Olen ensi kertaa menossa Alanyaan. Varattuna on Aurinkomatkojen hotelli Riviera. Kertokaa mitä olette tykänneet ko. paikasta. Koska huoneissa ei ole jääkaappia, niin miten olette saaneet juomaveden kylmäksi. Kaikki vastaukset tervetulleita. Kiitos jo etukäteen. Matkaa ei ole vielä maksettu, joten on mahdollisuus vaihtaa. Lähdössä 3 aikuista.
Hotelli Riviera/Alanya
12
808
Vastaukset
- Ihanaa leijonat!
Milloin olette lähdössä? menen myös itse eka kertaa Alanyaan ja juuri tuohon Riviera hotelliin. Aurinkomatkat luokittelee sen 4 tähden hotelliksi,joten tasoltaan hotelli on varmasti hyvä! Toivon että saamme tungettua juomia jonkin verraan sinne minibaariin ;) Voin kertoa kokemuksistamme kun palaamme lomaltamme. lähtö on viikon päästä ja palaamme sitten 28.toukokuuta.
- Tuisku49
Olemme lähdössä vasta elokuun alussa. Kiitos sinulle jo etukäteen. Oikein aurinkoista lomaa.
- Tuisku49
Hotelli on varmasti hyvä. Olen aina ennen ollut huoneistohotellissa. Tuntuu oudolta, kun Rivieran huoneissa ei ole jääkaappia. Joissakin hotelleissa on pienet jääkaapit huoneissa. Minulle sanottiin Aurinkomatkojen myynnistä, että minibaariin ei saa laittaa omia juomia (kyse oli vedestä), siitä voi tulla palautetta ja tavarat otetaan pois. Lieneeköhän asia näin? Ajattelin, että jos ottais kylmäkalleja ja kylmälaukun mukaan, niin saiskohan niitä vaihdettua jossakin. Olishan se mukavampi juoda kylmää vettä.
- Leijonat voittaa!
Rivierassa olin 2008. Minibaariin mahtui muutama oma pullo, mutta ei kyllä kovin kylmäksi tullut, sen teho oli heikko. Puolihoito oli hyvä. Aamiaisbuffet loistava, Illallinen tai lounas hyviä. Allasalue allasbaareineen mukava paikka. Rannalle pienen puiston läpi lyhyt matka. Hotellin ilmastointi hyvä. Alanyassa on tosi kuuma heinä-elokuussa myös yöllä. Riviera hotelliin menisin uudestaankin.
- Tuisku49
Leijonat voittaa nimimerkille
Kiitos vastauksesta. Osaatko sanoa, onko Alanyassa saatavana kylmäkalleja kylmälaukkuun?
- Leijonat voittaa!
En osaa sanoa mutta uskoisin että on saatavana. Alanyassa on sentään kohtalaisen isojakin tavarataloja. Riviera hotellista vasemmalla parinkymmenen metrin päässä oli minimarket josta sai kylmää juotavaa halvalla.
- Rivierasta palannut
Onnistunut loma takana ja Riviera hotelli oli nappivalinta! Loistava sijainti ja siisti hotelli kaikin puolin! Minibaariin mahtuu muutama tölkki ja vesipullo.Minibaari tsekataan päivittäin ja täytetään tarvittaessa, hinnat ihan kohtuulliset jos sieltäkin juo jotain. Hotellissa laskutus systeemi allasbaarissa jne.. eli huoneen laskuun kaikki tilaukset ja sitten respassa maksetaan (silloin kun haluaa vaikka päivittäin, itse maksoin koko viikon vikana iltana) Laskutus oli oikein ei siis mitään kusetusta. Aamupala on 7-10 ja illallispuffet 19-21 Käytiin myös ekana päivänä hotellin hamamissa, joka oli ihana kokemus. Voi kysellä lisää vastaan ja kerron enemmänkin jos vain osaan ;) Aurinkoista kesää ja ihanaa matkan odotusta,tahdomme ja menemme uudestaan Alanyaan varmasti!
- Tuisku49
Kiitos sinulle Rivierasta palannut
Millä muuten kaupoissa/basaareissa kantsii ostokset maksaa? Jos maksaa euroilla, saako oikean summan takaisin?? Minibaariin varmaan saa viedä kaupasta ostettuja juomiakin vai?
Millaista porukkaa hotellissa oli? Oliko paljon suomalaisia? Pärjääkö englannin kielellä? Toimiiko Wlan? Siinäpä muutama kysymys näin aluksi.
Kaikki tieto tervetullutta. Olen kuullut muidenkin kehuvan Alanyaa.
- kesäkuu 2011
Rivierassa oltiin mekin kesäkuussa. Kannattaa maksaa liiroilla kaupoissa ja basaareissa, ettei tuu huijatuksi. Tinkaa äläkä maksa sitä mitä pyydetään, etenkään basaareilla, kultakaupoissa tai nahkatakki ostoksilla. Jos käyt muualla syömässä kuin Rivierassa, katso ravintolan loppulaskut. Kuuli muilta lomalaisilta, että laskuihin oli yritetty lisätä esim. ylimääräisiä juomia.
Rivieran minibaari todella melko tehoton, ei sitä käytetty. Jos laitettiin omia juomia sinne, tsekkaaja nosti ne pöydälle.....
Hotellissa on enimmäkseen saksalaisia, joita palvellaan ja mielistellään yllin kyllin. Jos alat siihen tippirumbaan, että joka välissä tuikkaat tippiä käteen, niin löytyy palvelua. Muuten hotelli oli ihan siisti, ja ruuat oli hyvät, todella mahtavat seisovat pöydät aamiaisella ja illallisella. Rivierahan on ihan super hyvällä paikalla, tien yli ja olet Kleopatra rannalla. - Rivieran-matkaaja
Hei , mitenkä matka keskustaan eli löytyykö lähistöltä shoppailupaikkoja ja kahvioita, ettei tarvitse mennä 1,6 km päähän keskustaan?
Kuuluuko rivierassa juomat (esim. oluet ja limsat ) ilalliselle?
lähdössä toukokuun alussa, onkohan kylmä? - Tyytyväinen
Paras hotelli Turkissa..missä oon käyny..mene ihmeessä..paras palvelu..siistit huoneet...
- arafat
minkä takia pitää viedä minibaariin omia juomia? ei se nyt niin kallista oo minibaarista ostaa. kai te käytte pussikaljallakin jossain kadunkulmassa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli305862Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144414Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403247IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm522981Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3401579- 701339
Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861338Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2321216- 791179
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek101170