Huolitaanko?

minääpäminä97

Oon 14 w tyttö, tummaihoinen (siis puoliksi suomalainen ja puoliksi afrikkalainen).
173 cm ja 60kg eli en mikään tulitikku, mutten läskikään
Mulla on kiharat,tumman ruskeet, olkapäille ulottuvat (joita en saa ikinä aisoihin), ruskeet simmut ja aika hyvä iho.
Olen ystävällinen ja huomaavainen
Melkeen kukaan poika meiän koulusta ei puhu mulle mitään; siis kyllä pari poikaa on kyselly jotai juttuja mutte siihe se on aina jääny. Edellisessä koulussa olin ihan "ookoo suosittu", pojatki puhu mulle jne...
Nykyään puhun vain läheisille ystävilleni
Mietin tässä että tuleko olemaan mitenkään kontaktissa poikien kans, siis ihan kaveritasolla...
Asiallisia vastauksia kiitos

5

91

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Poika synt.v.97

Totuus; kukaan ei tule ikinä huolimaan sinua. Voit olla asiasta varma.

• joo joo

No kyllä kuule aivan varmasti löytyy mukaviakin ihmisiä. se että minkä värinen iho,pituus,tai paino ei satu vaikuttamaan ihmisen persoonaan. sun ikäset pojat nyt vaan sattuu olemaan aika kakaroita vielä ja kokemuksesta puhun, olenhan itsekkin joskus ollut nuori mutta kyllä niille sitten vanhemmiten tulee järkeä päähän. että älä lannistu kyllä se oikea joskus löytyy

• Pojat ujostelee..

Kun kulkee kadulla saattaa monesti nähdä sellaisen parin jossa tyttö on (luultavasti)suomalainen ja jätkä ruskea(en lähde synnyinmaata arvailemaan).

En ole kuitenkaan ikinä nähny "valkoinen poika/ulkolainen tyttö" -paria.
      Tähänhän voi olla monia syitä:
      -jossakin toisessa maassa syntyneitä tyttöjä on saatettu esim. kieltää olemasta muiden, kuin omanmaalaisten poikien kanssa(olen kuullut juttuja)
      -pojat saattaa pelätä kotiväen(ja kavereiden) reaktiota siihen että olisi "erilaisen" tytön kanssa, näin saattaa ajatella, vaikka porukat/kaverit ei olisikaan rasisteja tai edes yhtään ennakkoluuloisia

Jos aktiivinen olet, et jää tahallasi sivuun, kyllä ne pojatkin alkaa sulle puhumaan.

• Nipi96

Itse ainakaan en ihon väristä välitä.

Vaikka olen kyllä tavannut semmoisiakin tumma ihoisia jotka vittuilevat ja rötöstelevät.

Annan aina erilaisille ihmisille tilaisuuden osoittaa että hekin ovat hyviä tyyppejä, en arvostele ulkonäön perusteella.

• nominääpäminätaas

Olen ihan silleen suomalainen, että ei ole mitään ihmeen kieltoja että ei sais poikien kans olla tai mitään. Asun suomalaisen äitini kanssa.

Kiitos kaikille ::)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Eroa Orpo! Orpo eroa!

Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa
      Maailman menoa
      123
      2810
    2. SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa

Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän
      Maailman menoa
      40
      1808
    3. Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!

Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava
      Maailman menoa
      71
      1776
    4. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      285
      1674
    5. Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti

Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --
      Maailman menoa
      16
      1610
    6. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
      Viihde ja kulttuuri
      29
      1302
    7. Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä

Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.
      Joensuu
      29
      1209
    8. Menettämisestä

Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?
      Ikävä
      97
      1108
    9. Kiinteistökauppoja

Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan
      Haapavesi
      41
      1092
    10. RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI

Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä
      Kaste
      404
      1042
    Aihe