Haluttais ihan kunnolla, mut en vaan uskalla saada sitä aikaseks. Etkä näköjään sinäkään :(
Miehelle
21
435
Vastaukset
- Mä en ainakaan
näitten palstojen perusteella tee enää yhtään mitään.
- *m
Mä voin kyllä tehdä näiden kautta, koska tilanne oikeastaan on se, meinasin lähettää jo kerran viestin, ajattelin myös soittaa, mutta se on todella karua kuulla ettei mitään koskaan tai mitä ikinä ikävää. En halua silti luopua toivosta.
- *m
luopua toivosta koska uskon että olet täällä.
- vuoristoradassa olla
Älä tee mitään näiden viestien perusteella, itse olen mennyt siihen lankaan :D .... oikeastaan tää on kauhea palsta, pitäis päästä pos :(
Mieli mene edestakaisin - *n*m*
*m kirjoitti:
Joidenkin kirjoitusten perusteella voisin sanoa kans että kaipaamani on täällä, pelkään juuri tuota samaa että jos hän ei haluakaan tavata, sillä jos ja kun tapaamme siitä tulee varmasti toinen elämäni upeimmista päivistä, samoin hänelle..
- m*
*m kirjoitti:
Ei ole täällä. Se on parempi.
- *n*m*
m* kirjoitti:
Ei ole täällä. Se on parempi.
Tämä on tapahtunut ennekin...nämä samat viestit olen nähnyt aikaisemminkin, etiäinenkö jälleen, erikoinen sellainen..
Ei varmaan olekaan, en ainakaan jaksa uskoa, monille on taoahtunut samanlaisia asioita ja helposti tällainen liiakin tunteella elävä ihminen herkistyy, mutten ota liian vakavasti näitä kuitenkaan, aina välillä voi haaveilla vaikka täällä.
Hänen kanssaan haluan nähdä kasvotusten, ja se päivä tulee viel uudelleen, olen varma että siinä käy kuten viimeksikin..
Parempi todellisuudessa kuin täällä..
- No ihan
sekaisin nykyään. Haluttais olla lähellä ja pidellä ja kutitella ja suudella ja...
Ja ennen pysty pitämään fiilikset ihan hyvin kurissa, mutta joku multa järjen vei:)- ikävä toisen luo
Sama juttu, vieressä ois yks, mutta kun ei kiinnosta niin ei. Tätä tää on. enempää en sano, ikävää
- Kujakolli
Otappa viik.lop.yhteyttä sitten.:)
- Oho,
Kujakolli kirjoitti:
että kuka vaan sulle passaa ??
- Sinä -
Kujakolli kirjoitti:
kö ? eiap.
Sinä - kirjoitti:
kö ? eiap.
Eikun se ketä ajattelen.
- Kujakolli
Oho, kirjoitti:
että kuka vaan sulle passaa ??
Se yks vain.
- Yks ?
Kujakolli kirjoitti:
Se yks vain.
Aika monen kimpussa oot täällä, muistaa vaan ton nimimerkin.
- Kujakissa - ko
Kujakolli kirjoitti:
Se yks vain.
Millainen kujakolli siellä kirjoittelee, missä tuo kuja sijaitsee missä kolli odottelee..?
- Naiselle
Tulin just verhoille kun sua ajattelin, aah
- Verhoille
No minusta tuo oli korkeintaan huvittava. Ei niin vakavasti otettava.
- yäk
mitä juttuja :P
- yäk.
Omia juttujasihan ovat.
- tuleeko meistä mitää
Joo, sama täällä, ikävä.
Niin kauan olen odottanut,
nyt on lähdettävä kattelemaan...(kuivaharjoitusta),
jos vaikka meistä jotain joskus tulisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h442915Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062691Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv352411Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501918- 321884
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141523- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021213- 1771193
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.721041