Huolitaanko?

minääpäminä97

Oon 14 w tyttö, tummaihoinen (siis puoliksi suomalainen ja puoliksi afrikkalainen).
173 cm ja 60kg eli en mikään tulitikku, mutten läskikään
Mulla on kiharat,tumman ruskeet, olkapäille ulottuvat (joita en saa ikinä aisoihin), ruskeet simmut ja aika hyvä iho.
Olen ystävällinen ja huomaavainen
Melkeen kukaan poika meiän koulusta ei puhu mulle mitään; siis kyllä pari poikaa on kyselly jotai juttuja mutte siihe se on aina jääny. Edellisessä koulussa olin ihan "ookoo suosittu", pojatki puhu mulle jne...
Nykyään puhun vain läheisille ystävilleni
Mietin tässä että tuleko olemaan mitenkään kontaktissa poikien kans, siis ihan kaveritasolla...
Asiallisia vastauksia kiitos

5

90

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Poika synt.v.97

Totuus; kukaan ei tule ikinä huolimaan sinua. Voit olla asiasta varma.

• joo joo

No kyllä kuule aivan varmasti löytyy mukaviakin ihmisiä. se että minkä värinen iho,pituus,tai paino ei satu vaikuttamaan ihmisen persoonaan. sun ikäset pojat nyt vaan sattuu olemaan aika kakaroita vielä ja kokemuksesta puhun, olenhan itsekkin joskus ollut nuori mutta kyllä niille sitten vanhemmiten tulee järkeä päähän. että älä lannistu kyllä se oikea joskus löytyy

• Pojat ujostelee..

Kun kulkee kadulla saattaa monesti nähdä sellaisen parin jossa tyttö on (luultavasti)suomalainen ja jätkä ruskea(en lähde synnyinmaata arvailemaan).

En ole kuitenkaan ikinä nähny "valkoinen poika/ulkolainen tyttö" -paria.
      Tähänhän voi olla monia syitä:
      -jossakin toisessa maassa syntyneitä tyttöjä on saatettu esim. kieltää olemasta muiden, kuin omanmaalaisten poikien kanssa(olen kuullut juttuja)
      -pojat saattaa pelätä kotiväen(ja kavereiden) reaktiota siihen että olisi "erilaisen" tytön kanssa, näin saattaa ajatella, vaikka porukat/kaverit ei olisikaan rasisteja tai edes yhtään ennakkoluuloisia

Jos aktiivinen olet, et jää tahallasi sivuun, kyllä ne pojatkin alkaa sulle puhumaan.

• Nipi96

Itse ainakaan en ihon väristä välitä.

Vaikka olen kyllä tavannut semmoisiakin tumma ihoisia jotka vittuilevat ja rötöstelevät.

Annan aina erilaisille ihmisille tilaisuuden osoittaa että hekin ovat hyviä tyyppejä, en arvostele ulkonäön perusteella.

• nominääpäminätaas

Olen ihan silleen suomalainen, että ei ole mitään ihmeen kieltoja että ei sais poikien kans olla tai mitään. Asun suomalaisen äitini kanssa.

Kiitos kaikille ::)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4088
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    10. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    Aihe