Tarjolla olis Volvo V70 2.4 D5 geartronic vm 2007 kilometrejä 308000, auto on tosi hieno ja hyvillä varusteilla.
Kertokaapa kokeneemmat volvoilijat,itse olen autoa mielelläni ostamassa.
Hinta hieman yli kympin.
Kannattaako ostaa
10
333
Vastaukset
- vm.-98
No ei, nuo kilometrit kuuluu vuosimalliin 1997.
- JTH-77
Jaa vai niin, nykyisessä 2006 Versossakin on jo 282tkm.....
- volvo v70,
Löytyy niitä vähempikin ajettuja Volvoja..
- JTH-77
volvo v70, kirjoitti:
Löytyy niitä vähempikin ajettuja Volvoja..
No löytyy toki, mutta jos on vain tietty summa euroja sijoittaa niin on pakko tinkiä....
- velaksvaan
JTH-77 kirjoitti:
No löytyy toki, mutta jos on vain tietty summa euroja sijoittaa niin on pakko tinkiä....
Riskillä ne pelaa nuo meidän politikotkin....siitä vaan.
- volvo v70-06
Kannattaa jos hollot ok ja muuten mielyttää. Tuolla koneella ajaa 600tkm niin että heilahtaa kunhan vaan huoltaa säännöllisesti. Itsellä saman moinen, ollut ent taxi, kun ostin niin mittarissa 340tkm nyt 390tkm ja hyvin on toiminut.
- JTH-77
Kyllä auton ostan jos huollot on ihan ok ja muutenkin kunnossa.
- Mersumies 75
Osta ihmeessä, varma ja luotettava premium luokan auto. Tuskin taxien omistajat paskoilla autoilla ajelee. Yleensä taxit volvoja tai mersuja.
Kaverilla 450000 ajettu volvo 2.4 D5 geartronic ja yllätys että se myös ent taxi :) - pöoj pio bur
Ei kannata. Tutuilla oli tällainen katiska ja enemmän pajalla kuin ajossa. Se ei ollut ajossa kuin alle 100 000 km. Dieselit olivat pihassa lätäkkönä useampana aamuna. Vaihtoivat toyoon raukat. Sekin toki noki-Volvoa parempi
- autoilu on...
Yhtenä aamuna tojo oli ihan paskana...vaihtoivat Ladaan...sekin toki Tojoa parempi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1931422
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138913- 85872
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?52801- 51758
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t253667Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä330639Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,9636Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk57619- 53594