nimi pojalle

kahden pojan äiti

Otavan veljelle nimiehdotuksia ottaisin mielelläni vastaan :) Pää on ihan tyhjä. Ainoa mikä itsellä on käynyt mielessä on Aarni, mutta mutta, joku siinäkin mietityttää.

24

432

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eri tyyppisiä

      entäpä Veerti,Arsi,Ohto,Tuuve,Santeri,Pietu,Nikolas

    • äititäti

      Ehdottelen: Sampo, Tapio. Ilppo, Jousia, Joakim, Juhana, Kaleva, Kimmo, Kuisma, Osmo, Otso, Olli, Oliver, Päiviö, Touko tai Terho.
      Aarnikin on kyllä ihan mukava nimi.

    • 45+

      Otavan veljelle Halti, Aarni on myös kiva ;)

    • NimiTäti

      Kauri.
      Otso.

    • ...

      Näistä ehdotan eniten nimeä Valtti.

      Akseli
      Antoni
      Eskeli
      Einari
      Elmeri
      Iivari
      Ilari
      Ilmari
      Juhana
      Uolevi
      Untamo
      Kaleva
      Ensio
      Kuisma
      Kosmo
      Samuli
      Sakari
      Sulevi
      Severi
      Tapani
      Topias
      Justus
      Tapio
      Tuomas
      Viljami
      Valtti

    • mun list...

      Ilari

    • Joppenen

      Hyviä nimiä olisi Aarre tai Pertti. Ei ole monella nykyajan lapsella tällaisia klassisia suomalaisia nimiä.

    • Ääni Antonille

      Otava ja Antoni olisi aika kivankuuloinen veljespari :)

      ps. en tiennytkään että Otava on nimi muulleekkin kuin kirjayhtiölle..

    • ...

      Otava ja Oskari

    • jenna.

      tässä vielä nimiehdotuksia Otavan veljelle:) Muita lukematta..

      Salama
      Myrsky
      Aarne
      Olavi
      Eppu
      Aapo
      Akseli
      Antero

      • tellus0

        Otavalle tuli vielä mieleen Altas


    • Täti

      Leo tai Oleksi

    • kiru

      Mun mielestä Otavan veljelle sopis Aarni.

    • ___________+

      Miska

    • Primrose

      Aarni sopii mielesäni hyvin Otavan veljelle.
      Entä Saarni?

    • khkhkhk

      Ehdotan nimeä Salama

    • potatis

      joku jo Oleksia ehdottikin, mutta olisisamanmittainen olematta kuitenkaan liian samanlainen..

    • Otavan veljelle sopisi paremmin kuin hyvin nimeksi juuri tuo Aarni, jota itsekin olette miettineet ;)

    • Itsellä tuli mieleen

      Otava ja Sirius
      Otava ja Gaius
      Otava ja Oliver
      Otava ja Odin

    • Apollo11

      Otava2.
      Sillä raumalla on ravintola nimeltä Otava ja sen karvalakkipuoli on Otava2. ainakin oli.
      Toisaalta Pohjantähti sopisi kans hyvin eikö ne tuolla avaruudessakin sovi jotenkin yhteen.
      Hmm anna Avaruussukkula tai Andromeda

    • _ava_

      Otava ja
      Altair
      Sirius
      Orion
      Aries
      Leo

      Omat suosikkini noista ovat Altair, Orion ja Leo... Altair tosin on "vain", että jos tähdistöjä tahtoisi, niin se on sitten roskakopassa..

      Wikipediasta löytyy yllättävän paljon... ----> http://fi.wikipedia.org/wiki/Tähdistö#T.C3.A4hdist.C3.B6jen_ja_t.C3.A4htien_nimist.C3.A4

    • ¨¨¨¨¨¨¨¨

      Otava ja Oiva
      Otava ja Tapio
      Otava ja Sampo
      Otava ja Kalevi
      Otava ja Jouka
      Otava ja Väinämö

    • ´´´´

      Otava ja Arimo

    • ????

      Otava ja Salama
      Otava ja Tammi
      Otava ja Arimo
      Otava ja Keimo
      Otava ja Kaius

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe