MIten paljon rokotukset tulevat maksamaan? Varsinkin se ensimmäinen oma kustantama rokotus?
Olemme miettimässä mäyriksen ottamista mutta haluasin tietää vähän eläinlääkärikuluja ennen sitä..
Rokotukset!
3
218
Vastaukset
- rokotukset kunnossa
Rokotukset maksaa n. 100 euroa, joihon kuuluu rokotus penikkatautia ja rabiesta vastaan 12 viikon iässä sekä tehoste 16 viikon iässä. Näiden jälkeen koira rokotetaan yleensä 2 vuoden välein, nylyään taitaa olla jopa 3 vuoden välein. Metsästyskäytössä oleva koira suositellaan rokotettavaksi vuoden välein. Korjatkaa, jos jotain jäi sanomatta :)
- Tarkennus...
Rabies tulee vasta 16 viikkoisena - ei 12. Metsästyskäytössä tuo vuoden välein suositus tarkoittaa lähinnä rabiesrokotusta, joka luolakokeissa ja metsästyksessä on itse asiassa pakollinen vuoden välein. Muuten OK.
Mutta jos pelkklä rokotusten hinta on tällä hetkellä suurin kysymys, niin suosittelen ottamaan aikalisän ja selvittämään mitä kaikkea muita menoja ja velvollisuuksia koiran hoitoon, lääkintään ja omistamiseen liittyy.
Rokotuskustannukset on vain pisara meressä. - juliaellen
meillä rokotus maksaa 45 € eli ei paha.. tosin ostan aina matolääkkeet samalla eli 49.. € eikä todellakaan paha hinta..(::
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j492338- 262213
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271545Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!161534- 1241447
- 191093
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71984Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut117954Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad89944Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333883