elämänkumppanit jotka välillä nahistelee,mutta pitää aina yhtä. Ja puolustaa
toista ,jos joku muu loukkaa tai tekee vääryyttä.
Kaksi
14
193
Vastaukset
- s.ö.s
Mistä Sä sen tiedät?
- s.ö.s
Eiköhän se oo jo kaikille selvää että tänne ei tee alotuksia muut kun jolla ei ole ketään.luulis ainakin olevan.
- ----------
tyhmä
- Kesä_
täällä mitään kumppaneita oo...eiköhän ne ole jossain muualla kuin täällä.
- s.ö.s
Tai onha teillä nää palstarakkaat.
- s....
ei minulla vain ole ketään:O
joku kapakissa taisi sanoa heti että sinä ainakin olet varattu:DDDD
sanoin vain vastaukseksi että olen ja on montakin miestä:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD - s.ö.s
Te ootte tosi sairaita kaikki.
- Ja sinä
ehkä pahin kaikista
- äääääääääääää
suoraan sanoen vituttaa tommonen, eipä oo diagnoosia annettu, mut kerro ihmeessä jos paremmin tiedät!
- Me ei sitten
oltu mitään koska hän ei koskaan puolustanut mua vaan loukkas ite.
- Juu..
Oikeassa olet.. Paitsi et ne kumppanit tuskin täällä 'oleilee'. Ja toisekseen, puolustaa varmaankin siinä tapauksessa jos siihen on aihetta. Syytöntä on turha mennä parjaamaan.
Ja sinällään aika hassua et täällä joku yrittää kivenkovaan väittää jotain minkä toinen tietää varmaksi.. Eli tässä tapauksessa mie tiedän ettei ihastukseni ole enää exänsä kanssa (eli erään Anne-Marin kanssa). On ollut tiedossa jo kauan. Et se siitä.- Ehkä tämä
olikin vain pieni unelma multa.:)
- Juu..
Ehkä tämä kirjoitti:
olikin vain pieni unelma multa.:)
No enpä oikein ymmärrä mitä tarkoitat. Mut eipä se mitään..
näinon, jokaisella pitää olla puolustaja silloin, kun joku kiusaa eikä se joku tajua lopettaa loukkaamista ja vääryyden tekemistä. se joka puolustaa on se aito oikea rinnalle kulkemaan.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h572960Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062741- 332459
Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv382451Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501938Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151559- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061257- 1771213
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731060