Sulla ei ollut mitään hirveen syviä tunteita mua kohtaan jos et edes halua selvittää mun kanssa tätä juttua.
Miehelle
6
306
Vastaukset
- ennen keskiyötä
Mitteepä täällä vois selvittää? Tää palsta näyttää olevan vain viihdettä kuten Huuhaa-palsta. Ja senssipalsta tämä ei ainakaan ole.
- Naiselta
En tarkoitakkaan näitä palstoja vaan ihan IRL tapahtunutta..
Pakko vaan purkaa itseään
- Naiselle
Millaset sun tunteet häntä kohtaan on? Haluat selvästi selvittää, eli jotain on.
Mitä haluat hänen kanssa? Josskus miehet voi olla epävarmoja, kun ei tiedä naisen todellisista tunteista, pelimiehet on sitten erikseen ja humalaiset.- Naiselta
Voin sanoa että vahvat tunteet mulla.
Haluaisin saada tilaisuuden puhua näistä asioista mutta jos ei toinen halua tulla yhtään vastaan niin minkäs teet..
Niin ja hän on flirttailut mulle mutta tais mennä ristiin... - Mieheltä
Naiselta kirjoitti:
Voin sanoa että vahvat tunteet mulla.
Haluaisin saada tilaisuuden puhua näistä asioista mutta jos ei toinen halua tulla yhtään vastaan niin minkäs teet..
Niin ja hän on flirttailut mulle mutta tais mennä ristiin...Ottaa nyt sitte vaan yhteyttä ja sillä selvä.
- Naiselta
Mieheltä kirjoitti:
Ottaa nyt sitte vaan yhteyttä ja sillä selvä.
Oon ottanut yhteyttä häneen mutta ehkä pitäisi kirjoittaa/sanoa vielä selkeämmin mitä tunnen häntä kohtaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h573545- 413330
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062781Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv452527Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541963Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151609- 321493
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061307Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p201268- 1801241