Olla hänelle hyvä, sanoa muutama hyvä sana, ei kai liikaa vaadittu.
Olla empaattinen, ei tuottaa pahaa mieltä.
Olla tukena kun on sen aika ja se aika tulee kaikille joskus.
Muistaa silloin kun siihen on vielä mahdollisuus.
Olla kiitollinen siitä että hän on olemassa.
Hyvää kesäistä viikonloppua kaikille.
Meille
10
209
Vastaukset
- Juuri näin
Kas siinäpä omaan ajatusmaailmaan natsaava kirjoitus. Niinpä. Minulle nämä ovat sellaisia arvoja myös joita soisin tässä maailmassa viljeltävän enemmänkin.
- Kiitos tästä
Kumpa muistaisi edes yhden kohdan ja noudattaisi sitä.
- Otin tämän
itselleni paperille, kai sain. Kiitos kirjoittajalle.
- Niin paha olla
En ollut hänelle hyvä, koskaan, en sanonut yhtään hyvää sanaa.
En ollut empaattinen, en tiennyt mitä se tarkoittaa.
En ollut tukena kun olisi tarvinnut, mutta hän oli sitä minulle.
En muistanut silloin kun vielä oli mahdollisuus, enään ei ole mahdollisuutta.
Hän on mullan alla.
Hän ei ole enään olemassa, on vain musta suru ja tuska jotka ei koskaan lopu. - niin juuri
kaunista viikonloppua kaikille ja erityisesti kauniin viestin kirjoittajalle.
- Miss Sunshine
Ihana ihminen, ihan
aivan ihana viesti :)
kaunista viikonloppua sinulle... - Sivusta..
Niinpä.. Olisin laittanut lisäyksen omaan kommenttiini siihen ketjuun jossa oli sai laittaa terveisiä kaipaamalleen henkilölle. Mut se oli näköjään poistettu. Joten laitan vaikkapa sit tähän..
Uskon ja toivon ettei hän tekis mitään johtopäätöksiä näiden sivujen perusteella. En tee minäkään.. Hyvissä ajatuksissa hän on edelleen.
Ehkä viestittelen hänelle kun siltä tuntuu..
Ps. Vaikka minulla on salainen numero niin numero näkyy kyllä soittaessa.
Minulta ei ole tämän lisäksi kuin 1 kommentti näillä palstoilla tänään ja sekin on sellainen lähinnä näiden sivujen kirjoituksiin kantaa ottava. Ja tämä saa jäädä viimeiseksi viestiksi, tämän päivän osalta.
t. se nainen jolta ei ole kuin 3 aloitusta näillä palstoilla ja nekin tuolla Järki ja tunteet-palstalla (viimeisin menossa jo 4. sivulla). Ja niin kuin olen jo aiemminkin maininnut, enempää niitä ei tulekaan enää.- kommentti.
Tiedätkö, miksi kutsutaan yksipuolista viestittelyä? Roikkumiseksi. :)
- Sivusta..
Unohtui tuosta et..
On siis kyse tekstiviesteistä.. Ja sellaisesta henkilöstä jonka kanssa olemme aiemminkin viestitelleet. Tiedän hänen sähköpostiosoitteen mut en ole kirjoitellut siihen.
Luulen ettei hän taida näitä sivuja lueskella.. Mut kirjoitinpahan kuitenkin..
Ja tuolle kommentoijalle viittaan kinttaalla.. Siinäpähän.. Pitäköön näkökantansa joka ei edes vastaa todellisuutta.
Tämän enempää (eli nämä 2 kommenttia ja se 1 kommentti siellä yhdessä toisessa ketjussa) en aio tänään kirjoittaa tänne. Nämä palstat ovat mielestäni yksi pannupäiden kokoontumispaikka (lue palstahäiriköiden paikka). Ei tosiaankaan minun paikka. Ennen luen vaikka Collieyhdistyksen sivuja.. Sielläkin kehittävempiä ja fiksumpia juttuja kuin täällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h302861Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062651Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv282365Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491904Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141493- 321473
- 1771183
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021183En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711015- 29989