Miten voit ja mitä teet tänään?
**i*a (n)
14
270
Vastaukset
- s....
Ai Tainako?
- hohhoijaataas
raija tuija kaija kaisa liisa tiina leila onhan noita
- Järki hoi!
hohhoijaataas kirjoitti:
raija tuija kaija kaisa liisa tiina leila onhan noita
Jatketaan listaa. Maisa, Laila, Reija, Niina., Riina. kuka keksii lisää?
- Anitan sisko
Järki hoi! kirjoitti:
Jatketaan listaa. Maisa, Laila, Reija, Niina., Riina. kuka keksii lisää?
Anita
- L**l*
Mun nimi kirjoitetaan myös noin. Yksinäisiin (ei tarkoita, ettei ihmeisiä olisi ympärillä) olosuhteisiin nähden voin hyvin - kai. Tulin puoli kymmenen (21:30) maissa duunista, nyt huilaan näpytellen, huomena teen kotihommia ja su:na saan l**l** monta tuntia. Se tekee mut onnelliseksi ...
- *l*n*
Voin erinomaisen mahtavasti. Pikku hiprakka, Suomi voitti. Voisko paremmin ollakkaan!
Mites siellä? - s....
Ajattelin mennä nukkumaan...ihan ok olo?
mites ite? - eweweqwqwq
Liisa voi ok ja oli yhdessä kokouksessa tänään.
- ...i m
Kiitos ihan okoosti muuten, paitsi ikävä yhtä johon nämä tähdet ja kirjaimet käy. Olisin tietysti sun kanssa kulta, ei kait onnistu harmittaa. Siispä autoa korj.
- Oho !
Autoa korjaamaan kahden jälkeen yöllä ? Onko keikkadösä rikki ?
- ***-** :-)
Halutessani saisin selville sivuiltasi, mitä sinä teet tänään ja missä olet. Mutta mitä muuten kuuluu ? Onko kujeet entiset ja tavat samat ?
- ..i.a
Kiitos kysymästä, ihan hyvää kuuluu hieman väsyttää, mutta muuten kaikki ok! Elämä menee menojaan ja päivä päivältä voimistun ja olen elämää täynnä. Mutta mitä sinulle kuuluu?
- Paranethan
"... päivä päivältä voimistun ..." ? Oletko ollut pipi ?
- T*i*a
Ihan hyvin voin, kiitos kysymästä. Odotan Suomi pelin alkamista ja pakkailen huomista lähtöä varten. Tuletko katsoon peliä tänne??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3456383Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483806- 83974
- 52880
- 56836
- 41820
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,137813Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8813- 68810
Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14731