Hei,
Haen ensimmäistä kertaa teollista muotoilua lukemaan, yllätyksekseni sain kutsun valintakokeisiin vaikken käyttänyt paljoakaan aikaa ennakkotehtäviin.
Osaisiko joku kertoa mitä viimevuosina on pääsykokeissa ollut, millä tehtävillä olleet suurimmat painoarvot, voiko ruosteessa olevaa piirtotaitoa paikata joissain muissa tehtävissä?
Hämmästystä herätti kutsun mukana tullu lista tarvittavista välineistä :D
Turku AMK - Teollinen muotoilu
2
416
Vastaukset
- dahlia90
Mulle taas tuli kutsu Turun AMK:n vaatetusmuotoiluun. :) Itseäkin vähän hämmästytti, että pääsin valintakokeisiin, kun mielestäni omat ennakkotehtävät eivät olleet mitenkään hyviä. Se mikä minua taas ei yllättä, on juuri tuo tarvikelista. Olen niin tottunut siihen, että aikasemmissa kulttuurialan pääsykokeissa on aina ollut samanlaiset listat. No toisaalta parsinneulaa en ole vielä missään tarvinnut. :D Milloin sun pääsykokeet on? Minun ovat 31.5 - 1.6. Toivottavasti eivät karsi vielä noiden päivienkin aikana, niin kuin jossain muotsikassa... Onko ketään muuta vaatetusmuotoiluun hakijaa? Vinkkejä vaatetusmuotoilun pääsykokeisiin?
- HH91
Aloittaja tässä, eivät kuulemma karsi sen 2 päivän aikana, mitä muutamalta aiemmin hakeneelta kuullut. Kaikkien muotoilun linjojen kokeet ovat samoina päivinä Turussa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2464041Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1272333Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822006- 1411481
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37950Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein128949- 77939
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!331860Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8857J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62780