Airsoft pulttilukko tarkkuuskivääri

Matti_softaaja

Moi, olen juuri aloittanut softauksen ja olen kiinnostunut niin sanotusta "sniputuksesta". Etsin pulttilukko tarkkuuskivääriä jonka hintakatto olisi noin 170-300e. Joten jos täälä on kokeineita softaajia haluaisin tietää, että minkä tarkkuuskiväärin kannattaisi ostaa ja joka olisi tarpeeksi laadukas.

16

361

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Multsi
    • spurdo spärde

OSTA SUPERI MULLA AMPUU 34234234234234 METRIÄ :-----DDDD

• Danari

Hanki wellin l96 ja kiikri...ampuu mulla 65m tarkasti ilmankin kiikaria

• pro.airsoftaaja

osta joku Well tai joku missä on bibodit ja yli25 kuulan lipas, mukanaq tiettykiikari

esim. Well mb02 fincoinssista

• pro.airsoftaaja

Eisit kannata ostaakkaan sitä

• pehmistelijä
      • abdullahi6666

paitsi ei pelaamiseen...

• pehmistelijä
        abdullahi6666 kirjoitti:

paitsi ei pelaamiseen...

paitsi ei runkkaamiseen...

• abdullahi6666
        pehmistelijä kirjoitti:

paitsi ei runkkaamiseen...

Nii-in...ei kannata siis ostaa....

• snibaa
    • Kokenut Kivääristi

Terve.

Wellin kivääreihin ei kannata edes koskea, etenkään tohon mb05:seen tukki ja perä ei kestä viritettynä vaan alkaa nitisee heiluu ja halkee.

170-300 e hintahaarukkaan löytyy muutamia hyviä ja kohtalaisia snipuja.

Eli haetko:

A:kaasukäyttöistä

vai

B:jousitoimista

Tuon kun tiedän niin voin alkaa rankkaa sulle hintalaatusuhteelta hyviä aseita.

• wannanewgun

jousitoiminen suht tehokasta mikä on tarkka ja kuula lentää ja kuha on alle 300 € ;)

• wannanewgun
        wannanewgun kirjoitti:

jousitoiminen suht tehokasta mikä on tarkka ja kuula lentää ja kuha on alle 300 € ;)

Tai kerrot vaan parhaan mahdollisen kaasukättöiset kyllä kelpaavat!

• Kokenut Kivääristi

Okei eli tahdot treenata käsilihaksia.

Kaasukäyttöisest olisin heti läväyttäny parhaan hintalaatusuhteen markkinoil mut nois jousivehkeis joutuu melkein kääntyy sil wellin ja JG:n ku jättää pois niin valikoima on aikas suppee
      http://www.juoksuhauta.net/trade.php?init=view&id=101815
      m24 kivääri

valmiiks viritetty ja vähän alle budjetin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1632
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1468
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      36
      874
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      839
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      37
      770
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      756
    7. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      708
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      700
    9. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      42
      699
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      663
    Aihe