Hei
Onko ihan normaalia että kuukautisten yhteydessä ilmenee oksettavaa, etovaa oloa ja pahoinvointia? Raskaus mahdollisuutta ei ole, eikä mahataudin (vaikka norovirusta perheessämme tällä hetkellä onkin, minulla ei voi olla sitä sillä se alkaa nopeasti, nyt paha olo kestänyt 2 päivää ilman oksentamista tai ripulointia), sillä kyseinen oksettava olo menee aina välillä ohi.
Ei kovin kiva vaiva jos alkaa jatkuvasti näin olemaan, koko elämä edessä, olenhan vasta 17 vuotias.
kuukautiset + oksettava olo
4
10764
Vastaukset
- ..-...-..
Et kerro onko sinulla kipuja, ainakin niihin voi liittyä noita oireita.
http://www.poliklinikka.fi/naisten-kanava/artikkelit/6568938 - kipu tai noro
Itselläni se etova olo liittyi migreeniin, joka tuli kuukautisten aikaan.
Etova olo voi liittyä kaikkeen kipuun. Et kerro, onko muita oireita.
Norovirus voi olla hieman erilainen sinulla kuin muilla. - joopp
Ihan sama juttu minulla. Ennen kuukautisten yhteydessä on vain ollut järkyttävää vatsakipua ensimmäisinä päivinä vuodon alusta mutta nyt on tullut pahoinvointikin mukaan joka ei kyllä tule ihan joka kerralla, mutta vatsakivun kanssa samaan aikaan jos tulee.. itse tosin meinaan yökätä aina
Kai se on normaalia, kuukautiskivut on kaikilla vähän erilaiset. Kestettävä se on kai - jdfagfdh
Tuttua. Ikävää, mutta ajoittainen riesa kuukautisten aikaan. Joka kuukausi ei ole pahoinvointia, mutta useamman kerran vuodessa kuitenkin. Veikkaisin että johtuu lihaskrampeista ja siitä että hormonitasot sekoilevat.
Jos on ihan mahdoton olo niin kannattaa puhua gynelle tuosta. Osa e-pillereistä voi olla sellaisia jotka vähentävät tuollaisia ikäviä oireita. Mutta aika normaalia ja yleistä. Useampi kaverini on kertonut kokevansa samaa kuukautisten aikana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta643225Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433087- 422447
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa992180- 311903
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271800- 481616
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851405- 391290
- 811132