Lapin nainen

Hannun ystävä

Minulla oli myös eräs vanha tuttava jonka kanssa vaihdoimme kommentteja netissä, mutta sepä ei sopinut punatukkaiselle punkerolle joten hän teki niin että emme voisi saada yhteyttä. Siinä oli kova mustasukkaisuus kysymyksessä ja toisen kontrolli tarve ja mielikuvituksen tuoma haamu teki tepposensa, hän pelkäsi meidän YSTÄVYYTTÄMME vaikka emme edes ole tavanneet melkein neljäänkymmeneen vuoteen ja emme aikaisemminkaan ole olleet yhdessä kuten pari vaan kuten kaksi ystävää. Mutta nyt on sitten niin että meillä on salainen yhteys, soittelemme toisillemme hänen selkänsä takana sillä meidän ystävyyttämme ei katkaise mustasukkainen nainen. Joten se mitä hän pelkäsi on nyt sitten ajankohtainen asia, siis salailu ystävästä jota ei heitetä laidan yli.Tämä mies on kertonut tapauksia naisestaan ja minä en jaksa käsittää että hän vapaaehtoisesti haluaa jatkaa, ja minun puolisoni tietää asian ja ihmettelee että onko nainen psykopaatti kun pelkää ystäviäkin. Joten hyvin on matalalla ihmisen kunnioitus kun vapaus vaihtaa mielipiteitä on mustasukkaisen naisen päätettävissä. Ja sitten vielä kun piti hänen ankkia salainen kännykkäkin että voisi soittaa, sillä tavallinen puhelin on myöskin kontrollin alaisena.

15

406

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eräs nainen vaan

      no tuo ei kaikille mene läpi ,että teillä olis vaan ystävyys suhde..jos salaa pitää yhteyttä pitää ja hommata salanen puhelinkin niin älä lässytä ja valehtele itselles.sinä haluat toisen naisen miehen,mutta se mies ei halua sinusta kun hetken hempukan eikä jättäisi vaimoaan sun takia.tämä on kylmä totuus.hommaa elämä

      • Hannun ystävä

        Ei kai se voikkaan mennä läpi ihmiselle joka on sellaisella tasolla ettei voi uskoa että sitä on vaan tavallista ystävyyttäkin joka perustuu nuoruuden aikoihin. Ihminen joka itse on falski ei voi ymmärtää että sitä on muutakin elämässä kun seksuaaliset yhteydet, siis aito pitäminen toisesta ihmisestä. Jos olisin halunnut tämän miehen aikoinani niin olisin yrittänyt saada hänet, mutta ystävyys on ihan eri asia kun rakkaus suhde. Minulle riittää mainiosti oma mieheni jota rakastan sydämmen täydeltä. Mutta ystävät, varsinkin nuoruuden aikaiset ovat yksi lenkki elämässä joka on tärkeä, ja vaan epäkypsä kouluttamaton ihminen tekee siitä jotain muuta, omien kokemuksiensa mukaan. Salainen puhelin siksi ettei mustasukkainen ihminen enää sekaantuisi asioihin jotka ovat ajalta jossa hän ei ollut edes mukana, mutta katsoo olevansa kyllin hyvä veistelemään toisen ystävät pois ja on onnistunutkin siinä monen kohdalla. Joten pakko pitää salaa yhteyttä silloin kun sen seurauksena on psykopaattisen ihmisen tunnekuohut ja aiheettomat epäilyt, ja mustasukkaisuus joka on sairautta, ystäväni haluaa sen olevan näin kunnes tietää onko paras olla vapaa kahleista vai jäädä niihin.


      • MURSU MIKÄ MURSU

        Eräälle naiselle, näytit selvästi millainen ajatusmaailma sinulla on, salaa pitää pitää yhteyttä että mies raukka saisi rauhan elämälleen, ja mitä kieltä, "Tuo ei kaikille mene läpi" mistä sen pitäisi mennä läpi sen ymmärrän että sinä et voi käsittää että ihmiset voivat olla vaan YSTÄVIÄ, siis ihmiset jotka pitävät toisistaan sillä sinunlaistesi ihmisten päässä liikkuu vaan yksi asia. Raukka olet , Ja olen ihan varma minkä koulutuksen olet saanut, sillä typerä puheesi sen paljastaa. Ymmärrän jos itse ajattelet miehistä joita tapaat että siinä on hyvä sänky kaver, mutta älä sekaannu pikku aivojasi vaivaamaan liian suuriin sinulle käsittämättömiin asioihin.


      • mitä,missä, milloin

        eräs nainen vain. sinulla näyttää olevan hyvin kierot käsitykset ihmis suhteista, se olet sinä joka lässytät mielestäni, ei ole ihme jos maailmassa on niin paljon pahaa kun tuollaiset mielipiteet vielä nykäänkin on esillä, ja ei ymmärretä että oikea ystävyys on todellista pitämistä toisesta ihmisestä ilman SEKSIÄ. Mutta sinun tasoisella ihmisellä ei tietystikkään ole sellaisesta harmaata aavistusta kun jo lapsesta asti on tuuditettu päähän että miehet ja naiset eivät voi olla ystävi sillä siinä on silloin "JOTAKIN" ei voi kun sääliä metsässä kasvanutta pöllöpäätä, kun hänellä on hyvinkin likainen mielikuvitus, ja niinhän se on että miten itse elää ja ajattelee niin luulee että kaikki elävät samalla lailla. Ja tämä mies kyllä hakee hempukkansa muualta siis ei minun luotani sillä minä olen vaan YSTÄVÄ mutta aina saanut kuulla kuitenkin kaikki romanssit mitä ystävälläni on ja hän tietää kaiken minusta. Kun on YSTÄVÄ


    • myös tietävä

      Eräälle naiselle
      Luulisi että elämme 100 vuotta taaksepäin kun lukee sinun viestiäsi. Onko niin että moraali on niin alhaista sinun piireissäsi. Hetken hempukka ja syyte valehtelemisesta, sitä se tekee kun kehitys on jäänyt 15 vuotiaan tasolle. Ja kukaan ei ota toisen miestä, sillä mies ei ole jokin tavara jota vaan nostellaan sinne sun tänne, jos kaksi ystävää jotka ovat jakaneet toistensa kanssa murheet ja ilot nuoruudessa haluavat vaihtaa kuulumisia niin mielestäni siinä ei pitäisi olla mitään pahaa. Ja vielä syytös että haluaa toisen naisen miehen, jo on matalalla tossut sinulla raukalla, vai luuletko ottavasi sekundääriä voittoja jotenkin, ei onnistu sinun rahkeillasi. Kirjoituksesi näytti vaan miten kehittymätön ja alhainen ihminen voi olla omassa niin PIENESSÄ maailmassaan.Ja tälle ystävälle, silloin kun on sivistynyt niin sitä ei voi ymmärtää että on ihmisiä vielä tällä vuosisadalla jotka takertuvat omien ennakkoluulojensa verkkoon. YSTÄVYYS KUNNIAAN.

    • jjjdjdjdjd

      Yritin Google-kääntäjällä suomentaa, mutta ei onnistunut?

      • shytrokjid juydh

        Sinulle googletin kääntäjänä epäonnistunut, järki hoi äly älä jätä


    • yhden vaimo se punke

      tämä punatukkainen punkero
      ei tykkää siitä, että mies netin kautta
      kirjoittelee jollekin vieraalle naiselle.
      Jos nainen olisi rehellinen aikeissaan
      niin uskaltaisi puhua molempien kanssa,
      mutta kun ei uskalla niin herää eipäilys onko
      jotain muuta
      Jospa hankkisit uuden ystävän itsellesi
      uuden Hannun tai Juhan kumpi se oikea nimi olikaan?

      • Seliseliseli

        Lapin nainen, miksi piti tänne oikein tulla mainostamaan ystävyyttäsi Hannuun?

        Toivotko salaa, että se Hannun "punatukkainen punkero" näkee kirjoituksesi, seuraa Suuri Riita jonka seurauksena Hannu ja punkero eroavat ja sitten Hannu hakee lohdutusta sinun sylistäsi?

        Naisen ja miehen "ystävyydessä" on yleensä aina pieni eroottinen vivahde, seksuaalinen jännite, jota tuskin on sinun ja naispuolisten ystäviesi välillä.

        Ja tuskinpa Hannu olisi sitä salaluuria hommannut vaikkapa jonkun Tompan takia, jos punkero vaikka ei olisi tykännyt heidän kaveruudestaan koska Tomppa on esim.kova ryyppäämään ja muutenkin huonomaineinen.

        Sitä vaan nyt leikitään Romeota & Juliaa, että kaikennielevä "platoninen" rakkautenne eli niinkutsuttu ystävyytenne kumoaa kaikki punkerot ja muut esteet tieltään...


      • yhden vaimo se punke
        Seliseliseli kirjoitti:

        Lapin nainen, miksi piti tänne oikein tulla mainostamaan ystävyyttäsi Hannuun?

        Toivotko salaa, että se Hannun "punatukkainen punkero" näkee kirjoituksesi, seuraa Suuri Riita jonka seurauksena Hannu ja punkero eroavat ja sitten Hannu hakee lohdutusta sinun sylistäsi?

        Naisen ja miehen "ystävyydessä" on yleensä aina pieni eroottinen vivahde, seksuaalinen jännite, jota tuskin on sinun ja naispuolisten ystäviesi välillä.

        Ja tuskinpa Hannu olisi sitä salaluuria hommannut vaikkapa jonkun Tompan takia, jos punkero vaikka ei olisi tykännyt heidän kaveruudestaan koska Tomppa on esim.kova ryyppäämään ja muutenkin huonomaineinen.

        Sitä vaan nyt leikitään Romeota & Juliaa, että kaikennielevä "platoninen" rakkautenne eli niinkutsuttu ystävyytenne kumoaa kaikki punkerot ja muut esteet tieltään...

        Sory, mut en tunne Hannua.
        mutta ilmeisesti sinä tunnet kun näin kirjoitit

        :) olen sen se yksi punatukkainen punkero, mutta en lapista
        ihan jostain muualta ....

        mulla yksi mies joten pidä sä vaan Hannusi


      • Humanisti 44
        Seliseliseli kirjoitti:

        Lapin nainen, miksi piti tänne oikein tulla mainostamaan ystävyyttäsi Hannuun?

        Toivotko salaa, että se Hannun "punatukkainen punkero" näkee kirjoituksesi, seuraa Suuri Riita jonka seurauksena Hannu ja punkero eroavat ja sitten Hannu hakee lohdutusta sinun sylistäsi?

        Naisen ja miehen "ystävyydessä" on yleensä aina pieni eroottinen vivahde, seksuaalinen jännite, jota tuskin on sinun ja naispuolisten ystäviesi välillä.

        Ja tuskinpa Hannu olisi sitä salaluuria hommannut vaikkapa jonkun Tompan takia, jos punkero vaikka ei olisi tykännyt heidän kaveruudestaan koska Tomppa on esim.kova ryyppäämään ja muutenkin huonomaineinen.

        Sitä vaan nyt leikitään Romeota & Juliaa, että kaikennielevä "platoninen" rakkautenne eli niinkutsuttu ystävyytenne kumoaa kaikki punkerot ja muut esteet tieltään...

        Sinulle seliseliseli.
        Onpa sinulla psykologiset kirjoitukset , luulet itse niin, kirjoituksesi näyttää ajatustesi tason, mutta se on sinun käsityksesi elämästä, ja kuka sinulta on kysynyt mitään mielipidettä, asiasta josta et ymmärrä mitään. Ja minun sylistäni ei hae kukaan lohdutusta sillä olen omassa suhteessani onnellinen ja se riittää hyvin minulle, ja siksi toiseksi vielä täysin raitis, joten väärää puuta sahaat, pikku raukka. Mutta ystävyys toiseen ihmiseen joka on alkanut jo puoli muksuna on jokaiselle tärkeä, eikä siinä ole mielestäni mitään ihmeellistä, mutta likaiseksi sen tekee likaisen mielikuvituksen omaavat ihmiset. Joten moni muu ystävä vastakkaista sukupuolta oleva on nauranut tälle jutulle puolisoidensa kera, mutta maassa maan tavalla ja sillä tasolla millä ollaan, valitettavasti.


      • hero 84

        Nainen ei muuten ole mitenkään vieras HÄNELLE vaan hyvinkin tuttu.


      • 7by4o0d
        Humanisti 44 kirjoitti:

        Sinulle seliseliseli.
        Onpa sinulla psykologiset kirjoitukset , luulet itse niin, kirjoituksesi näyttää ajatustesi tason, mutta se on sinun käsityksesi elämästä, ja kuka sinulta on kysynyt mitään mielipidettä, asiasta josta et ymmärrä mitään. Ja minun sylistäni ei hae kukaan lohdutusta sillä olen omassa suhteessani onnellinen ja se riittää hyvin minulle, ja siksi toiseksi vielä täysin raitis, joten väärää puuta sahaat, pikku raukka. Mutta ystävyys toiseen ihmiseen joka on alkanut jo puoli muksuna on jokaiselle tärkeä, eikä siinä ole mielestäni mitään ihmeellistä, mutta likaiseksi sen tekee likaisen mielikuvituksen omaavat ihmiset. Joten moni muu ystävä vastakkaista sukupuolta oleva on nauranut tälle jutulle puolisoidensa kera, mutta maassa maan tavalla ja sillä tasolla millä ollaan, valitettavasti.

        Silloin kun ystävyydessä ei ole mitään, niin sen ystävänhän voi näppärästi esitellä myös puolisolleen niin hänkin saa uuden ystävän.


      • tasaarvoako?

        Punkerolle
        Miksi punkeron sitten pitäisi tykätä jos hänen AVO miehellään on vuosikymmeniä kestänyt ystävyys suhde hänen mieheensä kun punkero ei ollut silloin edes vielä kuvioissa mukana , mutta katsoo asiakseen määrätä keiden kanssa mies saa keskustella. Ja mitä se jotakin MUUTA sitten olisi. Jos nämä ystävykset olisivat olleet kiinnostuneita toisistaan siinä mielessä kun punkero pelkää niin totta kai he olisivat lyöneet hynttyynsä yhteen jo 70 luvulla, mutta kun on vaan ollut hyvä kaveruus eikä muuta, mutta kai punkero nyt on onnellinen kun luulee että nämä kaksi eivät pidä yhteyttä, on sairasta touhua.


    • ei toisten vallassa

      Tämä puoliso ei edes halua että hänen miehensä esittelisi tämän vanhan ystävänsä hänelle sillä hän on MUSTASUKKAINEN kaikille naisille ja hän haluaa että hänen miehensä on vaan hänen kanssaan ja katkaisee ystävyys suhteensa kaikkiin vanhoihin ystäviin sillä hän on siinä uskossa että hänen miehensä on uskoton kaikkien kanssa, joka taas todistaa että hän on herkkä menemään itse vieraisiin, miksi muuten niin pelkää mutta jos mies on niin ääliö että antaa hänen määräillä ylitseen niin ei voi kun ONNITELLA.
      Joten kauas on todella pitkä matka

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5369
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4785
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3036
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1804
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1767
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      110
      1744
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1740
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1653
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1581
    Aihe