pohjalla, kauanko tätä kuoppaa vielä kaivan.. ajatukset palaa aina sinuun..
Aika
29
230
Vastaukset
- Ahaa ..
Mikäs hänessä nyt niin kummoista on ?
- !!!
VASTAAMATTOMUUS!! Virtuaaliukkelit ei pahemmin vastaile.
- Juu, ei ne
vastaile, nehän leikkii täällä naikkostensa kanssa, onhan toi nähty. Se riittä niille.
- falling star
Juu, ei ne kirjoitti:
vastaile, nehän leikkii täällä naikkostensa kanssa, onhan toi nähty. Se riittä niille.
En leiki kun lääkärileikkejä. Kohta ulostaudun ja juon itseni mukavaksi, ranskalaistyylinen seitinohut iltapäiväkänni.
Todella pessimististä ja ikävää kommenttia.
Toivon ettei kukaan leiki teidän kanssa, minä en leikkisi koskaan hänen kanssa. - falling star
falling star kirjoitti:
En leiki kun lääkärileikkejä. Kohta ulostaudun ja juon itseni mukavaksi, ranskalaistyylinen seitinohut iltapäiväkänni.
Toivon ettei kukaan leiki teidän kanssa, minä en leikkisi koskaan hänen kanssa.ei perhana, puhuin itseni pussiin...
- - Joku vaan -
falling star kirjoitti:
ei perhana, puhuin itseni pussiin...
Niin, olethan sinä satuttanut ja leikkinyt, sen näkee viestistäsi kyllä.
Niitä pahimpia palstapellejä, mutta ansaitseeko se sinun hän laistasi käytöstä.
Oletko koskaan miettinyt ? - falling star
falling star kirjoitti:
Sanotaan vaikka "leikiksi".. tarkoitus on kuitenkin viedä ne leikit reaalielämään
Kulta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - Ei hemmetti >>
falling star kirjoitti:
Sanotaan vaikka "leikiksi".. tarkoitus on kuitenkin viedä ne leikit reaalielämään
Kulta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Näytitpä taas todellisen luontosi >> kuka vaan on kulta sulle.
- - Joku vaan -
falling star kirjoitti:
Kulta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Sorry, mun kulta ei oo täällä vaan irl mutta sen verran sanon että melkosen työn joudut tekemään että joku enään ottaa sua vakavasti, sen verta pahaksi näyttää leikki päässeen.
- falling star
Ei hemmetti >> kirjoitti:
Näytitpä taas todellisen luontosi >> kuka vaan on kulta sulle.
Siis mitä hemmettiä tarkoitat:/) Onko sulle kuka tahansa täällä kultasi, vaikka et tiedä aloittajaa millään varmuudella.
Mulla on yksi mielitietty. Eikö tämä ole vähän palstojen henki, liikaa ei paljasteta. - höp öhöpö
- Joku vaan - kirjoitti:
Sorry, mun kulta ei oo täällä vaan irl mutta sen verran sanon että melkosen työn joudut tekemään että joku enään ottaa sua vakavasti, sen verta pahaksi näyttää leikki päässeen.
ei, ei helvata... selvä. Tuntemattoman kommentti ei tässä liikuta. Vakavasti, mitä höliset.
- Ei tokikaan
falling star kirjoitti:
Siis mitä hemmettiä tarkoitat:/) Onko sulle kuka tahansa täällä kultasi, vaikka et tiedä aloittajaa millään varmuudella.
Mulla on yksi mielitietty. Eikö tämä ole vähän palstojen henki, liikaa ei paljasteta.Miten ihmeessä tuollaista olet päähäsi saanut ? Jos sulla on yksi mielitietty niin miten silloin kullittelet ketä hyvänsä ????
Ei täällä tarvitse mitään paljastaa mutta ei täällä tarvitse vieraita ihmisiä kullaksi kutsua - jos ei halua laikkiä niinkuin sinä näytät tekevän. - Aika paohjalla sitä
falling star kirjoitti:
Mulla on yksi mielitietty. Eikö tämä ole vähän palstojen henki, liikaa ei paljasteta.sillon on kun kykenee kullaksi kutsumaan ketä vaan.
- falling star
Aika paohjalla sitä kirjoitti:
sillon on kun kykenee kullaksi kutsumaan ketä vaan.
Kaikki kirjoittaa ajatuksiaan siitä ketä ajattelee. Pitäiskö laittaa selvät tunnisteet?
Siitäkö nyt on kyse.. kuinka moni täällä niin tekee. - Nainen täältä
falling star kirjoitti:
Toivon ettei kukaan leiki teidän kanssa, minä en leikkisi koskaan hänen kanssa."ranskalaistyylinen seitinohut iltapäiväkänni."
- falling star
- Joku vaan - kirjoitti:
Niin, olethan sinä satuttanut ja leikkinyt, sen näkee viestistäsi kyllä.
Niitä pahimpia palstapellejä, mutta ansaitseeko se sinun hän laistasi käytöstä.
Oletko koskaan miettinyt ?Mistä nyt puhut?
- tekohienostelija
Nainen täältä kirjoitti:
"ranskalaistyylinen seitinohut iltapäiväkänni."
ja sit se heti seuraavas lausees viljelee v-tyyliä, aikas kornia!
- falling star
falling star kirjoitti:
Siis en leiki, yksi muiden joukossa täällä vain.
- incontrol
falling star kirjoitti:
Toivon ettei kukaan leiki teidän kanssa, minä en leikkisi koskaan hänen kanssa.Ei, vaan Lahtelaistyylinen sementinohut umpihumala
- IHHAHAAIHHAHAA
Paljastit olevasi leikkivä porsas.
- ap
Kuule! aivan vitun sama.
- falling star
ap kirjoitti:
Kuule! aivan vitun sama.
ja kukahan esiintyy aloittajana?
- samassa kuopassako?
Tiedän tunteen ja se on vaikeaa ... pyörin itse aika ajoin samassa pinteessä.. yritän pitää itseni kiireisenä niin en miettisi aikaa mitä oli..
- Kiitos nauruista :))
Palstojen leikkivät k*sipäämiehet !!
- olen myös n
Tarviiko sitä ottaa niin tosissaan? Ihmettelen?
- häh ?
olen myös n kirjoitti:
Tarviiko sitä ottaa niin tosissaan? Ihmettelen?
no sehän sanokin nauraneensa, niinku mäkin noille v ... äijille.
- kultainentähti onpop
häh ? kirjoitti:
no sehän sanokin nauraneensa, niinku mäkin noille v ... äijille.
No en ymmärrä miksi niitä miehiä pitää sanoa v... äijiksi. Nehän on meidän ihania kultiamme, joita tarvitsemme ja eniten sitä yhtä, omaa kultasta tähtimiestä :D
Positiivisuus on pop - Ohhohh
kultainentähti onpop kirjoitti:
No en ymmärrä miksi niitä miehiä pitää sanoa v... äijiksi. Nehän on meidän ihania kultiamme, joita tarvitsemme ja eniten sitä yhtä, omaa kultasta tähtimiestä :D
Positiivisuus on popkuka tarvii miestä jolle nettileikki palstojen naisten kans on pop ? sinä ?
- kultainentähti onpop
Ohhohh kirjoitti:
kuka tarvii miestä jolle nettileikki palstojen naisten kans on pop ? sinä ?
No, onneksi on myös live-elämää :D
Jälleen, en ymmärrä miksi täytyy ottaa niin tosissaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h92781Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062621Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv182317Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491894Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141473- 321463
- 1771173
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011154En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711005Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81958