hiuksesi ovat pitkät ja teet töitä. Olet ilmeisesti eläinrakas ihminen ja sinä katsot minua pitkään. ;)
Olisipa aivan ihanaa jos voisin ilmoittaa sinulle että moi mua kiinnostaa niin kovasti..mutten voi tehdä sitä koska pelkään että sanot olevasti hetero tai varattu yms.
emme ole edes mitään nuoria enää muttei niin vanhoja.
Nimesi alkaa E kirjaimella
12
240
Vastaukset
- @-->-
No voi... tunnetaanko edes millään tasolla ?
- mitä teen?
työkavereita :)
ujo näissä asioissa. muuten en niinkään. - E-alkuinen
helsingissäkö työskentelet :-)
onko nimesi vika kirjain i ;)? - mitä teen?
Ei tää on keski-suomi ;)
- X*
Täällä yks E ilmoittautuu ;) Nimessäni neljä kirjainta ja viimeinen a.
- :))
:))
- X*
:)) kirjoitti:
:))
??? ;)
- mitä teen
hitsi pitäs loppuu i kirjaimeen
- salaperäinen2
mun nimi alkaa E:llä ja loppuu i:n ja on 4kirjainta ;)
- mitä teen
onko sun nimessä kaksi erilaista konsonanttia jotka ovat e:n ja ii:n välissä ja asut keski-suomessa? sulla on pitkät hiukset ja teet työtä? :)
- Eriikka89
Tämä sopii mulle, muttei oo mulle. Mä en oo bisse enkä lesbo. Olen normaali hetero ja väittäkääpäs muuta. Kävin vaan kurkistamassa, mitä täällä tapahtuu ja kuka kirjoittaa. Minä olen nuori. Outoja kirjoituksia, huh huh!! ;D
- Pihla*****
Olet väärässä, olet itte ehkä Elli, mutta mun nimi alkaa P:llä. Olet aina olevinasi niin kultturelli. Pellit vaan sulle Elli!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731920Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971663- 1471217
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54547
- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462