Kuinkas päin se menee pitääkö lähiperheen pyytää lupa muuttoon etäperheeltä vai toisin päin.
Ollaan miehen kanssa mietitty oman kodin hankintaa ja mietteissä on käynyt että voisimme muuttaa joko minun sukulaisteni lähelle tai miehen kotipaikkakunnalle. puolisoni mukaan meidän ei tarvitse kysyä etäperheeltä lupia. Myös lapsen etävanhempi on suunnitellut jatkavansa opiskelua toisella paikkakunnalla ja mieheni mielestä lapsen äidin siis pitäisi kysyä sitä lapsen lähivanhemmalta. Tuntuu kumminkin aika nurinkuriselta kun lähiperheenhän täytyisi tuoda lapsen elämään sitä perusturvaa ja vähemmän muutoksia. etäperheen suku on vielä tällä paikkakunnalla että lapselle tulisi aika isot muutokset.
kysymys muutosta
7
109
Vastaukset
- järjestelykysymys
tämä on vapaa maa, jokainen voi tehdä mitä lystää ja asua missä tykkää.................
- vilmagilma
Lapsi voi äitinsä kanssa muuttaa minne haluaa, ei siitä tarvi keltään kysyy. Mutta jos isä muuttaa niin tarvii kertoa minne muuttaa, ettei katoa ja luista elarien maksuista, vaikkei lasta halua nähdäkkään.
Äiti on kuitenkin se lapsen päähuoltaja, ja isä sivuosassa.
Äidin ei tarvi kertoo mutta isän pitää jos meinaa kadota.- eräsäitpuoli..
joo mutta mikäs se vastaus oli mun kysymykseen?
äiti on etä-äiti ja isä lähi joten pitääkö äidin kuitenkin pyytää isiltä lupaa lain mukaan vai meneekö tässä feminismi ja äidin oikeus etusijalle joka tapauksessa? - eräsäitpuoli..
eräsäitpuoli.. kirjoitti:
äiti on etä-äiti ja isä lähi joten pitääkö äidin kuitenkin pyytää isiltä lupaa lain mukaan vai meneekö tässä feminismi ja äidin oikeus etusijalle joka tapauksessa?ja pitää vielä lisätä että toivon asiallista enkä tunnepuolen vastausta..
- kakola.
eräsäitpuoli.. kirjoitti:
äiti on etä-äiti ja isä lähi joten pitääkö äidin kuitenkin pyytää isiltä lupaa lain mukaan vai meneekö tässä feminismi ja äidin oikeus etusijalle joka tapauksessa?Ei aikuinen täysvaltainen ihminen mitään lupia tarvii, ainoastaan kriminaalin pitää ilmoittaa viranomaisille missä asuu ja mihin muuttaa.
- Aa aa tuuti lullaaa
Lissu lisbeth.. menehän nukkumaan..!
- Näin!
Ei lupaa tarvitse kysyä, mutta jos etä muuttaa kauas, niin yleensä hänelle jää sitten lasten matkojen (etävanhemman luo) järjestäminen ja maksaminen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242921No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760