Moi!
Olen juuri muuttanut Eurajoelle ja olen lähdössä viikoksi Saksaan ja pitäisi saada kaksi leikattua kissavanhusta siksi aikaa hoitoon. Kuulin että Eurajoella toimii eeron elukat oy niminen hoitokoti. Yritin etsiä nitistä mutta kotisivuja en löytänyt. Onko tietoa millainen paikka tämä on ja minkäläiset pitäjät ja hinnat? ilmeisesti tekevät myös jotain autohommia kun netistä kurkkiessani tuli jotain hiekkapuhallusjuttuja.
Kiitos asiallisista ja nopeista vastauksista!
Eeron Elukat Oy
168
2008
Vastaukset
- kyrpiintynyt
Saat kohta vastauksen tämän palstan vitipäältä, ei mene kauan.
- PR FAN
Ettei vaan olis palstan vitipää ite kirjottanu aloitusta jotta voi sitten itse avautua sekopäisyyksiään tähän ketjuun...
- vanha muona eläimill
On sinulla päivittämättömät tiedot ja vanhat katalogit.
Olet takuuvarmasti ehyläinen.
Pihalla kuin lumiukko-tiedot ei koskaan ajantasalla.
Ehy näyttää pitävän yllä tätä palstaa.
Olisi mukavampaa katsella niiltä kotisivuiltanne "tietoja", vaan ei kukaan tiedä, mikä on EHY, eikä mistä ne sivut löytää!! - T:Matti
Kuuleppas, ei ole yhdessäkään Satakunnan aluella ilmestyvässä puhelinluettelossa tietoa EHY nimisestä , ei yrityksestä, ei yhteisöstä.
Eikö se ole toiminutkin jo yli 1,5 vuotta?
Kukaan ei ole löytänyt alueen puhelinluetteloista ko toimijan mitään tietoa.
Laittaisitko missä niistä monista aluella ilmestyvistä katalogeista tiedot on?
Etkö tiedä oy:n ja tmi:n olevan erilainen yhtiömuoto? - Onnittelut Tuulalle
Pikku -Lankin kissa ja koirahoitola Linnamaissa, vie sinne, eikä maksa paljon.
Koska olet "juuri muuttanut" neuvon tien.
nimipäivän johdosta.
Vuojoen kartanoon mennään aluksi samaa tietä, joen Rauman puoleista sivua.
Hoitolaan on matkaan 7 km, kyllä sieltä asialliset kyltit löytyy, toisin kuin EHY:n puljusta.
Yksikin mies oli laittanut navigaattoriin Porista lähtiessään ohjeeksi ko paikan, neuvon mukaan 300:n metrin päässä valtatie 8:lta olisi paikka ollut.
Ajeli sitten Irjanteelle päin:"Siellä oli sellainen vaha käytöstä poistettu kaupanrötiskö, eikä missään mitään kylttiä, kai se se sitten oli?
Sanoin hänelle, sepä se .- Eunukki
Onko Pirjolla "täyttä" kun ei asiakkaita huoli, heh!
- TM
Moi! Kissahoitolita ovat mm Eurajoella: Tämä Pikku-lanki, Diemella kennel. ja muutamiamia muita esim. Lapijoella on kaksi tai kolme ja tämä Diemella ja lankki löytyy uudesta puhellinluettelosta!
- Kissanhoito kallista
Tuulalla on kaikki paikat täynnä. Yksi ainoa kissa (ELÄVÄ) koko toukokuun ajalta "löydetty".
Sekin vasta 27 .05.
YKSI KISSA SIIS 1.
Kuukaudesta maksetaan sama summa.
Yksi kissa maksaa 2.281,66 euroa ylöspidosta alv
Eikö ole kornia?
Rauman sopimus on , sanonko mä mistä?- Maire vaan
Kateus vie kalatkin merestä riikoska, heh
- -Maire-
Raastuvassa tavataan pirjo, raastuvassa tavataan. Perästä kuuluu kyllä, lupaan sen.
- MustaRuutolf
Selvästi olette ihan sekopäitä, on siellä raastuvassa tärkeämpää tutkittavaa ku hullujen ämmien riidat, teitä ei kukaan ota tosissansa. Ottakaa iltalääkkeet ja menkää maate!
- Luonnosta apua
Onko jollain ilmavaivoja, kun ihan perästä kuuluu.
Kumina auttaa siihen.Syö kuminaa!
Nämä palstat ovat osoittaneet, ettei lupaus ja PYRKIMINEN ole sanoina mitään. - Säikänkatu-Kyörintie
Ehyn löytökissoissa oli erään Säikänkadulta löydetyn kissan tuntomerkiksi laitettu mm keltaiset silmät.
Niin ne näyttävät olevan muillakin kissoilla (paitsi sokealla silmä valkoinen).
Eikö rotukissoilla ole toisenvärisiä silmiä?
Muista kissan ulkoisista kuvauksista päätellen, ei ollut ns rotukissa?
Jos puuttuisi häntä tai vaikka toinen korva, ne olisivat oikeasti kissan tuntomerkkejä.
Taas pidetty muutama päivä kissoja, ennenkuin on ilmoitettu. - tilastot tilastot
Katsokaa ihmiset kaikki kissojen kuvat, se oma kadonnut kissanne voi olla jo Ehyläisten oma.
Katsokaa kotia vailla olevat myös.
Säikänkadun katti, jonka nimesivät "Fridaksi" on jo ehyläisten oma, samoin Kyörintien, jolle antoivat nimen"Lisbet".Ne ovat nyt myyntilistalla.
Onko tosiaan Rauman sopimuksessa listalla KUOLLEITTEN KISSOJEN haku ja palkkio niistä.
Ottakaa huomioon , kuollutta kattia tuotiin Kodisjoelta Irjanteelle ja veloitettiin tietysti kilometrit ja tuntihinta.
Yhteen suuntaan tuskin riittää 40 km.
Kaikkiaan 4 kissaa "löydetty" kesäkuussa.
Ensin nuo mainitut Frida ja Lisbet .5.6
KESÄKUUN löyrtökissat Rauman osalta.
26.6 Kentäntieltä Uotilasta lovikorvainen valko-oranssi isokokoinen uroskissa, antaneet nimen "Felix".
27.6"Emmaksi"nimetty Paronalhonkadulta ja harmaaraidallinen (valk rinnassa) Nuorehko , arka narttukissa.
??????????????????????????
27.6 Tarhaajantieltä E-joelta Kuivalahdelta "löydetty" Ripa oli varmaan "lainassa", ei ilmoitusta kotiin pääsemisestä.
Poissa on listoilta kuitenkin.
Eihän E-jokelaisia edes tarvitse ilmoittaa !!!- jatkoa tilastoihin
Huhtikuun tilastoja lupailin myös.
Löydetty yksi ( kissa )21.4 Raumalta Kappelinluhdasta musta / ruskeankirjava kissa.
Sekin näkyi vasta 25 .4 heidän löydetyissään.
Hitaita ovat herrojen kiireet ja rouvien.
Tästä yhdestäkin maksettiin raumalaisten verorahoista taas se yli 2.200 euroa alv. hoito- hakumaksu kuolleen haku ja hävitys. Siis kuukaudessa.
Sitten oli se kuollut kissa haettu sieltä Kodisjoelta.
Minä olisin laittanut kissoille nimet kuukauden alkukirjaimen mukaan.
Eihän ne kissat "uusia" nimiään tunne, mutta miten paljon helpompaa olisi ollut pitää muistissa , milloin kissa on löydetty?
Esim Tammik= Tiina, Taava, Taneli, Tuomo Tessu
Helmik. Hilla Hanna, Hessu jne. Onhan teillä nytkin eläimillä ihmisten nimet.
Allakassa olisi nimiä aina kuukauden kirjaimelle riittänyt.
Laittakaa Rauman kissoille omat listat, ei niitä takuulla 20-30 km:n päästä löydy.
Löytävät kadonneitten kissojen omistajat sivuillenne, jos yleensäkään löytävät.
Näistä sivuista eivät näy tietävän muut kuin tänne kirjoittajat.
- mullila.,.,.,
Irjanteen löytö hoito elukat , ois kivaa kun koirapaskoo postilaatikonalle , siivotkaa hoidokkien jätökset .
- seurannassa.
Voi vitsi, en voi olla mainitsematta tätä.
Miksi Ehy hakee Harjavallasta löydetyn kissan?
Katsokaa kartasta miten lähellä Nakkila on?
Nakkilassa on siihen samaan rinkiin kuuluva löytökissojen hakija, miksei hän hakenut, kun oli paljon lähempänä?
Näin se rahastus toimii. - Rapumerta
Aika jännä asia tämäkin, ettemme Eunukin kanssa yrittäneet saada minkäänlaista julkisuutta sillä ns. "Suojelkaa eläimiämme eläinsuojelijoilta mielenosoituksella".
Eihän se edes toteutunut , koskaTanja jätti tulematta niiden pienten sekarotuisten koiranpentujen kanssa sinne syyskuiseen tihkusateeseen.
Silti sinne änkes se nimim "Miehinen Mies" todellisuudessa pirun nuori kaveri, joka halusi julkisuutta.
Väitti meidän kirjoittaneen hänen palstalleen, kun joku oli varastanut hänen RAPUMERTANSA.
Rapumerta on joku tarvike, millä rapuja pyydystetään, muttei eläin.
Eipä hän kysynyt olimmeko kirjoittaneet?
Hänen mukaansa olimme .
Miten mahtaa rapumerrat nyt pysyä, oliko se Säkylän Pyhäjärvessä?
Pääsi poika siihen siivellä lehteen, vaikka jutussa ei ollut mitään perää, että me olisimme hänelle kuittailleet.
Mehän emme julkisuutta edes halunneet.- miehinen-MIES
Hei Eunukki ja katkera hevosten rääkkääjä akka. En todellakaan tullut paikalle suuren "julkisuuden" takia enkä edes tiennyt että ketään lehdistöstä olisi paikalla. Otti päähän pelkästään teidän naurettava nimetön p*skan jauhaminen näillä palstoilla.
En edelleenkään tunne Tanjaa ja minua kiinnostaa edelleenkin kalastus ja ravustus ei teidän eläinrääkkääjien valitus. Oikeudessa teidät on jo tuomittu joten tyytykää kohtaloonne rikolliset. - miehiselle- MIEHELLE
miehinen-MIES kirjoitti:
Hei Eunukki ja katkera hevosten rääkkääjä akka. En todellakaan tullut paikalle suuren "julkisuuden" takia enkä edes tiennyt että ketään lehdistöstä olisi paikalla. Otti päähän pelkästään teidän naurettava nimetön p*skan jauhaminen näillä palstoilla.
En edelleenkään tunne Tanjaa ja minua kiinnostaa edelleenkin kalastus ja ravustus ei teidän eläinrääkkääjien valitus. Oikeudessa teidät on jo tuomittu joten tyytykää kohtaloonne rikolliset.Jos ei tällä kirjoituksella mene sinulle jakeluun, etten ole koskaan ole ollut käräjillä hevosen rääkkäämisen vuoksi,laitan sinulle tuonne alkuu aivan oman otsikon.
Olen n 68 v eikä kukaan ennen sinua ole väittänyt minua rikolliseksi.
Lupaan sinulle heti käteen 50.000 euroa jos löydät minua koskevat asiakirjat jostain käräjäoikeudesta, koskien hevosen rääkkäystä tai yleensäkään minkään eläimen rääkkäyksestä.
En ole osallistunut sinun RAPUMERTA palstasi kirjoituksiin.
Eunukin nimimerkin "varasti" niihin aikoihin hyvin moni, kuten minun nimikirjaimenikin nimimerkiksi.
Täytät 09.03 jo 29 vuotta , onneksi olkoon ja järki kasvakoon!
Kehottaisin sinua harkitsemaan kirjoituksiasi, ettet joudu niistä vastuuseen.
Meidän molempien"Eunukin" ja minun nimet olivat siinä lehdessä, missä sinäkin paistattelit.
Tästä saa suoraan herjauskanteen , jos haluan, sinua vastaan.
Tällä kertaa menisi läpi, että kiljahtaisi.
Meillä oli New Forest poni 27 v, ostimme sen 5 vuotiaana.Oli paria kuukautta vaille 33 v , kun sen sydän loppui v 2008.
Että semmoinen hevosenrääkkääjä akka.
Täyttääkö eläirääkkääjään tunnusmerkit sinusta?
Eipä ole tainneet isäsi ja äitisikään huolehtia sinusta niin kauan kuin minä eläimestä?
Oletko ollut koomassa, kun vasta nyt heräsit kirjoittamaan ja suoranaisesti herjaamaan,7 kk tuosta kirjoituksestani.
Varmista ensi kerralla tietojesi todenperäisyys.
Minä en ole koskaan kirjoittanut mitään tänne, mikä ei pitäisi paikkaansa.
Joka toisin väittää, todistakoon sen. - miehinen-MIES
miehiselle- MIEHELLE kirjoitti:
Jos ei tällä kirjoituksella mene sinulle jakeluun, etten ole koskaan ole ollut käräjillä hevosen rääkkäämisen vuoksi,laitan sinulle tuonne alkuu aivan oman otsikon.
Olen n 68 v eikä kukaan ennen sinua ole väittänyt minua rikolliseksi.
Lupaan sinulle heti käteen 50.000 euroa jos löydät minua koskevat asiakirjat jostain käräjäoikeudesta, koskien hevosen rääkkäystä tai yleensäkään minkään eläimen rääkkäyksestä.
En ole osallistunut sinun RAPUMERTA palstasi kirjoituksiin.
Eunukin nimimerkin "varasti" niihin aikoihin hyvin moni, kuten minun nimikirjaimenikin nimimerkiksi.
Täytät 09.03 jo 29 vuotta , onneksi olkoon ja järki kasvakoon!
Kehottaisin sinua harkitsemaan kirjoituksiasi, ettet joudu niistä vastuuseen.
Meidän molempien"Eunukin" ja minun nimet olivat siinä lehdessä, missä sinäkin paistattelit.
Tästä saa suoraan herjauskanteen , jos haluan, sinua vastaan.
Tällä kertaa menisi läpi, että kiljahtaisi.
Meillä oli New Forest poni 27 v, ostimme sen 5 vuotiaana.Oli paria kuukautta vaille 33 v , kun sen sydän loppui v 2008.
Että semmoinen hevosenrääkkääjä akka.
Täyttääkö eläirääkkääjään tunnusmerkit sinusta?
Eipä ole tainneet isäsi ja äitisikään huolehtia sinusta niin kauan kuin minä eläimestä?
Oletko ollut koomassa, kun vasta nyt heräsit kirjoittamaan ja suoranaisesti herjaamaan,7 kk tuosta kirjoituksestani.
Varmista ensi kerralla tietojesi todenperäisyys.
Minä en ole koskaan kirjoittanut mitään tänne, mikä ei pitäisi paikkaansa.
Joka toisin väittää, todistakoon sen.Voi lapsi parka (tarkoitan henkistä ikääsi joka ei ylitä 13, KOSKA kukaan muu kuin katkera lapsi ei pysty jauhamaan samaa p*skaa vuodesta toiseen sekä haukkumaan Tanjaa vaikka en häntä edes tunne).
Jopa Eurakoskella oleileva kova kommunisti Hannu Rainesto uskaltaa kirjoittaa asioista nimellään netissä, ja siittä pisteet hänelle.
Olet puskista huutelevia penikka (henkisesti) joka pitädät suurena saavutuksena lapsille suunnatun tilaisuuden pilaamista. Ja käräjille voin toki lähteä jos sitä kaipaat.
Itse tosin olet syyllistynyt kunnianloukkaukseen useaan otteeseen Tanjaa kohtaan.
Näetkö täällä esim. entisen Panelialaisen Tsappa kennelin omistajan valittavan "väärästä" tuomiostaan? Oikeuden päätökset ovat yleensä julkisia ja niiden pyytäminen ei maksanut kuin muutaman euron.
Luuletko että en ole teidän "touhuistanne" perillä ;) - miehisellevuohiselle
miehinen-MIES kirjoitti:
Voi lapsi parka (tarkoitan henkistä ikääsi joka ei ylitä 13, KOSKA kukaan muu kuin katkera lapsi ei pysty jauhamaan samaa p*skaa vuodesta toiseen sekä haukkumaan Tanjaa vaikka en häntä edes tunne).
Jopa Eurakoskella oleileva kova kommunisti Hannu Rainesto uskaltaa kirjoittaa asioista nimellään netissä, ja siittä pisteet hänelle.
Olet puskista huutelevia penikka (henkisesti) joka pitädät suurena saavutuksena lapsille suunnatun tilaisuuden pilaamista. Ja käräjille voin toki lähteä jos sitä kaipaat.
Itse tosin olet syyllistynyt kunnianloukkaukseen useaan otteeseen Tanjaa kohtaan.
Näetkö täällä esim. entisen Panelialaisen Tsappa kennelin omistajan valittavan "väärästä" tuomiostaan? Oikeuden päätökset ovat yleensä julkisia ja niiden pyytäminen ei maksanut kuin muutaman euron.
Luuletko että en ole teidän "touhuistanne" perillä ;)1)En tunne Hannu Rainestoa, en osaa ottaa kantaa.Nimeä en ole koskaan kuullutkaan.
2) Sinulla lienee se Satkun kirjoitus, jossa sinä olet pääosassa?
Minulle kerrottiin nimimerkkiemme (Eunukin ja minun) nimimerkit laitetun väärin päin sinne.
En ole koko artikkelia katsonut, kyllä se minulle lähetettiin Eunukin toimesta
3) Uskotko kaiken mitä lehdessä lukee, Erkki Saarisen kirjoittamat väärät tiedotkin?
4)Vaihda ne nimerkit keskenään, minä olen se toinen, jos et edellisestä viestistäni ymmärtänyt?
5) Vaikka saisit käräjäoikeuden pöytäkirjat ilmaiseksi, eläinrääkkäystä et minun siviilinimelläni löydä mistään (nimihän oli Satakunnan Kansassa, joten hopi, hopi, kysele oikealla nimellä).
6)Satavarma olen, jos kerrankin olisin syyllistynyt kunnianloukkaukseen Tanjasta mainitessani, olisin ollut käräjillä heti.
Isänsähän on poliisi ja lähipiiri myös.
7)Vai olet sinä ollut niin kiinnostunut TSAPPAN kennelin asioista, että olet ihan
pöytäkirjatkin hommannut, eikä maksanutkaan kuin muutaman euron.
8) En tiennytkään kennelin olevan ENTISEN.
Kohtahan hänen eläintenpitotuomiokieltonsa päättyy.
9) Mistä sinun tietosi ovat peräisin?
www.justice forall.suntuubi.com on sivusto, jolla tuimme Sastamalan hevoset nimellä kaikkia eläinsuojelija TK:n murjomia ihmisiä, Eunukkia,Yövaloa , mummoa, joka oli nimimerkkinä siellä .
Hän on tämä TSAPPAN kennelin omistaja.
Jos minä mitään ymmärrän käyntikertoja ko palstalla on jo ollut 1.280.512.
Kas kun et ole sinne osannut.
Yli 8.000 "vastausta" samassa Sastamalan Hevoset ketjussa.
10) Tuhansia kirjoituksia pönkittäen mm "mummo" nimimerkin takana olevaa ko kennelin omistajaa, joka oli aivan maassa.(Vai ei valittanut, ei muuta kuin ainakin 2 vuotta, pelkäsimme hänen romahtavan.)
Vasemmalla justiceforall.suntuubi.com:issa on listassa "Keskustelua muualla".
Napsautas siitä, niin sinullekin valkenee tämä eläinsuojeluasia ja Tanjan osuus siinä.
11)Itse en niin välitä, mitä mieltä kukin on, mutta minua kehoitettiin laittamaan tähän, että taidan olla ainoa, jolla on ollut aina useita lemmikkieläimiä ja joka ei Tanjan toimesta ole käräjillä ollut.
Olen lähtenyt tukemaan noita ns eläinrääkkäjiä, jotka joutuivat Tanjan "kynsiin", joissa ei pääpiirteittäin ollut muuta totuutta, kuin että ihmisillä oli eläimiä.
12)Eunukki on siellä justisessa, hänen hevosensa Tanja tapatti ja poliisit eivät edes lopettaa osanneet, se vasta oli eläinrääkkäystä Tanjan johdolla
KATSO ne kuvat.Minä en ole vieläkään pystynyt katsomaan.
On helppo tukea, kun ei itse ole"myrskyn silmässä".
.
Näytä vaikka vanhemmillesi nämä tekstit, niin näkevät miten kahjo poika heillä on.
Ps Eunukki pyysi lisäämään tähän vielä."Se on yksi hailee mitä siellä oikeudessa tapahtuu, ihmisten kotona tiedetään mitä on ollut".
Nimimerkkisi jo osoittaa "laatusi". - vailli-NAINEN
miehisellevuohiselle kirjoitti:
1)En tunne Hannu Rainestoa, en osaa ottaa kantaa.Nimeä en ole koskaan kuullutkaan.
2) Sinulla lienee se Satkun kirjoitus, jossa sinä olet pääosassa?
Minulle kerrottiin nimimerkkiemme (Eunukin ja minun) nimimerkit laitetun väärin päin sinne.
En ole koko artikkelia katsonut, kyllä se minulle lähetettiin Eunukin toimesta
3) Uskotko kaiken mitä lehdessä lukee, Erkki Saarisen kirjoittamat väärät tiedotkin?
4)Vaihda ne nimerkit keskenään, minä olen se toinen, jos et edellisestä viestistäni ymmärtänyt?
5) Vaikka saisit käräjäoikeuden pöytäkirjat ilmaiseksi, eläinrääkkäystä et minun siviilinimelläni löydä mistään (nimihän oli Satakunnan Kansassa, joten hopi, hopi, kysele oikealla nimellä).
6)Satavarma olen, jos kerrankin olisin syyllistynyt kunnianloukkaukseen Tanjasta mainitessani, olisin ollut käräjillä heti.
Isänsähän on poliisi ja lähipiiri myös.
7)Vai olet sinä ollut niin kiinnostunut TSAPPAN kennelin asioista, että olet ihan
pöytäkirjatkin hommannut, eikä maksanutkaan kuin muutaman euron.
8) En tiennytkään kennelin olevan ENTISEN.
Kohtahan hänen eläintenpitotuomiokieltonsa päättyy.
9) Mistä sinun tietosi ovat peräisin?
www.justice forall.suntuubi.com on sivusto, jolla tuimme Sastamalan hevoset nimellä kaikkia eläinsuojelija TK:n murjomia ihmisiä, Eunukkia,Yövaloa , mummoa, joka oli nimimerkkinä siellä .
Hän on tämä TSAPPAN kennelin omistaja.
Jos minä mitään ymmärrän käyntikertoja ko palstalla on jo ollut 1.280.512.
Kas kun et ole sinne osannut.
Yli 8.000 "vastausta" samassa Sastamalan Hevoset ketjussa.
10) Tuhansia kirjoituksia pönkittäen mm "mummo" nimimerkin takana olevaa ko kennelin omistajaa, joka oli aivan maassa.(Vai ei valittanut, ei muuta kuin ainakin 2 vuotta, pelkäsimme hänen romahtavan.)
Vasemmalla justiceforall.suntuubi.com:issa on listassa "Keskustelua muualla".
Napsautas siitä, niin sinullekin valkenee tämä eläinsuojeluasia ja Tanjan osuus siinä.
11)Itse en niin välitä, mitä mieltä kukin on, mutta minua kehoitettiin laittamaan tähän, että taidan olla ainoa, jolla on ollut aina useita lemmikkieläimiä ja joka ei Tanjan toimesta ole käräjillä ollut.
Olen lähtenyt tukemaan noita ns eläinrääkkäjiä, jotka joutuivat Tanjan "kynsiin", joissa ei pääpiirteittäin ollut muuta totuutta, kuin että ihmisillä oli eläimiä.
12)Eunukki on siellä justisessa, hänen hevosensa Tanja tapatti ja poliisit eivät edes lopettaa osanneet, se vasta oli eläinrääkkäystä Tanjan johdolla
KATSO ne kuvat.Minä en ole vieläkään pystynyt katsomaan.
On helppo tukea, kun ei itse ole"myrskyn silmässä".
.
Näytä vaikka vanhemmillesi nämä tekstit, niin näkevät miten kahjo poika heillä on.
Ps Eunukki pyysi lisäämään tähän vielä."Se on yksi hailee mitä siellä oikeudessa tapahtuu, ihmisten kotona tiedetään mitä on ollut".
Nimimerkkisi jo osoittaa "laatusi".Miähisell-miähel:Satakunna käräjäoikeudesta saa hakusanalla Tanja Mäkelä tai Tanja Koski kaikkien eläinsuojelupöytäkirjojen jäljennökset sekä Kokemäen, Kankaanpään,Rauman, Pirkanmaan , taitaa olla Tampereeseen kuuluva.
Hovioikeuteen valittaneista löytyy myös asiakirjoja.
Jos ne ei paljoa sinunkaan mielestäsi maksa, niin pyydä vaikka joka paikasta 10:ltä vuodelta.
Takaan ja alleviivaan sinun saavan neljänkin paksun mapillisen verran tavaraa. Siinä se vapaa-aika sitten meneekin, eikä tarvitse varastettuja RAPUMERTOJA murehtia.
Eräällä on 2 mapillista ja ne ovat VAIN häntä kiinnostavien juttujen asiakirjoja.
Ihmisten, jotka ovat hänelle tulleet tutuiksi eläinsuojelun ylilyöntien tiimoilta vuosien mittaan.
Jos ei rahat riitä, pyydä joka paikasta luettelo näistä istunnoista.Siitäkin selviää--että paljon on. Se ei maksa niin paljoa.
Kolmekin istuntoa 1:ssäkin kuukaudessa
Yleensä luultiin hänen iskevän kaikkien puolustuskyvyttömien kimppuun, mutta ei tuo HK:n Ruokatalokaan, mikä viimeiseksi on näkynyt, mikään pieni juttu ole.
Ei sul ol mittän tiatto, miss se Saarine olis?
Tiäk sää sitäkää mihi ne eläinrääkkäykse lopus?
- Johdonmukaisuuttako?
Huhtikuussa 1 kissa
Toukokuussa 1 kissa
Kesäkuussa 4 kissaa
Heinäkuussa 1 kissa tai kaksi, jos Peräkallion th on Lapin ,siis Rauman alueella?
Ehyn sijassa olisin jättänyt kaikki tänne kaikkien luettavaksi.
Ette millään pysty todistamaan teillä olleen kissoja enemmän.
Ei auta vaikka näyttäisitte netistä tulostamianne sivuja.
Nehän saatte sinne itse laitettua ja vaikka heti poistettua niinkuin sen koirankin, joka löytyi 19/8 ja otettiin pois jo 20/8.
Kukaan ei tiedä siellä koiraa ilmoitettukaan, jos ei päivittäin seuraa sivujanne.
Uskottavuutenne on mennyt, vaikken ajattelisi kuin niitä yhteenottoja puhelimitse, joita olen saanut.
Älkää "löytäkö" niitä kissoja niin kauheasti kissojen kotinurkilta, kyllä ne kotiinsa menevät, niillä on vain kesäloma.
Sen todistaa tuo Oravanmarjatieltä "löytynyt" kissakin, joka löytyi 14/8 ja oli otettu listoiltanne pois jo 15/8. Oliko joku ihana naapuri asialla, että sai omistajalle maksettavaa?
Tehän olette ELÄINSUOJELIJOITA.
Kertokaa aikanne kuluksi kissojen iloisesta kotiinpaluusta ym, niin saatte herätettyä ihmisten kiinnostuksen eläimiin yleensäkin.
Eihän eläinsuojelu katoa siinä löytöeläinvaiheessa ja vaihdu eurojen kuviksi silmissänne, EIHÄN?
Ette voi väittää palkatun kokopäivaisen hoitajan kuluttavan niin paljon aikaa häkeissä olevien kissojen kyttäämiseen, etteikö kirjoittamiselle jäisi aikaa.
Kirjoitan tuolle Onko pr kuollut-palstalle yhden merkillisyyden teidän toimistanne, myöhemmin tänään.- jatkoa tilastoihin
Elokuussa 2 kuollutta kissa haettu Ehylle.Toinen Monnasta, toinen valtatie 8:lta.
Eläviä kissoja 4 kpl, josta ainakaan yhtä ei ole ilmoitettu ollenkaan.
Elokuussa siis
Elävät kissat 4 kpl
Kuolleita kissoja 2 kpl
Rottia 2 kpl.
Koiria 1 kpl 1vrk ilmoituksessa, haettiin varmaan heti.
Ovatko kaikki löydetyt "pilvenpäällä"?
Vaihtokissoja uusiin koteihin näyttää olevan kauheasti Ehyllä. Vai jätetäänkö ne sinne näytille vaan?
Mihin ne "omat" Rauman löydetyt mahtaa joutua?
Eipä niitä noilla sivuilla näy kodin saaneiden joukossa.
Tälle palstalle on mukava kirjata, mihin Rauman maksama n parinsadan neliön (mukamas) vanha kaupparakennuksen tilat käytetään?
1 kissa ja silleen.
- Sivusta seuraaja
Sairas ja katkera eläinkoti fanaatikko. Luovuta ja lopeta jo. Olet yli 2 vuotta vauhkonnut tuota paskaa tällä palstalla koska olet vain katkeroitunut kun luulet olevasi muka oikeassa. Painuppa siis vittuun täältä ja hommaa vaikka mielenterveyslääkkeet terapian ja pehmeän kopin kera.
- mietis ny vähä
Kyllä nyt jauhat sitä itsiään. Sehän oli syyskuussa se hankintakilpailu.-09
Sinua ja vain sinua yleensäkin on mainostettu siellä Sastamalan hevosissa yli 2 vuotta.
Käypä taas sivuilla (niinhän sinä käytkin) ja tuikkaat jotain älytöntä väliin.
On parempikin, että seuraat vain sivusta, etkä ollenkaan hoida niitä eläimiä.
Kun niin haluat minut hornan tuuttiin, niin koita saada tuo Perussuomalaisille kettuilu loppumaan. Katsos siellä on se sinun puheenjohtajasi sieltä Eläinsuojeluyhdistys Eskosta, se Tero Järvelä.
Siinä voi olla syy, jos ei eläimiä hoitoosi liiemmin tuoda.
Eihän narina eduskuntavaalien tuloksestakaan lopu kuin vasta neljän vuoden kuluttua.
Millaista on käyttää mielenterveyslääkkeitä, siis niiden vaikutus?
Saako niitä helpolla?
Onko sinulla paljonkin kokemusta, kun niitä täällä alvariinsa mainostat?
Mummolta Kiukaisista saan kyllä tiedon millaista oli mielisairaalassa?
Saitko hänet pehmeään koppiin, sinähän hänet sinne hommasit , saadaksesi hänen koiransa?
Koiria et saanut, hoitomaksujasi perii nyt Evira.
Jotain 800:dan euron paikkeilla.
Onko sinlla nyt mukava olla saadessasi 70:nen ikäisen ihmisen perusturvan järkkymään?
Olisit jättänyt sen lahjoituksen sinne vanhojen eläimien hoitokotiin, 1.000 euroa, oliko se toissa jouluna , väliin ja armahtanut varatonta vanhempaa ihmistä.
Se lahjoitus näkyy varmaan vieläkin Kirpun tai Eskon hoitolan sivulla.
Eikö sinun vanhempasi ja sisaruksesi saaneet sinua kuriin, kun täällä niitä neuvojasi toisille niin auliisti jakelet?
Siellä päässä olisi kenties ajattelemisen paikka.
Kertaus on opintojen äiti.
- ent raumalainen
Tässä sullekin.
Ehyläiset eivät varmaan tiedä, mailta kun ovat, miten pitkä on Nortamonkatu?
Rauman pisin katu ehkä, varmaan kolme (3) km.
Se on vanhan Anttilan kulmalta Ottilanmäkeen asti. Voisi sitä tarkemmin sen löytöpaikan ilmoittaa.
Onhan se eri jos kissa on löydetty Kortelan rajoilta Samppusista tai Nortamonkatu 2:kosen kohdalta.
Oletko itsekin niin mailta, ettet luule tällaisen merkitsevän mitään löytöpaikkaa määriteltäessä.
Sinunko kuttuun minä painun, onko isokin, että mahdun?
Ps Ehyn sivuilla ilmoitetaan olevan tekninen vika puhelimessa, ostakaa uusi puhelin.
Jos vaihdatte operaattoria, saatte vanhan numeron.
Ettekö tienneet sitä ?
Joten eikun uutta puhelinta ostamaan.
Nyt ne kun eivät tiedä sivustoanne, soittavat siihen "tekniseen vikaan", jonka olette UR:ssa ilmoittaneet. Eivät ehkä soita mihinkään muuhun, kun muutenkin on valitettu, ettei vastata.
En ehdi nyt sitä kirjoittaa, mistä mainitsin, josko huomenna saisin sen tänne. - Seli seli seli
vitun hullu. Ammu ittes ihmisjäte ja tee palvelus lähimmäisillesi.
- kirjoituksia seurann
Sitä samaa sinule.
- superii
kirjoituksia seurann kirjoitti:
Sitä samaa sinule.
Tämä oli hiuka hianoo täälä!
- Tämä toimii
paremmin kuin Ehyn sivut.
Kaikkista eläimistä joista olen tänne laittanut ihmettelyni , ovat mita pikimmin päässeet omaan kotiinsa takaisin.
Jos ette sattumoisin ole niitä lopettaneet, mistä ei ole kylläkään mitään mainintaa?
On kania, kissoja kilpikonna ja saitte ne undulaatitkin myytyä säilöttyänne niitä ensin melkein puoli vuotta tiloissanne.
Kun ette niitä rottia sieltä Äyhöjärven grillin luota löydettyjä ole sivuillenne laittaneet, niin voidaanko ymmärtää, etteivät ne olekaan niitä, joita tulisi suojella.?
Eihän teille ole kukaan sellaista oikeutta antanut, että tosta vaan sosialisoitte löytöeläimen omin nokkinenne, ilmoittamatta niitä sivuillanne. Nimenomaan raumalaiset eläimet ovat vain ja ainoastaan kirjoituksessani kyseessä.
Sain minäkin kerran lahjaksi rotan. Niissä on se ikävä puoli, että ovat kovin lyhytikäisiä.
Kaikkiin eläimiin kun pakkaa kiintymään.
On se paha, kun ei töiltään tänne kerkeä kuin yömyöhään. - ilmoitus
EHY:n hoteissa :Samppusista must valk oranssi kissa löytynyt.Oikean silmän ympärys musta, vasemman valkoinen. On taas ilmoitettu viiveellä. Löytynyt jo 29.08.
- KISSAA PUKKAA....
kerkesin lukea Länskärin , vihdoinkin.
Siellä LÖYDETTY palstalla
Kuljetettu Otan alueelta eläinkotiin Eurajoelle ystävällinen,surkea,
VALKO-HARMAA PITKÄKARVAINEN KISSA.
TIEDUSTELUT 044-292 7223
Ei vielä "löydetty" Ehyllä.
Sivuille myös laitettava, se lukee sopimuksessa ( ilmoitatte netissä). - kiirettäkö???
Löydetty kissa 1.9 Kouknipuntieltä. Pienikokoine, musta tyttökissa.Valkoinen täplä kaulassa ja valk hännänpäässä.Kuva Ehyn sivulla-Eläimet.
Joko edelliset löysi koteihinsa, nekin joita ette täällä ilmoittaneet?
Elokuisten löytökissojen määrä löytyy, kun saan yhdistettyä elävät ja kuolleet kissat.
Laitan myöhemmin. - hakekaa pois ne
Ei sit ol Nakkilan Hurmistoton lammastakaan haettu? Olisikohan Hormistosta?
Toi ol 2/9
Kuusistontieltä tänään löytynyt mustavalkoinen isohko poikakissa. Kenen katin te nyt olette hoivaanne ottaneet?4/9
Tulee hakematta mieleen , joku ei tykkää vapaasti liikkuvista kissoista Kinnon puskissa.
Kaunis komea kolli näyttää olevan - miten??
Leijonaharjaskani , naaras 05.09 löytynyt Lajon alueelta.
Löytöeläinkodilla. - Sama jatkuu vaan
Eikö tuota pakkomielteistä hullua voi bannata? olisikohan jo 3.s vuosi kun noita katkeria juttujaan täällä vaahtoaa.
- tsekataan taas
KATKERAA SULLE, että kaikki tietää, onko noin kalliilla pidetyssä löytöeläinten hoidossa järjen hiventäkään.
Kaupungin edustajan mielestä he ovat menneet tässä asiassa pahasti metsään.
On eniten seurattuja palstoja täällä, nuo eläinasiat, paitsi ne palstat kun pääsette jotain ihmistä nimellä haukkumaan.
Osansa ovat saaneet Räsänen, Valkama , Riikonen ym.
Miksi pitäisi olla epäkohdista hiljaa?
Vainosihan se Tanjakin yhtä eläintenpitäjää 5-6 vuotta.
Samoin sitä koiramummoa Kiukaisissa.
Sai sitten oikeudessa mainita niistä käynneistään, ei hänellä silloin ollut valittamista, kunhan kävi.
Jos olisi ollut moittimista, olisi eläimet lopetettu jo aiemmin.
Lopetettiin silloin kun hevonen oli karsinalevossa jalkansa tähden, eläinlääkärin hoidossa. www.justiceforall.suntuubi.com.
Kuuleppas sinä: Ei sinun ole pakko lehtiäkään lukea, jos et halua.
Sinulla on joku pakkomielteinen halu lukea aina näitä eläinpalstoja,.
Taidat olla riippuvainen niistä.
Kuten sanoin, jatkan koko Ehylle lahjoittamani rahan edestä.
Pidän kirjaa raumalaisista löydetyistä eläimistä myös, ja ilmoitan ne täällä, jotta ne pääsisivät nopeasti koteihinsa.
Ehyllähän ei nytkään ole kaikki löydetyt eläimet omilla palstoillaan näkyvissä.
Sopimushan tehtiinkin nyt 4 vuotiseksi.
Ennenhän ne sopimukset olivat vain 1 vuotisia. - hakekaa omanne pois
Ruonankadulta Raumalta (siis Syväraumasta),löytynyt valkoinen pitkäkarvainen kissa.
Katsokaa Ehy ry:n sivuilta, siellä se on kuvan kanssa yhteystietoineen. - Vali vali ja vali
Siis aivan käsittämätöntä sontaa. Eihän tuota jaksa edes lukea. Kyllä tuo ämmä on hullu mikä hullu. Sekaisin olevan ihmisen kirjoituksia moiset litaniat.
- tanjalla on vaikeeta
Arvaa oma tilasi, anna arvo toisillekin.
Onko tarpeeksi lyhyttä tekstiä?
Jummarratko?
- vähän erikoisempi
Löytynyt 9.9.2011 Pallotieltä Uotilasta nuori mustavalkoinen kollikissa.
Kissa on löytöeläinkodilla.
Onko tosiaan niin, ettei Lajolta 5.9.2011 löydettyä leijonanharjaskania kukaan kaipaa ?
Luulisi sillä olevan tatuointi korvassa.Jos on, on sen myyjä helppo löytää.
Minulle annettiin kerran kani, joka oli raumalaisesta liikkeestä ostettu ja sen korvassa oli tatuointi. Kyllä kasvattajat omansa merkkaavat. - Irjanne vai E-joki
15/9 Vermuntilasta huostaanotettu (löydetty) Ehyn Irjanteen-Eurajoen löytöeläinkotiin
kissanpentuja 2 kpl. Ehyn sivuilta tarkemmin jos osaat sieltä katsoa? - Koira kotiin
Löytynyt myös collien kaltainen uroskoira Uotilasta.
Hakekaa koira kotiin Ehyltä Irjanteelta. Ilmeisesti tänään löydetty, ei mainintaa.
Ei olekaan muutamaan kuukauteen kenenkään koiraa "löydetty".
Hienosti suur-raumalaisetkin ovat huolehtineet koiristaan. - syyskuun raumalaiset
Siis aivan käsittämätöntä sontaa, niinkuin joku nimimerkillä: vali vali vali.
Niin minunkin mielestäni.
Miten eivät ihmiset tarkista tuttaviltaan, millaista on kissan kanssa eläminen samassa huushollissa?
Voihan sen allergiankin testata ennenkuin ottaa kissan.
Eikö, älä ota sitten kissa kärsimään ?
Kierrätys on muotia, mutta ei kyllä eläinten kierrätys.
SYYSKUUN ELÄIMET Ehyllä Raumalta
2-3 kuollutta kissaa, roudattu eläinkotiin.
5 löydettyä kissaa.
1 leijonaharjaskani Lajosta 5/9--kas kun ei kukaan kaipaa.
1 koira collien näköinen 17/9 - kani ja lammaskin
Löytynyt 2.10 Miharintieltä Lapissa naaraskissa.
Kissa on ruskeanmustankirjava valkoista tassuissa, kaulassa ja vatsan alla. Kissa on löytöeläinkodilla "Luru".
Näyttää olevan parikymmentä muutakin kissaa, joten tarjontaa on. - Hanhinen /Voiluoto
Hei Hanhinen / Voiluoto suunta,kissa löydetty 9.10-11 .Komea mustavalkoinen kolli onkin, leikkaamaton.(kuva Ehyn sivulla)
Taas on jonkun hyväkuntoinen kotikissa ollut riiuureissullaan.Olisitte antaneet olla, ei ne kuuluisat kukkapenkkinnekään ole enää vaarassa.
Kyllä se kolli olisi hetken perästä kotiin sa mennyt.
On löytöeläinkodilla 40 km: päässä Irjanteella puh 044-292 7223
Miten turhaa työtä!! Minä olen samaa mieltä. Ihan turhaa vouhotusta jos kissa on jossakin kylillä kuljeskelemassa. Jos on selkeästi havaittavissa että kissan hoito on laiminlyöty taikka kyseessä kulkukissa- taikka koira niin sitten otettaisiin vasta kiinni. Kyllä ne koirat ja kissat tapaavat kuljeskella lenkeillään ja jos kyseessä on joku pikkukylä niin eipä siitä haittaa ole kai kenellekään jos siellä koira tai kissa kuljeskelee. Sellaisesta on nyt vaan nykyisin tehty oiva rahastuskeino... Nähdä kissa vapaana jossain niin heti otus kiinni ja kaappiin kuin mikäkin lainsuojaton- ja palkkio luvassa,heh..
- kerro minulle
Länskärissä tänään tekstaritalikossa neuvottiin laittamaan panta ulkona liikkuvalle kissalle siihen tiedot.
Tietääkö kukaan onko kissa joskus jäänyt johonkin kiinni pannastaan,kuristautunut kuoliaaksi?
- opintoretkelle
Ehyn sivuilla :
Puulusta Raumalta löyd harmaa mustaraid , luultavasti leikattu poikakissa 12.10
12.10 Kauklaistentieltä Lapista, Raumaa sekin, naaraskissa .Väri harmaa raitainen, leuan alta hieman vaaleaa.
Katsokaa niitten kuvat Ehyn sivuilta, josko omanne olisi siellä.
Kun nopeasti toimitte, voitte saada kissanne jopa alle 50 euron takaisin.(Km rahat hoitopäivä jotain 15 ekeä.)
Mualla kissojen määrä lisääntyy eläinkodeilla jo kesäkuukausina.
Aika metkaa, ehyllä on syyskuusta alkaen trafiikkia.
Muistakaa se kokous siellä UKISSA la klo 15.
Tutustutaan , millainen on käytäntö eläinten "löytiksissä" ja eläinsuojeluyhdistyksissä muualla. - et silleen
Niin ja kiitos asiattomista kysymyksistä. Jos ei osaa katsoa nimen muutoksen päivämäärää, ei tänne kannata tyhmyyttään levitellä.
Ei sitten löydy sitä Ehy ry, ei Eläinsuojeluyhdistys eläinten hyväksi ry, ei Eurajoen eläinkoti, ei Löytöeläinkotiakaan, ei mitään.
Otappa tyty huomioon, niille maksetaan, vaikka ei olisi/ei ole ollut ainuttakaan löytöeläintä kuukkaudessa.
Ei yhdestäkään luettelosta löydy.
Tänäänkin oli" koira kadonnut-ilmoitus" Länskärissä, jossain Saukonpirtin maastossa Eurajoella ja omistajan (ilm) puh no.
Löytöeläinkotiin Eurajoelle pyydetään ilmoittamaan, vaan ei ole puhelinnumeroa sinne ilmoitettu.
Pitäisikö ihmisten tietää, miten muuten sen numeron saa selville, kuin kysymällä numerotiedustelusta (maksullinen)?
1v10 kk toimittu, eikä numeroa luettelossa!
El suoj yhd Esko ja Rauman el suoj yhd kyllä löytyvät siitä paikallisesta puhelinluettelosta, Rauman seutu.
Taitaa olla liian pieni liksa niistä löytiksistä, kun ei ilmoitteluun löydy euroja?- jokin....
Tuo oli vastaus ketjun aloittajalle.
- Kat chit
Aloittaja on kirjoittanut tuon kysymyksensä jo toukokuun puolivälissä, eli melkein puolivuotta sitten.
Jos et niiden kissojen takia ole vielä päässyt matkalle niin ammu ne.- äly hoi
Siitähän tässä olikin kysymys.
- jottai rajaa
Lapista, Hanhisista, Puulusta ja taas Lapista, siinä löydetyt kissat lokakuussa 2011
Siis 4 kissaa, ei yhtään koiraa aikoihin.
Luulisi nyt edes Lapissa, vaikka kuuluukin Raumaan, saavan kissojen vähän kulkea ulkopuolella pihapiirin, ettei heti napata ehyttimeen.
Näkyy olevan toiminta Rauman osalta liian ylimitoitettua/ylimaksettua?
Riittäähän tuulahduksella töitä. - mont mahdollisuut
Kyl ol kivaa, ko se Kauvatsan Kokemäelt löydetty kissaki pääs kottihis, se valkone.
Kolm mahdollisuut, omaa kottihi, uuttee kottihi tai pilve pääl.
Kui mahtoi käyd? - Gay trance
Homotanssit.
- Rahan tuhlausta
Taas meni yksi kuukausi kissoja löytämättä, paitsi se yksi 24/11 Nybergintieltä Samppusista löydetty, joka heti lopetettiin.
Siis saldo Marraskuu tasan 0 kissaa hoidossa.
Eipä Rauma paljoa kissoillaan työllistä, onneksi muut kunnat Poria myöten mm saavat kissansa raumalaisten maksaman katonaluksen alle hoitoon.
Hinta siitä "eläintenhoidosta" melkein 2/3 siitä mitä eilen 45-min ohjelmassa vammaisille kaupunki maksoi, oliko se Jyväskylässä.
Ne pöljät maksoi hoidotta jättämisestä 4.000 euroa per nuppi.
Kenellekään ei kuulunut raporttien tsekkaaminen. Täydellistä.
Siellä edellytettiin vammaisten itsensä puuttuvan hoitoon ja -tasoon. Miten? Eivät kaikki edes osaa kirjoittaa.
Eipä osaa nämä eläimetkään täällä, tosin ei tarvitsekaa, niitä ei nyt vaan "löydy". - Hmm.. yllättynyt
Viti vati on jälleen palannut, hetken jo elimme toivossa että....
- tm
Vai elivät elimenne toivossa?
Toivossa on hyvä elää, sillä toivo ei ryyppää. - 044-2927223 puhelin
Jos täällä sattuisi joku tuttu tai tutuntuttu vilkaisemaan näitä sivuja ja huomaisivat nämä Ehyllä olevat eläimet.
Nämäkin haluaisivat kotiin.
Kaltinhakantieltä KÖYLIÖSTÄ löydetty 9/12 leikattu poikakissa.Väri tummanharmaa, rinnassa ja vatsassa vähän valkoista.
Kissalla on kaulassa musta kangaskaulapanta.
Siskonkadulta HARJAVALLASTA löydetty nuori kirjava tyttökissa vieläkin Ehyn eläinkodilla Irjanteella.
Samoin 27/11 Peltotieltä EURAJOELTA löydetty musta vanha kissa. Luultavasti sokea.
Puhelin sinne EHY:lle on 044-2927223
Kaikista kuvat.Googlettakka EHY ja sieltä eläimet. Vasen palkki kadonneet/löytyneet kissat.
Nyt siellä on yksi koirakin, näyttäisi seropilta. Vanha sillä vaaleanpunainen kaulapanta.
Oliskohan hiukan schäferiä, naamaa ei näy.
Teette sillä tavoin eläinsuojelutyötä, jos asutte noilla main ja kyselette, onko joku tietoinen kissansa kadottaneesta henkilöstä? - Kourulantieltä 11.12
Raumalta löytynyt iso oranssivalkoinen uroskissa.
Hakekaa omanne Ehyltä.
Taas joku kissa ei ole itse saanut mennä omaan kotiinsa.
Mikä siitä tekee "löydetyn"?
Komea iso hyvinvoiva kissa, katsokaa itse EHY:n löytöeläimistä.
Näissä"löytämisissä" on jotain pielessä.- Ehy rulettaa
Pielessä on varmaan se että eläin kuljeskelee yksikseen ilman valvontaa. Hyvä vaan kun korjataan talteen ja toivottavasti omistaja löytää omansa. Osa on varmasti karkureita joiden omistajat ovat kiitollisia saadessaan perheenjäsenensä takaisin. Tsemppiä Ehy:lle että jaksavat tehdä arvokasta työtään.
- kysyn vaan ?
Ehy rulettaa kirjoitti:
Pielessä on varmaan se että eläin kuljeskelee yksikseen ilman valvontaa. Hyvä vaan kun korjataan talteen ja toivottavasti omistaja löytää omansa. Osa on varmasti karkureita joiden omistajat ovat kiitollisia saadessaan perheenjäsenensä takaisin. Tsemppiä Ehy:lle että jaksavat tehdä arvokasta työtään.
Niin ja omistajat ovat iloisia saadessaan kissansa takaisin , kun kerrotaan sen löytyneen parinkymmenen metrin päästä.
Halpaakin on Ehyn kierrätys.
Älä ny viitti.Kourulantiehän on ihan puskissa, mailla.
Perinteisesti kissat ovat saaneet kulkea vapaasti hiirestämässä.
Miten monta hiirtä luulet niiden nappaavan taluttimessa? - kadonnut kissa
Ehy rulettaa kirjoitti:
Tämä "uusi ehy.fi-Ehy ry".
Mistä tämän uuden yrityksen tiedot ja sopimukset löytää netistä?
Mistä entisen Ehy ryn kadonneet /löytyneet löytää?
Missä nämä uuden(uusi ehy.fi-Ehy ry) eläinsuojeluyhdistyksen Kadonneet /löytyneet?
Onko sama puh no?
Tuossa on perää. Mikseivät kissat saisi toteuttaa luontaista vaistoaan. Miksi maalla eivät muka kissat voi kulkea vapaana. Onhan siellä jänöjussit, hiiret yms vapaana. Hyvin tarkenevat. Kuten olen jo aiemmin tuonut esiin, mikäli kissa taikka koira on sen näköinen ettei siitä ole huolehdittu niin sellaisen voisi kiinni ottaa. Kissoilla ja koirillakin on reviirinsä jonka rajoilla ne kuljeskelevat. Mielestäni kissat pitäisi ottaa kaupunkilaisilta joilla on useinkin asunnossaan sisäkissoina useitakin lemmikkejä jotka eivät milloinkaan pääse ulos. Sairasta touhua. Tiedän eräänkin naisen jolla on Helsingissä kuulemma 9 kissaa. Tuo on mielestäni eläinrääkkäystä, tukahduttaa kissojen luontaiset vaistot. Ja millaiset tuoksut mahtavat asunnossa olla sellaisen kissalauman jäljiltä, hyh, hyh..
- Sietokykyä tarvitset
Katsoin Ehyn , oliko se koiria etsiviä osastolta, kissojen tietoja?
Mitä tuollainen "kotikokeilussa" tarkoittaa?
Kun ottaa pienen kissanpennun, niin hienosti ja upeasti hoidetun, kuin ehyläiset vain osaavat hoitaa, ei ne mitään palautusoikeutta tarvitse.
Ei niitä tarvitse montaakaan kertaa "kokeilla", kun seuraava "kokeilija"ei tiedä ollenkaan, miten kisua on kohdeltu?
Onko paiskottu, lyöty ym.
Jos niin on tehty, siinäpä sitten paikkaat vuosikausia kissan luottamusta, jos sitä edes saat luottamaan täysin itseesi?
Ottaessasi eläimen ajattele etukäteen, millaista on kissanpennun kanssa eläminen?
Kysele tutuiltasi, että osaat varautua esim siihen, että sehän huitasee verhoja ja naulakoissa olevia takkejakin pitkin niin korkealle kuin pääsee.
Rankaisetko silloin?
Eipä paljoa auta, kun olet pois kotoa, se tekee sen kuitenkin.
Kissa on itsenäinen eläin, siksi puhutaankin kissaihmisistä ja koiraihmisistä.
Kissaa et voi alistaa, muista se.
En ole koskaan muuttanut tavaroiden paikkaa lasten tähden, mutta koirat ja kissat on ollut pakko ottaa erilailla huomioon kuin lapset.
Nimim: Kokemusta on kymmeniltä vuosilta. - sääli
Joulukuun "saalis" löytökissoista.
1 kpl oranssivalkoinen iso kissa Kourulantieltä 11.12.2011
Vähiin käy , ennenkuin loppuu ja on kallista, yhä edelleen!
Ilmoitin kissasta Rauma-palstalla ja parin päivän kuluttua, ei ollut enää löytyneissä.
Toivottavasti auttoi ilmoitteluni.
Muut löytäjät eivät näköjään vie olenkaan löytikselle, antavat vaan puh no:nsa.
Tulee halvemmaksi kissanomistajalle, Ehy ei saa kylläkään niistä hoitopalkkioita.- yhteistyötä
Hyvä että olet ilmoitellut löytöeläimistä. Kiitos vaivannäöstäsi! Eikö olisi niin Rauman kaupungille kuin löytöeläintenomistajillekin edullisempaa jos tekisit yhteistyötä ehyn kansa. Oletko ajatellut jos Ehy lopettaa toimintansa niin kuka jatkaa ja millä hinnalla sekä millä asiantuntemuksella. Tuskin kukaan toivoo paluuta entiseen. Kirppu/Esko hoitaa ja jokainen löytöeläin vietiin pääsääntöisesti Kankaan Annalle tarkastukseen. Loukkaantuneet on tietenkin vietävä lääkäriin mutta montakohan turhaa käyntiä on laskutettu. Samoin paljonkohan kaikki ne aiheettomat eläinsuojelutarkastukset tulivat maksamaan.Onneksi kyseinen henkilö ei enää toimi eläinsuojeluvalvojana. Vartijan/portsarin homma sopii varmaan yrittäjälle paremmin sivutyönä.
- Kantsis funtsia
Jos Ehy lopettaisi, kyllä IL jatkaisi.
Hänhän sen koko "putiikin" sinne organisoi.
Ei hänen tarvitse sinne kuin eläintenhoitaja palkata, jos sitäkään.
Onhan hänellä itselläänkin eläimiä pilvin pimein, samassa mäessä.
Kaipa sekin jotain taitoa tarvitsee?
Eipä noissa löytiksissä ole hoitamista, eikä hakemista, kun ei niitä juurikaan ole.
Kaupungilla on tyhjiä ,soveltuvia tiloja ja paljon työttömiä nuoria aikuisia.
Eihän ne aikuiset työttömät ole muutenkaan heidän ammattiaan tai koulutustaan vastaavissa töissä, työkkäristä lykättäessä ja työllistettäessä työpaikkoihin.
Joku vaan kun alkaisi ajattelemaan ja organisoimaan, homma hoituisi edullisesti.
Ei Ehyn kannattaisi missään nimessä tuota yhden- neljän kissan hoitamista jättää.
En koskaan enkä mistään ole noin helpolla kuullut rahaa saatavan ja vielä kilpaillen yritysten kanssa.
(Sekoilevat johtohenkilötkin.Ensin liitytään SEY:kseen, mainostetaan hemmetisti, käytetään yhtenä valttikorttina sitä liittymistä , joka taholle.Kun on päästy, erotaan heti siitä.Ottaen huomioon ettei se ry ole toiminut kuin vähän yli kaksi (2) vuotta Nähtävissä vieläkin heidän sekoilunsa Ehyn sivuilla.)
Kyllä siellä aina niitä löytyy, joille yli 2.200 euroa kuussa yhden kissan hoidosta haluaa vastaanottaa ja sekin vain muutamasta päivästä.
Olen ilmoitellut siksi, että eläimet jotka Raumallakin omasta ympäristöstään sinne kiikutetaan, pääsisivät heti koteihinsa.
On se tressaavaa ihmisellekin, kun yht`äkkiä eläin häipyy, saatika sitten kissalle, muutto täysin vieraaseen ympäristöön.
Kaksi vuotta aikaa vielä sopimuksella, joka Tanjan aikaan oli vain 1 vuosi, viimeeksi 1/2 vuotta (tosin hintakin ylitti kaikki aikaisemmat).Tuossa viimeisessä sopassa oli Tuula perustamassa ja ideoimassa sitäkin Eskon Eläinkotia.Itse kertoi.
Kouluttautukaa nyt joku raumalainen eläintenhoitajaksi, siinä olisi oivallinen työpaikka.
Rauman kaupunki vuokratessaan tilat , saisi rahaa takaisin. Nihattulan koulukin lienee tyhjä?
Tuskin Rauman päättäjät enää toista kertaa halpaan menee, vai meneekö?
Eikös se sama So-Te päättänyt niistä ihmisten hoiva-ja hoitopaikoista ja kuinka ollakkaan, kriteerit olivat vähemmin rahastavien eduksi.
Muuten oli samanlaista, tilat eivät ole vieläkään valmiina niille ihmishoidokeille.- aikuistu KOP KOP
jaana.67 kirjoitti:
KOP KOP...... ei hyvää päivää :/
eläin-ihmis vai mikäköhänseoli?
Kurnau... =)Jos lukisit tai kirjoittaisit hieman aiemmin illalla, ehkä ymmärrys pelaisi?
Kyse oli etupäässä eläimistä, mutta myös SO-TE:n päätöksistä, jotka ovat eläimille inhimillisempiä kuin ihmisille.
Kolme riviä lopusta koski sinunkin tulevaa laitospaikkaasi, vai oletatko olevasi niin onnellinen ,että delaat sitä ennen?
Laskin äkkiseltään niitä kolmea riviä ennen olevan 28 riviä kirjoitusta.
Mikä siinä oli sellaista, jota et ymmärtänyt?
Entä niissä kolmessa viimeisessä rivissä?
Kirjoitustyylisi osoittaisi nimimerkkisi olevan pielessä, jos tuo 67 on syntymävuotesi? aikuistu KOP KOP kirjoitti:
Jos lukisit tai kirjoittaisit hieman aiemmin illalla, ehkä ymmärrys pelaisi?
Kyse oli etupäässä eläimistä, mutta myös SO-TE:n päätöksistä, jotka ovat eläimille inhimillisempiä kuin ihmisille.
Kolme riviä lopusta koski sinunkin tulevaa laitospaikkaasi, vai oletatko olevasi niin onnellinen ,että delaat sitä ennen?
Laskin äkkiseltään niitä kolmea riviä ennen olevan 28 riviä kirjoitusta.
Mikä siinä oli sellaista, jota et ymmärtänyt?
Entä niissä kolmessa viimeisessä rivissä?
Kirjoitustyylisi osoittaisi nimimerkkisi olevan pielessä, jos tuo 67 on syntymävuotesi?Aijaa.... sinäkö täällä määräät mihin aikaan kuuluu lukea/ kirjoittaa?
Sorivaan, mut työt täytyy hoitaa ensin.
Ja tuo 67 on kyllä vyötärönympärys.... vai oliko se kengännumero?
Ja huom! Tänään on muuten vapaapäivä!
Kerkee kirjoittaan ihan ajoissa :/ mut samapa tuo.
- HYVIN PYYHKII
Ei taaskaan ainuttakaan löytöeläintä ja oli sentään aikas kylmääkin.
Siis koko tammikuu Raumalta, eikä ainuttakaan löytöeläintä, taaskaan!
Raumalaiset pärjää hyvin, siis pyöreä 0.- Vi......nut
Kuules kyylä! Eikös se ole hyvä ettei niitä löydy.
- Muistakaa se
Vi......nut kirjoitti:
Kuules kyylä! Eikös se ole hyvä ettei niitä löydy.
Nimenomaan.
Sinäkin varmaan ottaisit tuon yli 2.200 euroa alv:n
tekemättä sen hyväksi mitään.
Miettikää, 26.400 euroa vuodessa ja muutama hassu katti.
Kuka tahansa sen rahan ottaisi tänäpäivänä.
Pitää kyllä hattua nostaa Tanjalle ja kavereille, jotka jutun pohjustivat noin komeasti.
Siinä nähtiin, ettei lautakunnilla ole mitään todellista tietoa mistä he milloinkin päättävät?
Nyt mietintämyssyt päähän, mistä muusta kuin löytöeläimistä saisi noin helpolla rahaa?
Saisikohan vanhuksista, lapsista, syrjäytyneistä nuorista noin paljoa?
Ei heitäkään varmaan paljoa olisi , kuten ei kissojakaan 70-80 kpl per vuosi, kerrottiin tarjousta tehdessä.
Tai ei kerrottukaan , pohjana oli nuo Tanjan `satuilut`.
Saisi samalla hoitaa eläintenmyyntibisnestä raumalaisten täysin kustantamissa tiloissa.
Innovaatiopalkinnon voisi antaa Tanjalle, antoihan hän niitä pahvisia kunniakirjojakin Tuulan kanssa kaupunginjohtajalle ja ellille muille.
Elämme maailmassa, jossa kaikenlainen keplottelu ja höynäyttäminen on kunniassaan.
Kuttuunnu lisää vaan!!!
- Vi......nut
Heh, on se katkera, on se.
Ite ryssinyt omat asiat ja nyt yrittää laittaa kapuloita rattaisiin toiselle kaikin tavoin.- tarkoitatko sitä?
Olen NIIN katkera, ei ole edes n 3.600 ekeä velkaa, niinkuin sillä eräällä joka onneksi EI OLE katkera, hoitelee eläimiä vain...
Liity sinäkin siihen joukkoon, hoitamaan olemattomia raumalaisia löytökissoja.
- ei mitään tolkkua
Kissaton helmikuu.
Siis taaskaan ei ainuttakaan eläintä raumalaisilta.
Otettu näköjään oppia tipattomasta tammikuusta.
yli 9.000 euroa satu löytöeläimistä 4:ssä kuukaudessa, eläimiä ei ilmeisesti ole "löydettäväksi"asti.
Hurraa sille ja uudelle presidentillemme Sauli Niinistölle.- hohhoijaa
Kun näitä ketjuja lukee taas pitkästä aikaa, niin huomaa kyllä, että Rauman So-Te oli kaukaa viisas, kun valitsi yhteistyökumppaniaan löytöeläinasioissa... =D
- osui & upposi
hohhoijaa kirjoitti:
Kun näitä ketjuja lukee taas pitkästä aikaa, niin huomaa kyllä, että Rauman So-Te oli kaukaa viisas, kun valitsi yhteistyökumppaniaan löytöeläinasioissa... =D
Taidat itse hyväksyä asian, jos väitän sinun vaikka olevan eräs niistä eläinrääkkääjistä, jotka Tanja kampesi oikeuteen?
Sinähän oletkin, kun täällä älähdät.
Kuulut siihen uuteen e-ryhmittymään Irjanteella, kenties?
Toinen mahdollisuus on, olet sen vanhan jätös.
Tanjan saaminen pois eläinsuojelutarkastajan pestistä ei liity So-Teen mitenkään .
Siinä oli mukana yli 1.300 nimeä, siinä adressissa.
Eräskin nimensä näkyville jättänyt , sai Tanjan koht`sillään eläinsuojelutarkastukselle ,niiden ihanien poliisimiesten kanssa.
So-tessa oli esittelijä joka valehteli suoraan tarkastuskertomuksessa ja kyseli meiltä, josko me saisimme lapsemme tuuraamaan sitten eläinten hoitamisessa?
Huomio. Ehyllä oli yli 2 kertaa isommat hinnat , klinikkaolosuhteet, olemattomille eläimille ja vielä ne ruostumattomat teräkset, oliko nekin"pöllitty"?
Kukaan ei ole kertonut lahjoittajaa.
Toki sellaisen erän lahjoittajan olisi kuulunut saada kehuja eläinystävällisyydestään.
Toivottavasti esittelijä on vielä ellinä silloin kun hänen lapsensa on aikuinen, että saa pitää eläinlääkärin paikkansa, koska lapset mahdollisesti (sairaus, kesäloma)tuuraa häntä.
Miettikää nyt miten älytöntä edes kysyä, lapsia tuuraamaan?
Uteli näin jälkikasvustamme ja Tanja pöhkö antoi senkin ilmi täällä netissä.
On se porukkaa!! rahanahneita prkleitä.
Tiesivät mistä kana k.see ja kukko p..kantaa.
Niin paljon voi huijata kuin sielu sietää, kun ei kukaan oikeasti tietänyt asioista.
Ohvontiellä siitä esimerkki, pelkällä eläinsuojelulla kohennettu.(euralaisten mukaan ei ollut muualla töissä, eikä oikein voinutkaan, olihan Kirpun eläinkoti ja huostaanotetut-ja luonnoneläimet 24/7 työtä, niin ainakin itse joka välissä mainitsi.)
Eipä näy olevan siellä Ehyssäkään sillä So-Ten yhteistyökumppanilla hoitajia, valituksistaan päätellen, mutta ei ole kyllä So-Ten alueelle kuuluvia eläimiäkään.
(Rauma ,Kodisjoki,Lappi= Rauma)
Ota selvä, miten lautakunnat toimivat ja naukaise vasta sitten täällä.
Et yksinkertaisesti tiedä mitään niistä asioista.
En tiennyt minäkään enne tätä keissiä.
Suhteet ja köökin kautta, niin se pelitti.
Et kai mitenkään kuvittele Rauman kaupungista hävinneen kaikki löytökissat neljän (4)kk:den ajalta,Marras-Maaliskuu välillä.
Rahaa on kyllä hukkaantunut tyhjistä eläintenhoitopaikkojen kustannuksista.
Yksi löytökissa oli Kourulantiellä 11.12.2011,iso oranssinvalkoinen uros (4kk:den aikana)löytöeläinkodissa.
Sekin pääsi nopeasti kotiin,toivottavasti ilmoitukseni tällä palstalla auttoi sitä.(Vielä kovimmat talvikuukaudet,ovat olleet nyt kyseiset kuukaudet,onko teitä kaikkia sihdattu silmään uskoessanne löytökissoja"löytyvän "pilvin pimein?)
Irjanteelaiset eivät ole huomanneet lainata niitä Tanjan agentteja.
Heillä ilmeisesti ei agenttikoulutus ole ottanut tulta.
Katsokaa tällä palstalla miehisen-Miehen (rekisteröity) kirjoitukset 04.03.2012 klo13.29 oleva kirjoitus ja 4 seuraavaa.
Siellä on ne kirjoitukset jotka tuo viimeinen kirjoitus nimim "hohhoijaa" yrittää "upottaa".
Totuus löytyy myös täältä www.justiceforall.suntuubi.com edelleenkin.
Kertaus on opintojen äiti.
Siellä on se Tanjan cv, siinä vasemmassa palkissa "keskustelua muualla".
Siinä on vain osa 5.300 kirjoitusta , ymmärtääkseni.Puuttuu n 2700 kirjoitusta.
- rock:n roll
Ei yhtään löytöeläintä maaliskuussa 2012, eikä helmi-, tammi- , jouluk- vissiin yksi, marraskuussa ei taaskaan ainuttakaan.
Kenen kanssa tällä
uusi ehy ry-Ehy ry:llä on sopimus?
Ehy ryn kanssa vai?
Lapset ,lapset, jotain menee teillä koko ajan pieleen.
Meinaatteko ihan keskenänne sumplia vai?
Ei taida ihan onnistua.- ton kanssako
www.uusi ehy.fi
- pr
Hei ihmiset.Tuomonniemestä Lenssitieltä ovat vieneet komean kissan Irjanteelle Ehylle.
Pelokas arka, tottakai vieraitten ihmisten roudaamina.
Eivät tiedä sukupuolta. Miten tuoltakin haetaan kissa, aika iso asutusalue, kyllä se kotiinsa olisi mennyt. - säästöpallit
Ei tuon kissan tutkiminenkaan ammattimaiselta vaikuta.
Kolli se on nähtävästi, tappelunjäljet naamassa.
Leikkaamattomalla kollilla on yleensä pallit.
Leikatulla kollillakin voi olla pallit, jos eläinlääkäri leikkaa niin, että pallit säästyy. - pr
Kuukausiraportti TOUKOKUULTA.
Yksi ainut kissa (1).
Löydetty keskeltä asutusaluetta Tuomonniemen Lenssitieltä kollikissa 19.04-12.
Kuva ehyläisten sivulla löydetyissä ensimmäisenä. Muut eivät olekaan raumalaisia kissoja sillä palstalla.
Yksi näköjään haettu kotiin, se Kaukomäentieltä löydetty, tai on päässyt kissojen taivaaseen.
Kenpä tietäis sen?- pr
Kuukausiraportin kuukausi on tietysti
Huhtikuu. 1 kissa.
Ei silti, mitä enemmän päiviä ja vuosia taakseen jättää,
sen nopeammin aika kuluu.
- Karvarannefani
Moi! Olen lähdössä kahdeksi viikoksi Turkkiin rentoutumaan. Ukko makaa koto-
na koska on työtön. Onko Eeron Elukoilla oma lokero myös näitä varten ja jos on,
mikä olisi hinta kahdelta viikolta.- Leelian lepotuoli
Kysy Tuulalta Ehystä, jospa hän tietäisi hoitopaikan?
Meillä se lomanvietto jakuu vielä, yhdessä.
Koska yksikseen näytätte viihtyvän, miksette menneet erikseen kumpikin viikoksi?
Olisitte vuoronperään hoitaneet kissojanne ?
Saisi niillä kissanhoitorahoilla paljon enemmän bisseä , tai mitä ikinä haluaakin?
- MUUALLA TILAA?
Jos Eeeron Elukoihin ei mahdu niin kysy Kirpulta. Hinta varmaan sovittavissa.
- Leelian lepotuoli
Niin ja vastoin täälläkin annettua tietoa , se on yhä toiminnassa.
Kun ei hällä enää niitä löytökissojakaan ole, ei tarvitse pelätä oman kissansa olevan "vahingossa"lopetetun.
Noinkin eräs lehtimies kertoi ystäviensä kissalle siellä käyneen. - en suosittele
Unohda toi Kirppu. Lue omistajasta vaikka case Sastamala-osiosta.
Ja tuskin Kirpulla on enää edes toimintaa. Tanjahan on portsarina ainakin Harjavallan Holvissa.Eli saat kyllä lemmikillesi paikan muttet paikalla olevaa hoitajaa.
En suosittele.
- samanarvoisia
Hei SAMPPUSLAISET Valajantieltä roudattu kissa Ehyyn17/5-12.
Katsokaa KUVA Ehyn sivuilta.Musta-ruskearaidallinen.
Poliisi laitokselta haettu Ehylle 15/5-12 loukkaantunut tyttökissa.Väriltään valkoinen, mustia ja oranssisia läikkiä.Eläinlääkärillä hoidatettu.
Hakekaa kissanne pois, ei mksakaan enää mitään.
Jos kaikilta ei saada maksua, ei toistenkaan kuulu maksaa. - Kanavakadulta
"löydetty" 22.05.2012 musta tyttökissa, eläinkodilla Ehyllä.
On kiirettä pitänyt siellä kirpparilla, kun ei varsinaista "työtä" kerjetä hoitaa.
Ei tämä silti teidän historiassa pisinkään aika ole, kun ette ole "kerjenneet" ilmoittaa edes sivuillanne löydetystä kissasta.
pr- Haapasaarelaiset
Jatkan.
Haapasaaresta, Pekkolantieltä (missä lie siellä?) "löydetty" 28.05.2012 kirjava tyttökissa.
Onko ihan pakko hakea kaikki kissat maalta?
pr
- jii haa
Eikö pääasia ole se että eläimistä pidetään huolta? Kun täällä nyt niin kovasti murehditaan veronmaksajien rahojen tuhlausta niin miettikääpä hetki mikä osuus verorahoista oikeasti menee viattomien eläinten hoitamiseen..ja mikä osuus menee laiskojen, saamattomien typerysten (siis ihmisten) hyysäämiseen.
Luulisin että löytöeläinkodin työntekijöillä on muutakin tekemistä kuin vaania ja kidnapata ihmisten kissoja/koiria milloin mistäkin. Ne eläimet pitää hoitaa joista ilmoitus tulee. Se ei kuitenkaan ole löytöeläinkodin vika jos vitxxmainen naapuri toimittaa tahallaan naapurinsa lemmikin löytöeläinkotiin. Niinkuin perustyhmät ihmiset saattavat tehdä, ihan vaan kiusatakseen. Suosittelisin myös kaikille pikku stalkkereille jonkun kivan harrastuksen aloittamista (löytöeläinkodilla varmaan tarvitaan apua) niin ettei tarvitse viettää aikaa netissä notkuen löydettyjä eläimiä laskeskellen. Kiitos. - Pr.perk__e
Ihme nälvintää kokoajan tältä kirjoittaja pr:ltä. Meinaatko tosiaan että nämä hyvää työtä tekevät hakemalla hakevat elukoita esim. tuolta haapasaaresta. Kyllähän jokainen jo tajuaa mitä tuolla jatkuvalla nälvimisellä ajat takaa! Alkaisit harrastamaan jotain muuta kuten tuo edellinen kirjoittaja vinkkaa
- ota selvä asioista
Pr.perk_e.
Kerro ny "jokainen" mitä tällä ajan takaa, tällä eläinten heti tänne ilmoittamisella?
Sinulla , eikä "jokaisella" ole näköjään hajuakaan sopimuksesta, jolla nämä hoidot saatiin.
Selvitys työ on kesken, malttakaahan.
Merkillistä meininkiä.
Puheenjohtajat järjestään p.rsettään myöten veloissa, oltuaan hetken Ehyn puheenjohtajina.
Tuhansia euroja karhutaan molemmilta.
Millä lailla ovat pystyneet ry:n asioita hoitamaan, kun eivät omiaankaan?
Ps
Kaikki muukin on apinoitu Kirpulta ja Eskolta, miksei siis agentit?
Pari päivää takaisin juoksi kissa Rauhankadulla, olisiko pitänyt ottaa kiinni ja roudata Irjanteelle?
Mitä ehdottaisit, että alkaisin harrastamaan? - jii haa
ota selvä asioista kirjoitti:
Pr.perk_e.
Kerro ny "jokainen" mitä tällä ajan takaa, tällä eläinten heti tänne ilmoittamisella?
Sinulla , eikä "jokaisella" ole näköjään hajuakaan sopimuksesta, jolla nämä hoidot saatiin.
Selvitys työ on kesken, malttakaahan.
Merkillistä meininkiä.
Puheenjohtajat järjestään p.rsettään myöten veloissa, oltuaan hetken Ehyn puheenjohtajina.
Tuhansia euroja karhutaan molemmilta.
Millä lailla ovat pystyneet ry:n asioita hoitamaan, kun eivät omiaankaan?
Ps
Kaikki muukin on apinoitu Kirpulta ja Eskolta, miksei siis agentit?
Pari päivää takaisin juoksi kissa Rauhankadulla, olisiko pitänyt ottaa kiinni ja roudata Irjanteelle?
Mitä ehdottaisit, että alkaisin harrastamaan?Esim. Facebookissa tiedot löytyneistä eläimistä on nähtävissä HETI! Ja on todella säälittävää lähteä täällä puimaan kenenkään henk. koht. raha-asioita. Ja jos todella kuvittelet löytöeläinkodin työntekijöiden väijyvän agenttivaatteissaan pitkin Satakuntaa niin suosittelisin lääkitystä..vahvaa sellaista. Harrastuksena suosittelisin jo tuota aikaisemmin mainitsemaani eläinten auttamista. Tulee hyvä mieli eikä kulu aika kateudessa/katkeruudessa rypemiseen. Kokeile!
- kahelille
jii haa kirjoitti:
Esim. Facebookissa tiedot löytyneistä eläimistä on nähtävissä HETI! Ja on todella säälittävää lähteä täällä puimaan kenenkään henk. koht. raha-asioita. Ja jos todella kuvittelet löytöeläinkodin työntekijöiden väijyvän agenttivaatteissaan pitkin Satakuntaa niin suosittelisin lääkitystä..vahvaa sellaista. Harrastuksena suosittelisin jo tuota aikaisemmin mainitsemaani eläinten auttamista. Tulee hyvä mieli eikä kulu aika kateudessa/katkeruudessa rypemiseen. Kokeile!
Et olekaan sitten vakituisia lukijoita, muuten tietäisit kenen olemattomia muka maksamattomia laskuja täällä käsiteltiin?
Kenen asuntovaunu-ja traktorikaupat täällä setvittiin?
Kun vähän selaat, niin täältä eläinpalstoilta ne löytyy.
Ei kai tämä sen kummempaa?
Toisille sallittua väärän tiedon levittäminen, toisille ei edes oikean.
Facebookista ei ole mitään mainintaa löytöeläinsopimuksessa, eikä kaikilla ole edes tietokonetta.Sopimus on virallinen, sitä tulee noudattaa.
Missä kerroin agenttivaatteista.
Onko nillä sellaisetkin?
SINUAKO kadehtisin, joka et näy ymmärtävän kirjoitettua tekstiä?
Tiedätkö mistä yleensä ollaan katkeria?
Minä en tiedä ainuttakaan asiaa elämässäni.
Muilla näkyy tuo lapsen kuolema olevan katkeraa.
Me ajattelemme sillä tavalla, että miksi elämä meidät olisi siltä säästänyt ?
Onhan sukulaisiltamme ja ystäviltä ja tuttavilta kuollut lapsia nuoruusiässä jo yli 30 henkilöä.
Se nyt vaan on sitä elämää, jota minulle jatkuvasti täällä esitetään hakemaan, sitä omaa.
Pitäisikö nyt SINUN mielestäsi MINUN olla katkera jostain kyökin kautta sovitusta löytöeläintarjouskilpailun saamatta jäämisestä?
Suhteuta nyt p.run penska asioita omassa päässäsi edes, äläkä tuollaista älyttömyyttä tänne kirjoita.
pr - jatkan
kahelille kirjoitti:
Et olekaan sitten vakituisia lukijoita, muuten tietäisit kenen olemattomia muka maksamattomia laskuja täällä käsiteltiin?
Facebookista ei ole mitään mainintaa löytöeläinsopimuksessa, eikä kaikilla ole edes tietokonetta.Sopimus on virallinen, sitä tulee noudattaa.
Onko nillä sellaisetkin?
Onhan sukulaisiltamme ja ystäviltä ja tuttavilta kuollut lapsia nuoruusiässä jo yli 30 henkilöä.
Se nyt vaan on sitä elämää, jota minulle jatkuvasti täällä esitetään hakemaan, sitä omaa.
Pitäisikö nyt SINUN mielestäsi MINUN olla katkera jostain kyökin kautta sovitusta löytöeläintarjouskilpailun saamatta jäämisestä?
Suhteuta nyt p.run penska asioita omassa päässäsi edes, äläkä tuollaista älyttömyyttä tänne kirjoita.
prKuuleppas, eläimistä puheenollen,meidän eläimet eivät tarvitse auttamista, ne ihan vaan elää, silleen tavallisesti tiedätkö?
- jii haa
kahelille kirjoitti:
Onko nillä sellaisetkin?
prLuovutan. Kun on lusikalla annettu ei voi kauhalla ammentaa. Surullista.
- jii haa
kahelille kirjoitti:
Onko nillä sellaisetkin?
prIhanaa...4- kymppistä kutsutaan penskaksi..kiitos.. :-)
- lapsi mikä lapsi
jii haa kirjoitti:
Ihanaa...4- kymppistä kutsutaan penskaksi..kiitos.. :-)
Olet minuun verrattuna.
pr - et pärjää
jii haa kirjoitti:
Luovutan. Kun on lusikalla annettu ei voi kauhalla ammentaa. Surullista.
Itseäsi siis tarkoitat?
Eikö olekin hirveetä, muttei sitä täällä silti tarvitse kertoa.
Kaikki säälii sua vaan ja luulevat katkeraksi.
Mäkin alan sääliin, kun et kerro millaiset ovat ne agenttivaatteet, muakin kiinnostais, et osais varoo.
- pikainen vuosi
Mieti tuota ketjun aloittajaa , siellähän se stalkkeri on.Kuka nyt ketäkin vainoo?
Unohdin ilmoittaa tämän.
Eläinten Hyväksi EHY ry:n vuosikokous
Sunnuntaina 10.6.2012 Klo 19.00
Kokouspaikka:EHY ry:n löytöeläinkoti, Kämpäntie 3,27110 EURAJOKI
Jos haluat osallistua kokoukseen, muista maksaa vuoden 2012 jäsenmaksusi viimeistään ennen kokousta, mikäli et ole vielä maksanut. Kiitos!
Tervetuloa kaikki uudet ja vanhat jäsenet :)
Ystävällisin terveisin,
Eläinten Hyväksi EHY ry:n hallitus (lähde uusi ehy.fi-EHY ry)
Edellinen vuosikokous oli Walkersin tiloissa ilmoituksen mukaan 27.5.2012 .
Eikö tullut edes sen vertaa jäseniä, että olisi saatu johtokunta kokoon?
pr - kysyn vaan?
Huhtikuussa 1 kissa.
Toukokuussa 4 kissaa.
Tämäkö on Ehyn käsitys isosta kissamäärästä, "Kun kevät etenee, kissojen määrä lisääntynee selvästi" L-S 05.04.2012?
Samaa oli samaan aikaan viime keväänä, paitsi tuokokuussa tuli eka kissa 27.05.2012.
pr - PRRRRR
Ketä v......u kiinnostaa montako kattia ne ilmoittaa sivuillaan!! Herää jo! Tarkoitusperäsi on kyllä tullut jo kaikille selväksi.
- sekositko kokonaan
Vastaus:Löytöeläinten hoidon maksajaa-Rauman kaupunkia.
Tarjouskysely seuraavalla kerralla nojaa ilmoitettuihin eläimiin, koska niiden ilmoittamisesta on maininta siellä sopimuksessa ja lukumäärästä myös.
Mitkä olivatkaan ne tarkoitusperäni?
pr
- Hirviökärpänen
Sinun peräsi on hanurista !
- Ärsyttäjä:)
Mitähän toi Riikonenkin luulee voittavansa mesoamalla täällä samoja asioita uudestaan ja uudestaan. Hiukka säälittävältä vaikuttaa. Luulekohan se että jossain suomi24.n marginaali palstalla voi jotain suurtakin saada aikaan? Tosin eihän tuo koita mitään aikaan edes saada, kunhan maanisen pakkomielteisesti toistaa samoja katkeruudentäytteisiä mantrojaan niitä muutamaa kohtaan jotka ovat hänet ilmeisesti jollain lailla peitonneet jo ajat sitten. Riikoselle kun tappion myöntäminen ja väärässä olemisen hyväksyminen ovat tuntemattomia taitoja, kuten katkeruudesta luopuminen. No toisaalta hyvät naurut moisesta veuhkaamisesta saa ainakin jos ei muuta:) Mikään ei ole hauskempaa kuin kiukkuinen ihminen joka kusee aina vaan omaan nilkkaan vaikkei sitä itse edes tajua. Riikonen on niin tyhmä ettei tajua että kaikki muut ovat Riikosen motiivit tajunneet jo ajat sitten.
Jäämme siis odottelemaan tutun kaavan mukaan yksityiskohtaista listaa missä Riikonen kiistää ja kyseenalaistaa kaiken yllämainitsemani, kuten aina tyyliin.. "missä olen muka sanonut" ja "Ei varmana ole " ja " Minähän en" jne jne.. XDXD
Ei muutakuin kaikki joukolla vaan lisää vettä Riikosen myllyyn, kyllä se akka vielä keskeltä halkeaa kunhan sitä ärsyttää tarpeeksi kauan hehhee:) - Hiihtäjäntie huom
Hiihtäjäntieltä Raumalla harmaa valkoinen tyttökissa löydetty 02.06.2012. Eläinkodilla.
Tämä palsta on "löydettyjen" eläinten blogi.
pr- Suomi24.n ylläpito.
"Tämä palsta on "löydettyjen" eläinten blogi."
Tämä palsta on suomi24.n ylläpitämän sivuston julkinen keskustelualue.
Blogi on yksittäisen ihmisen oma henkilökohtainen sivusto jossa blogin ylläpitäjä omaa täydet oikeudet muokata ja hallita jakamia tietojaan.
Se että olet ahkerasti tänne kirjoitellut ei tarkoita että tämä olisi sinun oma blogisi. - tajusitko ?
Suomi24.n ylläpito. kirjoitti:
"Tämä palsta on "löydettyjen" eläinten blogi."
Tämä palsta on suomi24.n ylläpitämän sivuston julkinen keskustelualue.
Blogi on yksittäisen ihmisen oma henkilökohtainen sivusto jossa blogin ylläpitäjä omaa täydet oikeudet muokata ja hallita jakamia tietojaan.
Se että olet ahkerasti tänne kirjoitellut ei tarkoita että tämä olisi sinun oma blogisi.Etkö osaa lukea?
Se on eläinten , ei minun. - pilkunnussijako?
tajusitko ? kirjoitti:
Etkö osaa lukea?
Se on eläinten , ei minun.Eläimetkö ne tassuillaan tänne kirjoittelee häh? Kyllä se sinä itse olet joka ne kirjoittaa. Oli aihe mikä tahansa niin omia juttujas ne on eikä se tästä mitään blogia tee.
- viilaaja
pilkunnussijako? kirjoitti:
Eläimetkö ne tassuillaan tänne kirjoittelee häh? Kyllä se sinä itse olet joka ne kirjoittaa. Oli aihe mikä tahansa niin omia juttujas ne on eikä se tästä mitään blogia tee.
KENES JUTTUJA SINÄ TÄNNE SITTEN KIRJOITTELET?
Kerro kun viisas olet, mikä ero on lastensuojeluyhdistyksellä eläinsuojeluyhdistykseen verrattuna.
Vastaan, kun ei täällä mitään muuta vastauksia saa kuin epäilyjä pään terveydestä ja alapään tiiviydestä.
Lastensuojeluyhdistyksessä en ole koskaan kuullut tapettavan lapsia.
Eläinsuojeluyhdistyksessä on tapettu viime vuonnakin 8 kissaa.
SE ON SE ERO.
TEKEEKÖ TUO TAPPAMINEN ELÄINSUOJELUYHDISTYKSESTÄ SEN "SUOJELUYHDISTYKSEN."
SUOJELLAAN HAUTAAN VAI?
pr - Ärsyttäjä:)
viilaaja kirjoitti:
Kerro kun viisas olet, mikä ero on lastensuojeluyhdistyksellä eläinsuojeluyhdistykseen verrattuna.
Vastaan, kun ei täällä mitään muuta vastauksia saa kuin epäilyjä pään terveydestä ja alapään tiiviydestä.
SE ON SE ERO.
SUOJELLAAN HAUTAAN VAI?
prLisää vettä myllyyn vaan:) Et taida tajuta että olet törväilylläsi saanut kaikki muut palstan lukijat sinua vastaan. Itselläni ainakin sympatiat 100% niiden puolella keitä aina parjaat, vaikken edes tunne heitä, enkä koko asiaa, joten mietippä sitä miksi näin? miksiköhän... Joillain ihmisillä kun on taito tehdä itsestään vihattu koko kansan mulkku vaikkei kenelläkään olisi mitään henk. koht. muuten vastaan. Eli jatka vaan ja kusemista siihen omaan nilkkaas, kyllä se siitä vielä pahenee:P
- eettiset teot?
viilaaja kirjoitti:
SE ON SE ERO.
SUOJELLAAN HAUTAAN VAI?
prOttakaapa selvää noista tapettujen tilastoista Kirpun ja Eskon eläinkodin ajoilta. Tanja saattoi lopetuttaa yhdessä päivässä tuplaten ton verran kissoja. Ai niin -eläinsuojelun nimissä tietenkin.
- ajttelija
eettiset teot? kirjoitti:
Ottakaapa selvää noista tapettujen tilastoista Kirpun ja Eskon eläinkodin ajoilta. Tanja saattoi lopetuttaa yhdessä päivässä tuplaten ton verran kissoja. Ai niin -eläinsuojelun nimissä tietenkin.
Ei se että joku muukin on tappanut, tee sinusta vähemmän syyllistä.
- ei laumasielu
Ärsyttäjä:) kirjoitti:
Lisää vettä myllyyn vaan:) Et taida tajuta että olet törväilylläsi saanut kaikki muut palstan lukijat sinua vastaan. Itselläni ainakin sympatiat 100% niiden puolella keitä aina parjaat, vaikken edes tunne heitä, enkä koko asiaa, joten mietippä sitä miksi näin? miksiköhän... Joillain ihmisillä kun on taito tehdä itsestään vihattu koko kansan mulkku vaikkei kenelläkään olisi mitään henk. koht. muuten vastaan. Eli jatka vaan ja kusemista siihen omaan nilkkaas, kyllä se siitä vielä pahenee:P
Minä en ole koskaan välittänyt, mitä ihmiset puhuvat tai kirjoittavat, pääasia että itse tiedän millainen olen?
Oletko itse huomannut ihmisten puhuvan enimmäkseen p.askaa muista ihmisistä?
2-4 henkilöä on tätäkin palstaa viimeaikoina lukenut, joten sekö on koko kansa?
Miten minä omaan nilkkaani kusisin?
En ole hakemassa eläimiä hoitooni, en ole pyrkimässä tykätyksi ihmiseksi.
Sinua taitaa 110%:sesti vaivata tämä eläinasia, koska olet niin puolustamassa tuota asiaasi, ivailemalla minua.
Niin mikä se asiasi onkaan?
Minun irvaamiseni vai?
Tähän asti pystyn kaikki kirjoittamani asiat todistamaan , jopa papereista. Sinun laitasi ei taida olla samoin?
Etkö ole vielä huomannut, sopimuksen ehtojen täyttämisestä on kyse?
Et sinä koulussakaan saa 10:ppiä, jos et tehtäviäsi suorita ja kokeissa pärjää.
Siellä on opettaja joka arvostelee sen asian.
Tässä eläinasiassa ei ole "työnjohtajaa", vaan kaikki kelpaa, vaikka ei sopimuksen ehtoja täytetäkään.
Tottakai meitä kiinnostaa sopimusehtojen täyttäminen (sitävartenhan ne siellä ovat), kun kaikki onkin noin löperöä.
Pyydä se tarjouskilpailuklappu Ehyltä, niin ei tarvitse sinunkaan jauhaa täällä silkkaa sitä itseään.
Ei haukku haavaa tee. pr
Tanjan motto oli lisää vaan , lisää vaan
Ps Mitä luulet minuun vaikuttavan jonkun täällä nimettömänä kirjoittavan vihaaminen ?
- Niksnaksvaan
Sehän on ihan oikein että kissat lopetetaan sitä mukaa kun niitten pitoaika tulee täyteen. Sitä parempi mitä enemmän niitä lopetetaan. No kait siinäkin asiassa tämä vitivati näkee jotain peräti rikollista,(omasta mielestään).
- ent SEY:N 39:s jäsen
Sey kippas heidät jäsenyydestään.
Joku muukin näki siinä jotain tosi väärää.
Sekö oli syy, ettei siellä suojellakaan eläimiä?
Kerro, mitä on eläinsuojelu?
Rahastustako vain?
Ei kukaan kasvejakaan "suojella", hävittämällä ne sukupuuttoon.pr - Vedät maton alta
Niksnaksvaan nimimerkille.
Sinähän teet hitonmoista hallaa EHY:lle.
Lue heidän kotisivuiltaa ne siellä olevat vielä vanhat säännöt 2§
Tuskin he niitä tavoitteitaan siinä udessakaan säännöstössä, joka varmaan vuoden kuluessa julkaistaan heidän kotisivuillaan, muuttavat?pr - Paronalholaiset
Löydetty Pitkäjärvenkadulta, (siis Paronalhosta)mustavalkoinen leikkaamaton kolli. Ehyllä.
Kissa on kuvasta päätellen kylläkin pikimusta, kaulan alla valkoinen "leukalappu", pr - Siilotien paikkeilta
18.6.2012 Löydetty Uotilasta Pähkinätieltä ruskea mustaraidallinen kolli.
Pähkinätie on Siilotien poikki"katu" siinä mäessä.
Joku on taas kyllästynyt katsomaan toisen kissaa nurkissaan.
Olisi annettu mennä kotiin, mitä ilmeisemmin on siitä läheltä Nikulanmäestä.
Ehyn sivuilla, eka kerran samana päivänä ilmoitetaan!!- asiasta seuraavaan
Tuo edellinen oli viimeinen"löydetty"kissa kesäkuussa.
Yhteensä 3 elävää, yhden kuolleen hakeneet tienposkesta.
Halvalla menee, mutta menköön.
Selvyys tulee syssymmällä.
- Uotila Kyläsepäntie
Nämä seuraavat eläimet eivät olleet ilmoitetut vielä aamulla 9/7.
Kovinpa ollaan perillä eläimistä, ei edes sukupuolta tiedetä, vai eikö haluta ilmoittaa?
Uotilasta Kyläsepäntieltä (ent Sepäntie) mustavalkoinen kissa---eläinkodilla.- Löyd. Syväraumasta
Edellisestä kissasta ei löytöpäivää.
Siis tämä seuraavakin kissa löydetty jo 7/7.
Näyttää olevan kaunis puna-valkoinen (isot alat kumpaakin väriä) ei siis sellainen raidallinen, kissa.
Syväraumasta-aivan, ei tarvitse tarkempaa osoitetta, sehän on niin pieni alue??? löytöeläinkodilla.Tämänkään sukupuolta eivät ole laittaneet kotisivuilleen.
Kuvat on. - koira Säkylästä
jatkan...
Säkylästä Huovinrinteeltä löydetty koira.
Näyttää olevan musta kiharakarvainen, olisiko villakoiran näköinen, kuvassa ei näy jalat.
Mikähän rotu?
Katsokaa kuvaa-----Irjanteella Ehyn kotisivuilla.
- Hiirijärventieltä
jatkan...
tuosta koirasta ei löytöpäivää ilmoitettu ollenkaan, aamulla ei vielä oltu kotisivuilla "löydetty".
Hiirijärventieltä Eurasta (eikös se ole paremminkin tuolla Kiukaisten puskissa)6/7
löydetty ihan pieni mustavalkoinen kissanpentu.
Hakekaa ihmiset äkkiä omanne pois.
Näin äkkiseltään tuntuu noin vaatimattomilla tiedoilla ilmoitetut eläimet taitavatkin olla "kodinvaihtajia"?
Laita nyt Harri Kokko miehenä se porukkas järjestykseen, tai kirjaa itse nuo "löydetyt"edes seuraavana päivänä.
Ei teillä Rauman löytöeläimistä ole niin paljoa vaivaa, ettette kerkeä sopimusehtoja täyttämään.
Ette palvele sitä tehtävää, mistä teille maksetaan.
Tätä ennen 3 kesäkuussa löydettyä kissaa ei teille yletöntä työtaakkaa muodosta.
Viimeinenkin näitä ennen "löydettiin" 18/6. Mikä siinä hommassa mättää??? - Luoteisväylältä
Löytäneet kissan, punaraidallinen 11/7 Luoteisväylältä.
Löytöeläinkodilla.- Löytäjä
Lounaisväylältä sampaanalasta se löytyi, tai oikeastaan pyöri meidän nurkissa jo puoli vuotta....
- miksi
Löytäjä kirjoitti:
Lounaisväylältä sampaanalasta se löytyi, tai oikeastaan pyöri meidän nurkissa jo puoli vuotta....
..varsinaista eläintensuojelua, vai onko se sitä?
Kuka aktiivisesti hakisi 1/2 vuotta sitten kadonnutta eläintään?(On kyllä poikkeuksia) Oletko syöttänyt sitä koko ajan, vai onko sen koti siinä Tuomolanmäessä tai vaikka samppusissa.Kissathan kulkee.. Voi olla , että on vaellellut päivittäin vähän joka pihalla.Oliko koko ajan teidän nurkissanne?
Ei se hengissä pysy, eikä ole noin hyvinvoivan näköinen, jos ei kukaan sitä syötä.
Älkää syöttäkö vierasta kissaa!!
Tiedätkö edes oliko narttu vai kolli? Ei Ehyn mainoksessa ollut sukupuolta.
Miksi yleensäkään ilmoitit, jos on jo 1/2 v saanut olla?
Koti on varmaan lähellä.
- Kämpän Kaffetupa
Eikö sitä Kämpän Kaffetuvan luota löydettyä saksanpaimenkoira narttua
ole kukaan vielä hakenut??- vai autohommia?
Onkohan tuo alun provon tänne laittanut jo hommannut ne kissat itselleen, että saisi ne jonnekin hoitoon laittaa?
- Kollalaiset huomio!
Kollasta löydetty tyttökissa, ruskeasilmäinen.(tosi erikoinen siis, ruskeat silmät kissalla???)
Ilmoitus sivuilla laitettu tänään 16/7, koskahan löytynyt?
Olisipa vielä maininta alku vai loppupäästä Kollaa?
Matkaa muutama kilometri löytöaluetta, sivusuuntaankin.
Eläinkodilla. Kuva on.- Sohantie Eurajoki
Taas löytynyt kissa Raumalta. Minun tietääkseni ja puh luettelosta katsoessani tuttuni osoitetta se löytöpaikka SOHANTIE on Eurajoella. Tie joka Sorkan kylästä vie Olkiluodontielle.Mittaa silläkin on yli 3 km. Laittakaa vaikka lähin talon numero mistä "löydätte" sen .
Löydetty jo 13/7, vasta tänää 18/7 laitettu nettiin.Tosi asiakasystävällistä.
Katsokaa kuva ehyläisten kotisivulta. Ei taaskaan sukupuolta ilmoitettu. - Sohantie Eurajoki
Taas löytynyt kissa Raumalta. Minun tietääkseni ja puh luettelosta katsoessani tuttuni osoitetta se löytöpaikka SOHANTIE on Eurajoella. Tie joka Sorkan kylästä vie Olkiluodontielle.Mittaa silläkin on yli 3 km. Laittakaa vaikka lähin talon numero mistä "löydätte" sen .
Löydetty jo 13/7, vasta tänää 18/7 laitettu nettiin.Tosi asiakasystävällistä.
Katsokaa kuva ehyläisten kotisivulta. Ei taaskaan sukupuolta ilmoitettu.
- eläinsuojelua?
Ehyläisille. Olisiko parempi ollut lopettaa ne tiineet kissanartut, olisi tullut kärsijöitä vähemmän?
Teillä on nyt 9 kissanpentua, joku tiine kissa ja 7 muuta kissaa.
Olette viime vuonna lopettaneet / lopetuttaneet 8 kissaa, mikä niissä oli vikana?
Sekö, että ne olivat haasteellisia edelleen sijoitettaviksi, niinkuin tänä päivänä hienosti ilmaistaan?
Tottakai on helpompaa myydä ne uudet suloiset kissanpennut kuin jonkun vuoden jo eläneet kissat.
Onko se teidän"eläinsuojeluanne", että valkkaatte joukosta ne mistä saa varmasti hintaa?
Eihän kuulemma kukaan oikein maksaisi omaakaan kissaansa pois hakiessaan mitään. - kesälomatko???
Rauman Voiluodolta löytynyt 20.7 musta kissa.Ilmoitetaan vasta 23.7
Aivan vähän valkoista rinnassa.(niin vähän ettei kuvassa näy) Ehyllä tämäkin.
Laitettu tänne vasta tänään 23 pv iltapäivällä.
Sanotaan herrojen kiireiden olevan hitaita, sama pätee näemmä ehyläisiinkin.- UUsi säie
Hei voisitko perustaa uuden säikeen näille löytyneille eläimille.
Tämä kun alkaa olla turhan pitkä, eikä jaksa aina selailla alas...
Nimeä se pelkästään aiheen mukaan, ja toivottavasti siihen ei sitten laiteta mitään lasten mölinää...
- vihreä pyörylä
Kyllä te tästä hyvin löydätte, koska tässä on aina uusissa löydetyissä tuo vihreä merkki.
En minä tänne voi muita laittaa kuin nuo mitkä ehyläiset laittavat, vaikkakin usein paljon jälkikäteen.
Menkää Ehyn sivuille, kyllä he siellä sopimuksen mukaan joutuvat ne löydetyt pitämään sen 15 vrk.
Jos ei enää ole, ovat vissiin päässeet kotiinsa, tai lopetettu.
Huomasitteko n. viikko takaisin yrittivät muuttaa näitä palstojen ulkoasua, onneksi palasivat tähän totuttuun.
Minä älähdin siitä heti.
Luettavampaa se oli muuten, mutta ei ollut kuin esim eilen klo se ja se ja tänään klo se ja se ja lopuissa edellisissä päivämäärät.
Missään ei ollut tuollaista merkkiä kuin täällä tuo vihreä "uusi" merkki.
Kerroin, ettei kellään voi olla niin paljon aikaa, että kaikki kirjoitukset plaraisi läpi.
Oli varmaan moni muukin valittanut.
Kyllä näistä tuon vihreän pyörylän helposti hoksaa.- Ei pahalla, vaan..
No en minä sitä etteikö noita löytäisi, mutta kun ketjun aloittaja on jo kysymykseensä saanut vastauksen yli vuosi sitten, ja sen jälkeen on kaikenlaista mölinää noin 200 vastauksen verran, eivätkä nämä sinun viestisi liity mitenkään alun kysymykseen, eikä Eeron elukoihin......
Niin laittaisit oman aiheen, jossa olisi asiaasi liittyvä otsikko, niin joku saattaisi jopa tajuta mitä asiaa yrität ajaa.
Mutta jos haluat jatkaa tätä ylipitkää ketjua omilla ketjuun mitenkään liittymättömillä asioillasi, niin minkäs minä sille voin...
Uuden ketjun voit nimetä vaikka "Ehyn löytöeläimet", niin johan tajuan minäkin mitä sieltä löytyy.
- en onnistu
Aloita sinä, mutta laita otsikko Rauman löytöeläimet.
Nytkin on löydetty 2 koiraa jo eilen 24/7.
Aamulla vielä eivät olleet sivuillaan.
Toinen bordercollien oloinen mustavalkoinen ja toinen ruskea, olisiko joku karkea/pitkäkarvaisen mäyräkoiran näköinen.
Taitavat olla seropeja.
Kuva niin yläviistosta otettu, ettei oikein kokoa tiedä.
Minulle herjaa tämä netti,"Palstaa ei valittu", en ymmärrä mikä se palsta olisi, kun Raumalle yritin.
Minä seuraan vaan näitä raumalaisia , yleensä. - Ehyllä löytiksiä
Hei Euralaiset ja Eurajokilaiset käväiskää Ehyn sivuilla.
Pieni poikakissanpentu E-joellta Petäjätieltä löydetty.
Eurasta taaskaan ei mainintaa sukupuolesta, näyttäisi vähän vanhemmalta kolliherralta. - Säkyläläiset
Säkylän Korven-Pyhäjoentieltä löydetty mustavalkoinen kissanpentu.
Ehyllä - Euralaiset huom.
Eurasta Nikkarintieltä löydetty n 1/2 v tyttökissa.
Ehyllä.
Siellä Eura -Säkylä suunnalla näyttää olevan nyt agentit liikkeellä.
Eikö tosiaan maillakaan saa enää kissat liikkua hiirestämässä? - euralaiset
Eurasta Loukostenjärven rannalta löydetty iso musta leikkaamaton kollikissa.
Kaulan alla valkoista. Hakekaa Ehyltä.
Voi olla jonkun raumalaisenkin kissa , jäänyt kesämökin nurkkiin. - EURALAISET huom
Taas on jonkun euralaisen kollikissa, yleisväriltään musta, naamassa valkoinen kolmio, silmien ylle ulottuv ja, valkoinen vasen tassu,(toista tassua ei tainnut näkyä kuvassa) näyttää olevan ja valkoista niskassakin .
Haettu jostain Euran Korvenkulmantieltä.Paikka jossain syrjässä, koska ei edes puhelinluettelon kartassa näy.
Onko tosiaan noin kova tarve hakea kaikki maakunnan kissat Irjanteelle. Kyllä kissa kotiinsa osaisi ilman teidän rahastustannekin. - Väkkärä-Hankkila
Eurajoen Väkkärästä ilmoitti Ehy löytäneensä ison kissan .Jo eilen oli kuva Ehyn sivuilla.Katso onko omasi tai naapurisi kissa ja hae pois.
Voi olla kauempaakin , vaikka Sorkan nurkilta.Kissathan kulkee... - kaikenlaista touhua
Tuo edellinen kissa pääsi varmaan heti kotiin, jos eivät lopettaneet sitä?
Kiukaisista löydetty kissa, katso Ehyn sivuilta.Eivät muuta selitystä antaneet, kuin että on kissa.Mistähän kulmilta Kiukaisista?
Säkylästä joku ollut matkalla Turkkuseen ja vienyt löytämänsä kissan, leikkaamattoman kollin, Turun löytöeläinkotiin. puh. 050-5546394
Katso jos on omasi.Kuva Ehyn sivuilla. - Kauttualaiset
Kauttualta löydetyy kissa.Katso Ehyn sivut
- Eurasta löytynyt
Eurasta Viljasentieltä löydetty tyttökissa.
Katso Ehyn sivut.
Kuva kertoo millainen? - Kiukaislaiset
Euralaisesta ei olekaan mainintaa sukupuolesta vaan kauttualainen on tyttökissa.
Kiukaisista on sieltäkin roudattu kissa, vain kuva ei sukupuolta mainittu. - EURALAISET
Euralaiset pitäkää huolta kissoistanne.
Siellä Eura-Kiukainen- Kauttua- Säkylä suunnalla ovat näköjään agentit liikkeellä.
Raumalla homma pelaa jo aika hyvin, eivät paljoa saa kissoja napattua.
Ovatko nämä ehyläiset niin kaupunkilaisia, etteivät ymmärrä kissoja mailla tarvittavan hiirestämään?
On niin hemmetin hyvinvoivan näköisiä kotikissoja teidän " löytyneet palstallanne", etteivät ne mitään kulkureita ole.
HÄLYYTTÄVÄÄ LÖYTÄMISTÄ.
Käykää Ehyn sivulla katsomassa, oma tai naapurinne kissa voi olla siellä silloin, kun tavan mukaan huhuilette sitä kotiin. - PANELIALAISET HUOM
Kuten sanoin tuolla suunnalla on agentteja.
Paneliasta on nyt roudattu taas jonkun kotikissa, leikkaamaton kolli.Katsokaa Ehyn sivut, siellä kuva.
Tieto on tiukassa Ehyllä. Eivät kerro mistäpäin laajaa Paneliaa ovat kollin saaneet? - Rikantila Saarentie
Eurajoen Saarentieltä löytynyt tyttökissa.
Ehyllä, kuva sivuilla.
Onko kissasi siellä? - Eura Kprpiniitynkaar
Eurasta Korpiniitynkaaresta löydetty kissa, kuva sivuilla.
EHY:llä.
Kissa näyttää olevan muhkea, musta, tassut valkoiset ja kuonon alaosa ja rinnus valkoinen.
Ps. Sinne Ehylle tiedoksi, että joku ei osaa laittaa erisnimien alkuun isoa kirjainta. - H-lahti..Panelia
Honkilahdesta Alhontieltä löytynyt kissaEhyllä sivuillaan kuva.
Näyttäisi olevan viininpunainen kaulapanta kaulassaan.
Paneliasta Ellankujalta kissa .Kuva Ehyn sivuilla. - Mannilalaiset kissa
Löydetty Alhontieltä Mannilasta kuvan kollikissa, näin lukee Ehyn sivulla kuvan ja puh no:n kera.
Kaunis hiirenharmaa, ei mikään kulkuri.
Valkoista kuonon alaosasta alkaen rintaan.
Taas on napattu jonkun kotikissa.On se pirua kun ei kissat saa mailla hiirestää vapaana.
Käyk te hakemas tuan ilveksenki ko tosa meijän nurkis pyörii, teenk mä loukun, otan kii ja tuan teil. - EURASTA LÖYDETTY
Kiukaisten Eurankoskelta löytynyt tyttökissa 20.12.2012.
Ehyn sivulla kuva ja puh no, mistä voi tiedustella.
Kissa on musta selästään silmien yläpuolelta alkava kolmionmallisesti valkoinen alue, joka käsittää rinnan, vatsanaluksen ja tassut.
Kissalla on kuin tumma "mantteli" yllään.
Missä muuten on Kiukaisten Eurankoski.Google ei tunnista, tarjoaa Kiukaisten Eurakoskea.- von Lagerbom
Oikea nimi on Eurakoski eli Kiukaisten keskusta-alue.
- Kiukainen Torpantie
Tänään 04.02 ilmoitetaan Ehyn sivuilla löydetyn Kiukaisten Torpantieltä kissa.
Kolli,. väri harmaa, leikkaamaton . - Olkiluodontieltälöy
Olkiluodontieltä löytynyt kuvan tyttökissa.
Sellainen ilmoitus Ehyn sivuilla.
Kissa on helppo tunnistaa värityksensä puolesta.
Onko mahd omanne tai naapurien kissa.
Millä paikkeilla on ollut löytöpaikka, kun Olkiluodontie on12-14 km pitkä, riippuen mitä kylttiä katsoo?
Oliskohan taas siivoslaisia ? - eikö loma loppunut?
Kiukaisten Torpantieltä löydetty kolli vielä Ehyllä.Harmaa...
Euran pelimanninkujalta löydetty kissa, kissa ilmeisesti eivät osaa katsoa sukupuolta.
Tää on raidallinen.
Menevät kohta myyntilistalle. - mietinpä vain
Tiesittekös muuten että EHY:llä ei ole tällä hetkellä (eikä ole pitkään aikaan ollutkaan) talossa koulutettua eläintenhoitajaa? Käsittääkseni tälläisessä toiminnassa pitäisi sellainen kuitenkin olla. Toiseksi: Tiesittekö että suurin osa mm.lahjoitetusta koiranruoasta päätyykin EHY:läisten omien koirien kuppeihin, koska jokainen "työntekijä" ottaa mukaansa ilmaista koiranruokaa omalle muffelle syötettäväksi. Muutenkin paikka on nykyään lähinnä "työntekijöiden" kahvitupa jonne tullaan seurustelemaan ja jokainen ottaa tietysti oman koiransa mukaan jotta ne voivat leikkiä keskenään.... Pistääpä vaan miettimään että kuka on se taho jolle tästäkin ilmoittaisi?
- kukaan ei valvo
Valvontaeläinlääkäri, hänelle sopimuspaperi ja joku kaupungin asasta vastaava virkamies mukaan käynnille EHY:yn.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli305822Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144374Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403247IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm522961Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3391559Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861338- 661301
Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2321206- 791169
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul4011161