sä mun suhteen epävarma, mitä halua?
Hyvää yötä
Ootko
21
539
Vastaukset
- vain sinun
mitä haluan?
Hyvää yötä, meen nyt nukkumaan. - Vain sinun...
Niin se taitaa olla, kuitenkin aamulla herätessä mietin kun näin taas unta hänestä, että kaipaan valtavasti, mutta se etten ota yhteyttä on aina ollut kuin käytös etiketti juuri hänen suhteensa, koska en tiedä mistään mitään, harhaan on tiet johdatettu..
- -n-
onko n->n?
- vain sinun
Millaista unta:) ?
Voisin löytää itseni tuosta. En johdata tai ole johdattanut harhaan, ainakaan tarkoituksella. - Vain sinun..
vain sinun kirjoitti:
Millaista unta:) ?
Voisin löytää itseni tuosta. En johdata tai ole johdattanut harhaan, ainakaan tarkoituksella.Hän on unissani joka yö, viime yönä hän tuli ukkosta suojaan luokseni, olin muuttanut jo yksin johkn pieneen mökkiin, tähän liittyi muitakin ja paljon tapahtumia..
Ei hän johdattanut harhaan, moni muu kyllä.
- Luulin että olen
Sinun--
Olin koko ajan epävarma mitä haluat ja nyt luovutat ja mä luovutan, vaikka en haluaisi. Haluaisin juuri sinut.
Pelasta mut! - mistä arvasit?
Todellakin olin ja olen sitä edelleen. Mitä sitten oikein haluat, kerro?
- Höh sentäs
Ei kai se ny tuntemattomalta mitään voi haluta ??? !!!
- Luulin että..
Haluaisin oppia tuntemaan sinut, nauraa kanssasi, pelleillä, haluaisin olla sylissäsi, ottaa sinua hiuksista kiinni Haluaisin suudella sinua ja olla sinussa kiinni, tunteä sinut lähelläni.. Olla sinun..
- kivaa tekstiä
Onpa suloinen viesti. Annapas kunnon vihjeet keneltä kenelle menee niin oikeallakin ihmisellä on mahdollisuus tunnistaa kaunis kirjoituksesi.
- Mutta ..
vain luulit ??
- socute
voitko paljastaa ekan kirjaimen pliis?
- naiselta
socute kirjoitti:
A
- ----------------
socute kirjoitti:
M........
- Olisin halunnut olla
sinun, en luullut mitään, mutta tunsin heti eka kerralla tavatessamme, että välilämme on niin paljon. Tuskin pystyin syömään..
- Vain sinun...
Tapasitteko tuolloin ekan kerran kun ei ruokakaan maistanut, vai oliko ruuassa jotain vikaa??
Kyllä sen tosiaan huomaa heti jos ilmassa tai katseessa on jotaibn.. - minäkin olisin
Minulla oli aivan sama tunne, mutta nyt kaikki on jo myöhäistä! :(
- Kaikki on nyt loppu
minäkin olisin kirjoitti:
Minulla oli aivan sama tunne, mutta nyt kaikki on jo myöhäistä! :(
Niin on, hän ei enää halua nähdä minua. Aina kun tavattiin oli ilmassa jännitystä enemmän kuin tarpeeksi. En saanut mieheen kuitenkaan mitään yhteyttä, hän jarrutteli ja nyt ei nähdä enää. Lopulta loukkasi, kun ei ymmärtänyt tunteitani ja sitä miten vellovat ajatukseni ja tunteeni oli.
- jostain joku mies
Kaikki on nyt loppu kirjoitti:
Niin on, hän ei enää halua nähdä minua. Aina kun tavattiin oli ilmassa jännitystä enemmän kuin tarpeeksi. En saanut mieheen kuitenkaan mitään yhteyttä, hän jarrutteli ja nyt ei nähdä enää. Lopulta loukkasi, kun ei ymmärtänyt tunteitani ja sitä miten vellovat ajatukseni ja tunteeni oli.
Miten voi olla noin samanlainen tilanne....? Milloin näit viimeksi?
- Joku nainen
jostain joku mies kirjoitti:
Miten voi olla noin samanlainen tilanne....? Milloin näit viimeksi?
sulta piti kysyä, miksi pidit hänet etäällä..
- Joku nainen
noin 3 viikkoa sitten
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h562950Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062711Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv382431- 332269
Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501928Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151549- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1051235- 1771203
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731060