
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      16
      1499
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      66
      1398
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      34
      1363
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      49
      1314
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1238
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1136
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1104
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1092
    Aihe