Olenko työkykyinen jos minulla on aivovammanjäkitilasta 50% invaliditeetti ja
jatkuva sairasloma jossa lukee täysintyökyvytön sekä opiskelukyvytön!
Kongitiiviset vaikeudet ovat vaikea-asteisia.On minulla myös siihen lisäksi tinnitus,niskavamma jossa juurikanavan,selkäydinkanavien ahtaumaa ja välilevynpullistuma!?
Kelpaisinko vielä töihin ja ottaako mua kukaan kantaakseen vastuun?
vastuu kysymys?
7
157
Vastaukset
- kela
Moi,
Jos hoitava lääkäri on arvioinut sinut pysyvästä työkyvyttömäksi voi Kelasta ja työeläkelaitoksesta hakea työkyvyttömyyseläkettä hakemuksella ja lääkärinlausunnolla.
Tarvittaessa lisätietoja eläkeasiaan liittyen Kelan palvelunumerosta:
020 692 202
Työeläkelaitoksen työkyvyttömyyseläkkeestä lisätietoa:
http://www.työeläke.fi/Page.aspx?Section=39104
Terveisin Kirsi Kelasta- työkykyinenkö
Kyllä on paperit siitä ja olenkin hakenut mutta kaikki ovat tulleet vajaanviikon sisällä takas bumerangina hylkynä,jossa vastaus ei mitään uutta että päätöstä voitais korjata,
tämän asian johdosta eduskunnanoikeusasiamies onkin hyvin kiinnostunut tästä asiasta mut en ole voinut viedä hänelle tätä vielä ennen kuin kaikki päätökset ovat tulleet.
Mä oon sit vissii kelan mielestä työkykyinen vaikka muistikin on välillä kuin demetia potilaalla,arvaatte varmaan onko hauskaa elämä ilman rahaa!
- työkyinenkö
olisin kiitollinen jos hieman saisin vastausta tähän!
- kela
Hei,
olen pahoillani tilanteestasi. Valitettavasti pystymme tällä palstalla vastaamaan vain yleisen tason kysymyksiin, jotka liittyvät työttömyysetuuteen. Koska kysymyksesi on henkilökohtainen, sinun kannattaisi olla yhteydessä palvelunumeroomme 020 692 202, jossa pyrimme mielellämme auttamaan sinua.
Ystävällisin terveisin,
Kirsi Kelasta - työkykinenkö
EIKÖS TÄÄ OO VÄHÄ NIIN KUIN YLEISTASON KYSYMYS JA EIKÖ TÄMÄKIN ANNA
TOISILLE SAMASSA TILANTEESSA OLEVILLE VASTAUSTA HEIDÄN PULMIINSA?
KYSYMYS KUULUUKIN EIKÖ LÄÄKÄRIN TEKEMÄLLÄ DIAGNOOSILLA OLE MITÄÄN PAINOARVOA KELALLA TAI TYÖKKÄRISSÄ ISTUVALLE NAISVIRKAILIJALLE,ONKO TÄÄ NAISVIRKAILIJA PÄTEVÄMPI PÄÄTTÄMÄÄN TYÖKYKYNI TAI KOULUTUSKYKYNI?
MINÄ HALUAN SUORAN VASTAUKSEN ENKÄ MITÄÄN KIEROILUA !
KUKA SIIS KANTAA VASTUUN JOS MEEN TÖIHIN JA OTTAAKO MUT KUKAAN TÖIHIN JA SAANKO SIIS SALATA LÄÄKÄRIN KIRJOITTAMAN LAUSUNNON ??????
miksi kelan virkailija voi kääntää lääkärin kirjoittamat oireistot niin ettei niitä ole edes minulla todettu vaikka on mustaavalkoisella?
ihmeparantajatko siellä istuvat???? - nnji9-
"ONKO TÄÄ NAISVIRKAILIJA PÄTEVÄMPI PÄÄTTÄMÄÄN TYÖKYKYNI TAI KOULUTUSKYKYNI?"
Virkailija ei tee päätöstä,sen tekee eläkelaitos(lääkäri).- työkykyinenkö
niinhän sä luulet,mun tapauksessa ei ainakaan paperit oo ees kerinny meneee lääkäkärille!
nimittäin jos itte postitin paperit kelalle maanantaina ne tuli takas torstaina saman virkailijan allekirjoittamana!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .794468Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503105Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631353091Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4002179Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2191296Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111203- 761197
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301064- 631056
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111983